Sizce C#'a geçmeli miyim?

Ömer 34242432

80+ Silver
Katılım
2 Haziran 2020
Mesajlar
2,350
En İyi Cevap
2
Reaksiyon skoru
2,812
Merhaba,15 yaşına 6 ay kala kodlamaya başladım 6 ay boyunca phyton öğrendim kodlamanın temellerini öğrendim, kendime programlar yazabiliyorum sizce C#'a geçmeli miyim?
Şimdiden teşekkürler
 
C# sana lazım olacaksa ise geç.
 
Aslında ilk C# öğrenmek istiyordum fakat phytondan başlayıp temellerini öğrenmemin daha doğru olduğunu söyledi etrafımdaki insanlar bende böyle yaptım
@Emirhandkee nin dediği gibi. İlla C# a geçmek zorunda değilsin. Ne yapmak istediğine karar ver ve onun için ne gerekiyorsa onu öğren.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

Forum istatistikleri

Konular
1,220,522
Mesajlar
11,068,229
Üyeler
197,924
Son üye
catiga
Geri
Top