rasitozbkk
80+ Bronze
- Katılım
- 16 Ağustos 2020
- Mesajlar
- 744
- Reaksiyon skoru
- 211
- Bütçe
- 10000
Selamlar;
Şuan hali hazırda bu Ramleri 8x2 şeklinde kullanıyorum. Bir sorun yaşamadım ama 16x2 ye yükseltmek istiyorum çünkü çok fazla sekme ve uygulama kullanıyorum. 2 Slotum var, önerilerinizi bekliyorum.
İşlemci
Anakart
Ekran Kartı
Şuan hali hazırda bu Ramleri 8x2 şeklinde kullanıyorum. Bir sorun yaşamadım ama 16x2 ye yükseltmek istiyorum çünkü çok fazla sekme ve uygulama kullanıyorum. 2 Slotum var, önerilerinizi bekliyorum.
İşlemci
Anakart
Ekran Kartı