Neler Yeni

SONUNDA KAZANDIM !!! teknorya firması ile olan tüketici hakem heyeti sürecim.

shaco27

80+ Silver
Katılım
23 Eylül 2022
Mesajlar
2,208
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,091
İsim
eyyüb
Siz de haklisiniz hocam insanlarla ugrasmak zor, bu durumda n11 asil sorumlu. Benim tek istedigim temiz bir laptop zaten normalden pahaliya aldim laptopu bari temiz olsun istiyorum. Adam kullanip sorunu yokken iade ediyor benim sorunum varken iade edemiyorum. Satici ariza raporu istedi ama servis olu pixel ariza degil diyor. Tadim kacti valla satici iade alsa da kurtulsam istemiyorum artik laptop felan tadim kacti valla
normalde hepsiburadan al koşulsuz iade alıyor alirkende ürünü beğenmedim yaz kırıp gönderdikleri ürünü bile bize iade altırdı hepsiburada düşün.
genelde müsteri tarafını tutar.
ben ordan ürün aldım 20 gün geçti sonradan paketi açtık baktımki ürün arızalı ona rağmen iade aldılar.
pttavm n11 çicek sepeti uzak durulacak 3 firma sayılır kalanı bir türlü iade alıyor.
trendyol,amazon,hepsiburada bu konuda iyi.
vatanda bile bazen zorla iade ediyorsun.
ama şu bir gerçek ülkemiz serbest piyasa garip fiyatlandırma faiş fiyatlar var ve ara satıcı firmalar ülkenin üzerinden en iyi şekild etindne sütünden faydalanıyor aldıkları parayı 21-24 günde satıcıya veriyor ve vadeye yatırıyorlar.
sen aldığı parayı faizde kullanıyor satıcıya gidenakadar :)
 

USTUEM

80+
Katılım
11 Eylül 2024
Mesajlar
358
Dahası  
Reaksiyon skoru
73
İsim
Emir
Bizde İnternetten laptop sattık özellikle Asus g16 larda sorun yaşadık sürekli ölü pixel çıkıyor müşteriye kabul etmeyiz demedik şuan sistem su şekilde işliyor servise götürün tutanağı tuturun duruma göre dedik değişim veya para iadesi yapalım dedik.
Asus rapor aldı gönderdi bizde indekse verdik
Raporu yenisini yolladılar.
Penta aldığımız msi monitör ölü pixel çıktı ondada msi tutanak tuturduk geldi.
Yenisi yolladım bikerede elimizde ürün yoktu bozuktu rapor aldırıp para iadesi yaptık ya antertafi bir şey sunuyor bayiler yada aynısı yolluyor 2 sinide kabul etmezsen satıcı para iadesi yapıyor aslında para iadesini n11 üzerinde. Yapması lazım satıcıdan komisyon kesiyor parayı satıcıdan net kesiyor gibi.
Burda karlı olan aracı satıcı oluyor yani n11.
Belli bir sayıya kadar ölü pixel kabul etmiyor bazı servislerde rezalet bazı markalarda sorunsuz müşteri tarafında oluyor.
8 tane TV kırıldı mızrak atmışcasina hepsi burada Trendyol yol pazarama satiyorduk sonuç hiç birinin ücretini ödemediler.
Türkiye muz cumhuriyeti ne satıcı tutarlar ne de alıcıyi.
Satıcı ürün satar 0 sorunsuz 13 gün kullanir adam 14 gün iade eder adamın 0 ürünü 2 ci ele düşüyor saçma şekilde sorun olmayan ürünü iade alıyor hepsi burada.
Trendyol almaz. Bunuda not geçim bizde satis yaptık baya.
Monitör yolladım video çekip yolluyoruz sağlam olsun diye barcode tarafını felan kutuyu müşteri 5gun kullanıyor yalan söyleyip kutu acı geldi iade edicem dedi tam bir yalanciydi video ve foto kanıt olunca trenyol kabul etmedi bikere müşteri TV açmış kendi kurmaya çalışmış pazaramada onu söylememiş sonra müşteri hizmetlerine söylemiş müşteri hizmeti ürün kabul edemeyiz dedi belli durumlara göre iade politikası işliyor nasıl satıcı suçlu gozuksede.
Alicilarada sorun var telefon içini değişirip paketleyip gönderen müşteride gördük 1000tane örneği var bıraktım bu işi kurtuldu.
Ömrüm çekildi.
Adamın 14 günü gecinde bile para iadesi yapabiliyor satıcı ama n11 aracı olunca adamın karını yiyor sıkınti burda başlıyor saticilarda başından atıyor müşteri çünkü olması gereken servis tutanağı diye zaten.
Birde ana bayiler çok karaktersiz ürün zam gelince elimizde yok diyip anternativ sunmaktan kaçıyor.
Msi çok gördüm bunu ekran kartında ürün 2000 TL almış arkadaş zam 8 binekadar çıkmışti hemen iade alıyorlar.
Bu tür durumlarda var.
Bir de hocam yazilim okuyorum laptopu gondermem mumkun degil aktif olarak islerimi aksatamam
Mesaj otomatik birleştirildi:

normalde hepsiburadan al koşulsuz iade alıyor alirkende ürünü beğenmedim yaz kırıp gönderdikleri ürünü bile bize iade altırdı hepsiburada düşün.
genelde müsteri tarafını tutar
Aynen hocam artik hb uzerinden alisveris yapacagim, yine de sizin soylediginiz gibi satis yapmak cok baska bir eziyet
Mesaj otomatik birleştirildi:

Şimdi 3 5 ay laptop ne zaman degisecekse o sureye kadar benimmis gibi kullanamiyorum, win lisans anahtarimi giremiyorum laptopu ozellestiremiyorum can sıkıyor bu durum valla hevesim kacti
 

shaco27

80+ Silver
Katılım
23 Eylül 2022
Mesajlar
2,208
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,091
İsim
eyyüb
Bir de hocam yazilim okuyorum laptopu gondermem mumkun degil aktif olarak islerimi aksatamam
Mesaj otomatik birleştirildi:


Aynen hocam artik hb uzerinden alisveris yapacagim, yine de sizin soylediginiz gibi satis yapmak cok baska bir eziyet
Mesaj otomatik birleştirildi:

Şimdi 3 5 ay laptop ne zaman degisecekse o sureye kadar benimmis gibi kullanamiyorum, win lisans anahtarimi giremiyorum laptopu ozellestiremiyorum can sıkıyor bu durum valla hevesim kacti
servis tutanağı 1 hafta sürmez bile 1-2 güne belli olur en geç direk n11 atarsın eşek gibi değişicek o ürünü veya iade alıcak aynısı yoksa firmaya iletse bile o raporu 1-2 hafta en geç eline gelir.
 

USTUEM

80+
Katılım
11 Eylül 2024
Mesajlar
358
Dahası  
Reaksiyon skoru
73
İsim
Emir
servis tutanağı 1 hafta sürmez bile 1-2 güne belli olur en geç direk n11 atarsın eşek gibi değişicek o ürünü veya iade alıcak aynısı yoksa firmaya iletse bile o raporu 1-2 hafta en geç eline gelir.
En iyi ihtimalle 9 gunum var hocam yozgattan istanbula gidecek kargo oradan da geri gelecek vs yetisir mi acaba
 

shaco27

80+ Silver
Katılım
23 Eylül 2022
Mesajlar
2,208
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,091
İsim
eyyüb
En iyi ihtimalle 9 gunum var hocam yozgattan istanbula gidecek kargo oradan da geri gelecek vs yetisir mi acaba
belli olmuyor bazen hızlı işliyor bazen geç sen once tutanağı hemen yetiştirde :)
IMG_20240924_154216.jpg

Örnek böyle.
 
Son düzenleme:

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
1,054
herkese selamlar, teknoryadan almış olduğum asus marka laptop elime ulaşır ulaşmaz pixel, ekran testi vs vs yaptım ve 2 adet ölü pixel çıktı. hem satıcıya hem n11 e bu durumu bildirdim. n11 cayma hakkımın olmadığını satıcı ise ben sattım benden çıktı artık servise yazın dedi. ürün elime ulaştı 2 saat olmadan yazdım ve bunlar söylendi bana. adamlarda öyle bir rahatlık var ki tüketiciyi mağdur etmekten çekinmiyorlar. 3. sınıf insan muamelesi görüyoruz resmen. thh başvurumu yaptım dün firmadan savunma istendi, bunları da buraya yazdım ki hakkımızı yedirmeyelim arkadaşlar yarın bir gün siz de ürün alacaksınız size de aynı durumu yaşatabilirler.
Sen ilk hatayı üründe ayıp var diyerek hata etmişsin, ayıp var dersen, iade almıyorlar, servise gönderiyorlar. Neyse artık olan olmuş. Bir diğer konu ise N11 üzerinden uzun zamandır alışveriş yapmadığım için bilmiyorum bazı arkadaşlar 14 günlük iadeyi bile artık sistemlerinden kaldırdığını söylemiş oda ayrı bir garip bir durum. Teknorya'dan laptop almayı düşünüyordum artık an itibari ile başka satıcılara yöneleceğim yeni bir ürünü iade/değişim almamak gerçekten rezillik.
 

USTUEM

80+
Katılım
11 Eylül 2024
Mesajlar
358
Dahası  
Reaksiyon skoru
73
İsim
Emir
belli olmuyor bazen hızlı işliyor bazen geç sen once tutanağı hemen yetiştirde :)Alıntıyı görüntüle
Örnek böyle.
Gondersem hocam yetisir mi acaba yarin gonderebilirim en erken, gecikirse cok zor durumda kalirim
Mesaj otomatik birleştirildi:

Sen ilk hatayı üründe ayıp var diyerek hata etmişsin, ayıp var dersen, iade almıyorlar, servise gönderiyorlar. Neyse artık olan olmuş. Bir diğer konu ise N11 üzerinden uzun zamandır alışveriş yapmadığım için bilmiyorum bazı arkadaşlar 14 günlük iadeyi bile artık sistemlerinden kaldırdığını söylemiş oda ayrı bir garip bir durum. Teknorya'dan laptop almayı düşünüyordum artık an itibari ile başka satıcılara yöneleceğim yeni bir ürünü iade/değişim almamak gerçekten rezillik.
Aynen hocam, pisman ettiler aldigima teknoryayi ozellikle n11 i tavsiye etmiyorum su an en mantikli tercih hb gibi duruyor
Mesaj otomatik birleştirildi:

belli olmuyor bazen hızlı işliyor bazen geç sen once tutanağı hemen yetiştirde :)Alıntıyı görüntüle
Örnek böyle.
Bir de hocam servis performansi etkileyen bir durum degil degisim raporu veremeyiz demisti ne kadar dogru ?
 

shaco27

80+ Silver
Katılım
23 Eylül 2022
Mesajlar
2,208
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,091
İsim
eyyüb
Gondersem hocam yetisir mi acaba yarin gonderebilirim en erken, gecikirse cok zor durumda kalirim
Mesaj otomatik birleştirildi:


Aynen hocam, pisman ettiler aldigima teknoryayi ozellikle n11 i tavsiye etmiyorum su an en mantikli tercih hb gibi duruyor
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bir de hocam servis performansi etkileyen bir durum degil degisim raporu veremeyiz demisti ne kadar dogru ?
Asus kaç adet ölü pixel göre karar veriyor emin değilim sen yine ısrar et bastır yazarlar.
 
Katılım
2 Temmuz 2024
Mesajlar
441
Dahası  
Reaksiyon skoru
113
İsim
Ali Dogan
Asus zaten eskiden beri öyle. Keşke araştırıp öyle alsaydiniz.
Asus u magazadan da alsaniz benzer bir sonuca ulasirdiniz. Amazon yurtdışındaki gibi tepki verirse sizin sorunu cozerdi. Diğerlerini bilmiyorum. Asus monltor,laptop konusunda ozellikle
servis ekranda ölü pixel olduğunu kabul etti, satıcı arıza raporu istiyor servis de biz ölü pixeli arıza olarak kabul etmiyoruz öyle bir politikamız yok diyor
 

USTUEM

80+
Katılım
11 Eylül 2024
Mesajlar
358
Dahası  
Reaksiyon skoru
73
İsim
Emir
Asus zaten eskiden beri öyle. Keşke araştırıp öyle alsaydiniz.
Asus u magazadan da alsaniz benzer bir sonuca ulasirdiniz. Amazon yurtdışındaki gibi tepki verirse sizin sorunu cozerdi. Diğerlerini bilmiyorum. Asus monltor,laptop konusunda ozellikle
Thh cozecek artik hocam yapacak bir sey yok
 
Top Bottom