sistem yükseltme öneri

Katılım
27 Ekim 2020
Mesajlar
267
Reaksiyon skoru
59
RX560 2GB
FX 6100 İŞLEMCİ
m5a97 evo r2.0 ANAKART
4X2 8GB 1333 MHZ RAM
ÖNCELİKLİ OLARAK HANGİ YÜKSELTMEYİ ÖNERİRSİNİZ
NE KADAR RAM TAKABİLİRİM( MHZ VE GB OLARAK)
İŞLEMCİ VE ANAKART NE KADAR YETERLİ
OYUNLARDA ŞU AN İÇİN EKRAN KARTI YETERLİ GİBİ GELDİ BANA YÜKSEK GRAFİK TAKINTIM YOK
YARDIMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.
(NE KADAR AZ BÜTÇE HARCARSAM O KADAR İYİ)
 
RX560 2GB
FX 6100 İŞLEMCİ
m5a97 evo r2.0 ANAKART
4X2 8GB 1333 MHZ RAM
ÖNCELİKLİ OLARAK HANGİ YÜKSELTMEYİ ÖNERİRSİNİZ
NE KADAR RAM TAKABİLİRİM( MHZ VE GB OLARAK)
İŞLEMCİ VE ANAKART NE KADAR YETERLİ
OYUNLARDA ŞU AN İÇİN EKRAN KARTI YETERLİ GİBİ GELDİ BANA YÜKSEK GRAFİK TAKINTIM YOK
YARDIMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.
(NE KADAR AZ BÜTÇE HARCARSAM O KADAR İYİ)
Anakart ve işlemcini değiştir sonra ekran kartını sonra Ram. Grafik çok önemli değilse değiştirmene gerek yok.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

(ekran kartını)
 
Herhangi bir bütçe söyleyebilme imkanın varsa bizde ona göre yardımcı olabiliriz :)Atıyorum şöyle bişeler
Mesala
 
üstadım bana kalırsa ekran kartını yükselt ama yapacağın işe bağlı bi durum hikayeli oyunlar oynamak istiyorsan ekran kartı haa yok lol valo cs akıcam diyorsan işlemci ankart ram alman lazım ekran kartı piyassası hızlı hızlı satar alırsın işlemcini olabilidğince iyi al satma derdin olmaz bu gün en az imkan varsa r5 5500 intelde ise 12100f ekran kartı olarak rx6500 alma pcı exp 4 istiyor
 
Herhangi bir bütçe söyleyebilme imkanın varsa bizde ona göre yardımcı olabiliriz :)Atıyorum şöyle bişeler
Mesala
bütçem açıkcası belli değil ama en az şekilde yapmak istiyorum. Sistem baya eski bildiğim kadarıyla o yüzden çokta masraf yapmak istemiyorum.
sistemime ram takviyesi yapsam sadece ne kadar katkı sağlar ve linkini attığınız ramler uyumlu olur mu?
 
Herhangi bir bütçe söyleyebilme imkanın varsa bizde ona göre yardımcı olabiliriz :)Atıyorum şöyle bişeler
Mesala
hocam r3 3300x yerine r5 5500 daha iyi gitmez mi tam bilmediğimden soruyorum r3 3300xin performansını
 
işlemci anakart ve ram almalsın ee anakart güncel olunca m2 almazsan ayıp olur dert bir tane değilki güç kaynağı yetmeyecek bi süre sonra
 
Anakart ve işlemcini değiştir sonra ekran kartını sonra Ram. Grafik çok önemli değilse değiştirmene gerek yok.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

(ekran kartını)
hocam sistem eski olduğundan fazla bi bütçe ayırma düşüncesinde değilim ne kadar az o kadar iyi.
 
Bütçeniz ve bu bütçenize sisteminizi satıp takviye yapabilmeniz 2. El tercih etmeniz çok iş yapar.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,987
Mesajlar
11,072,301
Üyeler
198,023
Son üye
sercancop
Geri
Top