Neler Yeni

Sinerjiden aldığım RX6700 Sorunlu Geldi.

SafakB

80+
Katılım
29 Aralık 2020
Mesajlar
228
Dahası  
Reaksiyon skoru
52
İsim
Enes ŞAFAK
Merhabalar,

Bu ayın 7'sinde Sinerji bilgisayar üzerinden güvenerek aşağıdaki ürünü aldım. Ürün elime bu gün yani 12.12.2022 tarihinde ulaştı Ürünü montajladığımda ne göreyim ürün bozuk! evet sıfır olarak satılan ürün bozuk! ( hata videosu aşağıda.) önce bu durumun driver sorunu olduğunu düşündüm 3-4 farklı driver kurdum ancak sonuç alamadım.

En son çare HDMI Kablosu değiştim bu sefer görüntüyü sabit aldım ancak ekran sürekli yeşil noktalar yanıp sönüyordu bu sorunu çözemedim.

Sinerji Destek:
Sorunlarımı belirtmek için ulaşmaya çalıştım telefon hattında 50 dakika bekletildikten sonra anca ulaşabildim. Sorunumu anlattığımda direkt olarak iade olmayacağını garantiye gönderileceğini ve bu sürecin 20 günü bulacağını söylediler ( şaka gibi...) yani ürünü hiç açmamam gerekiyormuş iade veya değişim için. Yani burada benden ürünü açmadan sorunu anlamamı bekliyorlar Sonuç olarak sıfır aldığım bir ürün için ekstradan 20 gün bekleyeceğim 20.günün sonunda ise dönüş yapacaklar.. Mükemmel çözüm ve hizmet

Video:
- video sinirle çekildiği için biraz kalitesiz.

Ürün : https://www.sinerji.gen.tr/sapphire-...-karti-p-44036
 

bypast

80+ Bronze
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
1,528
Dahası  
Reaksiyon skoru
355
İsim
uğur demirel
Ürün eline ulaştıtikdan sonra 14 iade hakkın var diye biliyorum
 

Kürşat Arslan

80+ Silver
Katılım
15 Aralık 2020
Mesajlar
3,374
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,566
Konum
Ankara
İsim
Kürşat Arslan
İlgilendiği Kategoriler
İNDİRİM PAYLAŞIMLARI, MİNİNG, GAMİNG PC BİLEŞENLERİ
Kartı teknik servise gönderdiğiniz de tamir- değişim veya iade hangisini istiyorsanız belirtin. Siz ne isterseniz o olacaktır. Yasal haklarınızı e-devlet üzerinden öğrenebilirsiniz.
 

Reaper

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
784
Dahası  
Reaksiyon skoru
305
İsim
Celal Can
Kartı aldığınız yere ya da garantiye gönderin ve onarım değil de değişim isteyin. Bozuk gelen malı neden onarsınlar, sıfırını yollasınlar. O nedenle değişim olsun diye diretin.
 

SafakB

80+
Katılım
29 Aralık 2020
Mesajlar
228
Dahası  
Reaksiyon skoru
52
İsim
Enes ŞAFAK
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Güncelleme inanılmaz kaliteli servis ( ! ) kartta arıza yok diyip geri yollamış.
 

em1r oK?

80+ Silver
Katılım
2 Ocak 2022
Mesajlar
2,469
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,121
İsim
emir yapar

em1r oK?

80+ Silver
Katılım
2 Ocak 2022
Mesajlar
2,469
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,121
İsim
emir yapar
Çoktan başvurumu yaptım ayrıca Sinerji destek talebinede madem arıza yok iade gerçekeştirin diye mesaj ilettim.
İyi yapmışsınız hocam, sinerjiden güç kaynağı alacaktım bugün. Şimdi düşündürdü bi.
 

SafakB

80+
Katılım
29 Aralık 2020
Mesajlar
228
Dahası  
Reaksiyon skoru
52
İsim
Enes ŞAFAK
İyi yapmışsınız hocam, sinerjiden güç kaynağı alacaktım bugün. Şimdi düşündürdü bi.
Önermiyorum kendi desteklerine telefonda ulaşmak için 2 saat beklediğim oldu ayrıca en rezalet kargo firması ile çalışıyorlar.
 

EmreOFLU

80+
Katılım
4 Ağustos 2022
Mesajlar
239
Dahası  
Reaksiyon skoru
86
İsim
Emre
Bende bir kaç gün içerisinde soğutucu almak istiyordum sinerjiden bu durum beni biraz düşündürdü. Geçmiş olsun en kısa sürede düzeltirler inşallah @SafakB
 

SafakB

80+
Katılım
29 Aralık 2020
Mesajlar
228
Dahası  
Reaksiyon skoru
52
İsim
Enes ŞAFAK
Bende bir kaç gün içerisinde soğutucu almak istiyordum sinerjiden bu durum beni biraz düşündürdü. Geçmiş olsun en kısa sürede düzeltirler inşallah @SafakB
THH'ye başvuru yaptım bakalım sinerji çözüm odaklı yaklaşıp önden iade yapacakmı... konuyu güncel tutacağım.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,031,840
Mesajlar
9,301,224
Üyeler
163,562
Son üye
nexiusxd
Top Bottom