Öneri Sizce hangisini almalıyım

Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
28
Reaksiyon skoru
4
SteelSeries Arctis 3 Siyah
Logitech G432
Cougar Phontum
James Donkey 008
Logitech G433
sizce hangisini almalıyım
 
Arctis 3 en iyisidir bunların arasında. James Donkey komik durmuş 😂
 
SteelSeries Arctis 3
 
Arctis 3 en iyi olan
 
SteelSeries Arctis 3
neden dersen oyunlarda sesler tek tip sesten oluşmazlar bu sebeble steelseries arctis
hangi oyunu oynarsan oyna muhteşem bir ses deneyimi sununacağını emin olabilirsin
 
g433 baybi indirimde premim yum bi kulaklık a benziyor
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,822
Mesajlar
11,070,990
Üyeler
197,990
Son üye
mehmetgedik1994
Geri
Top