Ben hayal satmayı sevmem, umut ekmeyi sevmem söylediklerim size ters gelebilir ama o şekilde algılamayın. Yapıcı olmak adına yüzeysel olarak sitenize baktığımda gördüğüm şeyleri yazacağım.
Geçen gün bu konu ile ilgili bir paylaşımınız vardı ve size ufak bir not düşmüştüm. İçerik olarak çok iyi bir çalışma olmuş. Tasarım ve SEO açısından da gelişime açık diye.
Olumlu ve olumsuz taraflarını sıralayayım dediğim gibi bunu yapıcı ve ilerlemeniz adına algılayın.
Olumlu tek bölümü içerik. Dönüştürücülerle dolu bir site olması çok iyi. Aranan bir çok dönüştürücü tek sitede. Sık kullanılanlara kayıt edilmemesi için hiç bir sebep yok.
Gelelim olumsuzlara
1. si tasarım çok göz yorucu bence sağ taraftaki blog bölümü ana sayfa dan kalkmalı Bu durumda dönüştürücüler için ayırdığınız bölüm 5 e çıkabilir. çıkmasa bile biri büyük biri küçük olmaz düzen gelir.
Alıntıyı görüntüle
2. Ana sayfa görünümü blog görüntüsü şeklinde bunun yerine girişin kurumsal bir görünüm de olması siteye ağırlık kazandırır.
3. SEO konusunda büyük patlıyor siteniz. Ana sayfanız toplam 662 kelime footer dahil. Dönüştür kelimesi 54 kere geçmiş. Buda genel toplamın %8 inin üzerine çıkıyor. Google SEO konusunda bu konuda çok net davranmış %2 yi geçmemeli diye. Sitenizdeki anahtar kelime çok fazla olmuş bunu gözden geçirmelisiniz.
4. Pro'ya geç diye bazı yerlerde ibare gördüm. Evet içi boş şu an ama bu durum direk antipati yaratır. Her yerde bu araçlar ücretsiz sunuluyor. Anlıyorum kazanç elde etmek istiyorsunuz haklısınız bunu hepimiz istiyoruz ancak kazancı bu şekilde elde etmek aksine zarar getirir. Bunun yerine Google reklamları ile ilerlemek daha doğru olur.
5. SEO adına anahtar kelimeden görünür olmak için blog yazısı oluşturmuşsunuz. Örnek
Resim Dönüştürme Araçları Şimdi bu şekilde bir blog yazsısı oluşturmak doğru değil. Bunun yerine yapmanız gereken adım şu olmalı.
Png den Jpg ye sayfasını ele alalım bununla ilgili bir makale hazırlamalı. Sosyal medya ikonlarının altına konulmalı makaleler de öyle 50 100 kelime falan değil. Rekabetin yüksekliğinden dolayı en az 600 kelime civarında olmalı. Tabi yeteri kadar anahtar kelime ve h taglarını göz önüne alarak.
6. Yine Png den Jpg sayfasını ele alıyorum Başlık H1 olmuş doğru ama Hani H2 nerede H3. Neden sosyal medya ikonları altındaki Png den jpg ye yazısını H2 yapmadınız. H2 SEO açısından çok önemli bir başlıktık bun unutmayın.
7. Footer bölümünde linkler gözden geçmeli 4 bölüm olması gereken yer 3 bölüm olmuş ve düzensiz.
8. Neden yukarıda tools yazıyor onun yerine Dönüştürücü Araçlar yazmak daha iyi olmaz mıydı.
9. Tools bölümünde Örnek resim dönüştürme araçları demişsiniz o iyi olmuş. Tüm araçları tek sayfada birleştirmişsiniz süper. Ancak bunu Ornek Png den Jpg ye sayfasındaki sosyal medya ikonlarının altına da eklemelisiniz. Diğer Resim Dönüştürme başlığı ile. Sonrasında ilgili sayfa ile ilgili makale. Bu tarz iç linklemeler Backlink görevi görür.
10. Meta hatası var <meta name="description" content="Webaracı artık parmaklarınızın Ucunda! Hemen ücretsiz tüm araçlara erişin ve favorilerinize ekleyin"> Buradaki açıklama web aracı olmamalı. Siz web aracı değil Web araçları sunan bir sitesiniz. O yüzden Web Araçları olarak değişmeli. Bir marka olduğunuz zaman webaracı yapabilirsiniz. İnsanlar sizi öyle aratır ancak şimdilik değil.
Alıntıyı görüntüle
Çok uzun oldu bende yazmak için çok uğraştım ama emek vermişsiniz verdiğiniz emek yok olmasın en azından gelişin geliştirin dedim. Sürçü lisan ettiysek affola....