Neler Yeni

SONUNDA KAZANDIM !!! teknorya firması ile olan tüketici hakem heyeti sürecim.

Ayet

80+ Bronze
Katılım
30 Ocak 2022
Mesajlar
1,007
Dahası  
Reaksiyon skoru
319
İsim
Ayetullah Taylan
Hatayı en başta N11 den almakla yapmışsın.
Ben bu tür şeyleri Amazon ve Hepsiburada dışında tavsiye etmiyorum kendi satıcıları olacak.
Hepsiburada her türlü iade alıyor mesela kendi satıyorsa.
hocam sen geçen n11 hepsıburada ve amazon dışında almayın demiştin şimdi de n11 den alarak hata yapmışsın dıyorsun
 

USTUEM

80+
Katılım
11 Eylül 2024
Mesajlar
358
Dahası  
Reaksiyon skoru
73
İsim
Emir
Eskiden sistem, mağazadan alırdın, iadeyi mağazaya yapardın, mağaza servise gönderir onay gelirse değişim veya iade yapardı, şimdi internetten yürüdüğü için satıcılar kurnazlık yapıp aradan çekiliyorlar, yani şimdi mağaza değil senin servise gönderip iade veya değişim raporu alman lazım, sonrasında o raporla satıcıya iadeni veya değişimini yapabilirsin. Artık satıcılar uğraşmak istemiyorlar işte bizi uğraştırıyorlar. Ama THH'ye başvurmadan önce ürünü garantiye gönderip servisten rapor alabilirdin, o raporla da satıcıya iadeni yapardın.
bir de hocam yazılım müh okuyorum laptop bana lazım 20 gün kafadan gidiyor laptop
Doa raporu olayı yıllardır var zaten hiç şaşırmadım
hocam onda da şöyle bir sorun var servis ölü pixeli arıza olarak kabul etmediği için yapabileceğimiz bir şey yok diyor
 

Yvşlagaçtanealıyon

80+ Platinum
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
12,857
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
7,058
İsim
.
hocam sen geçen n11 hepsıburada ve amazon dışında almayın demiştin şimdi de n11 den alarak hata yapmışsın dıyorsun
Reis N11 i iyi biliyordum farklı forumlarda da canı yananları görünce önermiyorum.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Ayet

Ayet

80+ Bronze
Katılım
30 Ocak 2022
Mesajlar
1,007
Dahası  
Reaksiyon skoru
319
İsim
Ayetullah Taylan
Reis N11 i iyi biliyordum farklı forumlarda da canı yananları görünce önermiyorum.
bilmiyorum bence o kadarda kötü değil iade kısmını bilmem de tık hızı kuponları veya sürekli hesaba 300 e 70 250 ye 60 gibi kuponlar tanımlaması güzel ama iade kısmı okuduğum kadarıyla kötü
 

Shyankh

80+ Bronze
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
1,780
Dahası  
Reaksiyon skoru
655
İsim
Anonim Ankh
servis ekranda ölü pixel olduğunu kabul etti, satıcı arıza raporu istiyor servis de biz ölü pixeli arıza olarak kabul etmiyoruz öyle bir politikamız yok diyor
Bu durumda satıcıdan beklentiniz nedir? Daha ürünün arkasında marka durmuyor. Arıza olarak kabul edilmeyen bir şey için iade istiyorsunuz. Monitörlerde de durum böyle, bazı markalar 0 piksel garantisi veriyor, bazıları ise 3 piksele kadar umursamıyorlar, 1 veya 2 ölü piksel olduğunda yine bir şey yapamazsınız, bu satıcının değil üretici markanın eksikliğidir, bu durumda şikayet etmeniz gereken de satıcı değil marka olmalıdır.
 

USTUEM

80+
Katılım
11 Eylül 2024
Mesajlar
358
Dahası  
Reaksiyon skoru
73
İsim
Emir
bilmiyorum bence o kadarda kötü değil iade kısmını bilmem de tık hızı kuponları veya sürekli hesaba 300 e 70 250 ye 60 gibi kuponlar tanımlaması güzel ama iade kısmı okuduğum kadarıyla kötü
ben de kuponla indirime girdiği için hb üzerinden değil de aynı satıcıdan n11 üzerinden aldım :)
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Ayet

Yvşlagaçtanealıyon

80+ Platinum
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
12,857
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
7,058
İsim
.
bilmiyorum bence o kadarda kötü değil iade kısmını bilmem de tık hızı kuponları veya sürekli hesaba 300 e 70 250 ye 60 gibi kuponlar tanımlaması güzel ama iade kısmı okuduğum kadarıyla kötü
Katılıyorum sana kral kuponları efsane hiçbir platform N11 kadar kupon vermiyor.
Ama iade konusunda insanların canını yakmışlar.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Ayet

USTUEM

80+
Katılım
11 Eylül 2024
Mesajlar
358
Dahası  
Reaksiyon skoru
73
İsim
Emir
Bu durumda satıcıdan beklentiniz nedir? Daha ürünün arkasında marka durmuyor. Arıza olarak kabul edilmeyen bir şey için iade istiyorsunuz. Monitörlerde de durum böyle, bazı markalar 0 piksel garantisi veriyor, bazıları ise 3 piksele kadar umursamıyorlar, 1 veya 2 ölü piksel olduğunda yine bir şey yapamazsınız, bu satıcının değil üretici markanın eksikliğidir, bu durumda şikayet etmeniz gereken de satıcı değil marka olmalıdır.
ben aldığım satıcıdan değişim istiyorum. 14 gün içerisinde yasal hakkım bu benim. 1 tane bile ölü pixel çıksa fark etmez ayıplı mal bu. 14 günü geçseydi markaya açardım
 

USTUEM

80+
Katılım
11 Eylül 2024
Mesajlar
358
Dahası  
Reaksiyon skoru
73
İsim
Emir
Bu durumda satıcıdan beklentiniz nedir? Daha ürünün arkasında marka durmuyor. Arıza olarak kabul edilmeyen bir şey için iade istiyorsunuz. Monitörlerde de durum böyle, bazı markalar 0 piksel garantisi veriyor, bazıları ise 3 piksele kadar umursamıyorlar, 1 veya 2 ölü piksel olduğunda yine bir şey yapamazsınız, bu satıcının değil üretici markanın eksikliğidir, bu durumda şikayet etmeniz gereken de satıcı değil marka olmalıdır.
ayrıca bunu marka arızalı olarak kabul etmiyor tse ye göre 1 tane ölü pixel bile ayıp olarak kabul ediliyor
Mesaj otomatik birleştirildi:

Kaçtan kaça düştü hocam ?
laptoplarda 1000tl kupon vermişti ben de aynı satıcı aynı ürün neden 1000 tl fazla vereyim dedim demez olaydım
 

Yvşlagaçtanealıyon

80+ Platinum
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
12,857
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
7,058
İsim
.
ayrıca bunu marka arızalı olarak kabul etmiyor tse ye göre 1 tane ölü pixel bile ayıp olarak kabul ediliyor
Mesaj otomatik birleştirildi:


laptoplarda 1000tl kupon vermişti ben de aynı satıcı aynı ürün neden 1000 tl fazla vereyim dedim demez olaydım
Reis hepsiburada kendi satmıyor ne oldurdu bilmiyorum ama 1K yine az para değil.
Laptop un neyi var tam olarak
 
Top Bottom