Sizce coğrafya kader mi ?

Coğrafya kader mi ?

  • Evet

    Oylar: 27 60.0%
  • Hayır,değil

    Oylar: 2 4.4%
  • Çalışırsak kader olmaktan çıkar

    Oylar: 16 35.6%

  • Oy kullanan toplam üye
    45

Dolar Bey

80+ Silver
Katılım
4 Eylül 2020
Mesajlar
4,036
Reaksiyon skoru
3,218
Aslında sormaya gerek bile yok ama çevremde duyuyorum coğrafya kader değildir diye size sormak istedim.
Sizce coğrafya kader midir ?
Aslında çalışırsak kader olmaktan çıkar ama önümüzü kapatan gereksiz hırslı insanlardan dolayı bir şey olamıyoruz.
 
Aslında sormaya gerek bile yok ama çevremde duyuyorum coğrafya kader değildir diye size sormak istedim.
Sizce coğrafya kader midir ?
Aslında çalışırsak kader olmaktan çıkar ama önümüzü kapatan gereksiz hırslı insanlardan dolayı bir şey olamıyoruz.
Gereksiz hırslı dediğin insanlar da hırslı olduğu için başarılı yalnız, onlar gereksiz hırslıysa sen de gereksiz hırslı olacaksın.
 
bence coğrafya kader adamlar 600 dolar maaşla 3 ayda 3090 alıyor biz 10k ile 5 ayda alıryoruz
 
Gereksiz hırslı dediğin insanlar da hırslı olduğu için başarılı yalnız, onlar gereksiz hırslıysa sen de gereksiz hırslı olacaksın.
Benim gereksiz hırslı dediklerim genelde bir şey beceremiyor
Gereksiz hırslı derken herkes geride kalsın ben önde olayım anlamında
 
Türkiye'nin 1/20'si büyüklüğündeki Hollanda tarımda bizden önde. Dünya'da tarım ihracatında 2. sırada, yüzölçümüne göre 1. sırada teknoloji olarak 1. sıradalar. Coğrafya kader olsa Hollanda tarım yapamazdı.
 
Normalde coğrafya kaderdir ama çalışsak kader olmaktan çıkar ama buda çok ve çok zor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Türkiye'nin 1/20'si büyüklüğündeki Hollanda tarımda bizden önde. Dünya'da tarım ihracatında 2. sırada, yüzölçümüne göre 1. sırada teknoloji olarak 1. sıradalar. Coğrafya kader olsa Hollanda tarım yapamazdı.
Aslında hocam hollanda gibi ülkeler zamanında sömürgecilik yaptığı için zenginler bizde yapsaydık belki dünya ingilizce değil Türkçe konusuyodu
 
Son düzenleme:
Ülkemizdeki hayal tam olarak şu;
Yurtdışında Amerika,Almanya gibi zengin ülkelerde boş beleş işlerde çalışıp Ülkemize göre çok para kazanıp hayatımızı sürdürmek.
İnsan düşünüyo ne kadar kötü...
 
Hocam neyin sömürgesi adamlar tarımda lider ülkelerden :) Denizi doldurarak tarım yapıyorlar. Coğrafya tarım işi olsa tarım yapamazlardı.
Aslında hocam hollanda gibi ülkeler zamanında sömürgecilik yaptığı için zenginler bizde yapsaydık belki dünya ingilizce değil Türkçe konusuyodu
 
Normalde coğrafya kaderdir ama çalışsak kader olmaktan çıkar ama buda çok ve çok zor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Aslında hocam hollanda gibi ülkeler zamanında sömürgecilik yaptığı için zenginler bizde yapsaydık belki dünya ingilizce değil Türkçe konusuyodu
adamlar çalışıyor, eğitime çok para harcıyor.
 
Aslında sormaya gerek bile yok ama çevremde duyuyorum coğrafya kader değildir diye size sormak istedim.
Sizce coğrafya kader midir ?
Aslında çalışırsak kader olmaktan çıkar ama önümüzü kapatan gereksiz hırslı insanlardan dolayı bir şey olamıyoruz.
malesf bizim coğrafi olarak terör bölgelerinde olduğumuzdan savunmaya harcıyoruz iskandinavya orduya bile sahip değil neden çünkü terörizm orada değil burada inanın bana terörizm bizim yükselmemizi engelleyen en etkili etken
 
Geri
Top