Neler Yeni

Çözüldü✓ SMS Infocomm Tecrübem (Acer)

Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
320
Dahası  
Reaksiyon skoru
149
İsim
İlteriş İlteriş
Merhaba,

Acer yetkili servisi SMS Infocomm ile ilgili tecrübemi paylaşmak istiyorum.

RAM yükseltme ve aldığım macunun uygulanması için laptopumu 27 Aralık 2024'te gönderici ödemeli olarak kargoya (evet ben ödedim) verdim.
30 Aralık'ta ürün yetkili servis tarafından alındı.
31 Aralık'ta ise servis kaydı açıldı.
(1 Ocak tatili)
3 Ocak tarihinde ise servis işlemi tamamlanıp ürün gönderici ödemeli olarak (yetkili servis ödedi bu sefer) kargoya verildi.
6 Ocak tarihinde ise ürün tarafımdan teslim alındı.

Ürün şu an RAM'ler takılmış ve termal macun uygulanmış (inşallah) bir şekilde duruyor.

Değerlendirme (-/+):

(-) Klavyenin sağ alt kısmının aşağısına termal macun bulaşmıştı, birkaç silme ile izi komple çıkarabildim.
(-) Kutu gönderdiğim şekilde bana teslim edilmedi. Gönderirken Amazon kutusunun içine laptop kutusunu koymuştum fakat ürün bana geldiğinde sadece laptop kutusu vardı ve etrafı bir tür streç (inanılmaz iyi bir koruma (!)) ile sarılmıştı.
(-) Sol menteşeden ekranı oynatınca hafif çıt çıt ses geliyordu, bunu da belirtmiştim fakat bakma zahmetinde bile bulunmamışlar ya da işlerine gelmemiş. Menteşeden hâla ufak ses geliyor (çok da sorun değil).
(-) Laptop gönderdiğimden daha kirli (tozlu) bir şekilde bana geldi.

(+) Servis işlemi hızlı tamamlandı.
(+) Laptopun her yerine detaylıca baktım herhangi bir çizik vs. bulamadım. En azından laptopa zarar verilmemiş.

Dipnot: RAM'leri ve termal macunu kendim satın aldım, bilgisayar ile birlikte gönderdim.
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,038,464
Mesajlar
9,354,551
Üyeler
164,675
Son üye
warıcı
Top Bottom