Neler Yeni

SONUNDA KAZANDIM !!! teknorya firması ile olan tüketici hakem heyeti sürecim.

Shyankh

80+ Bronze
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
1,780
Dahası  
Reaksiyon skoru
655
İsim
Anonim Ankh
benim aldığım laptop FreeDOS'tu windows filan kurmuştum, ondan sonra kullanırken farkettim ışık sızması olduğunu ve sonraki gün iade talep ettim. kesin iade almaları lazım bence hiç satıcıyla uğraşmadan n11 den iade oluşturmaya çalışmalı
Bu durumda da markayı ve politikalarını iyi tanımak gerekiyor, belli bir miktar ışık sızmasını normal kabul eden markalar var, her halükarda işi yokuşa sürecek sebepleri oluyor.
 

USTUEM

80+
Katılım
11 Eylül 2024
Mesajlar
358
Dahası  
Reaksiyon skoru
73
İsim
Emir
siparişlerim kısımında iade et seçeneği yok mu ? n11 den hem iphone 13 aldım sıkıntısız hem n11 üzerinden teknoryadan laptop almıştım üründe ışık sızması vardı bende de satıcıya yazdım servise gönderin dedi eğer bilmeyen biriyse bu mesaja kanıp servisle filan uğraşırdı ama iade ettim tekrar sipariş vermiştim ve iadem kabul olmuştu, 14 günlük koşulsuz iade hakkınızın olması lazım bende bu şekilde olmuştu
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
hocam hem indirimden almıştım hem de iade yapamazsınız dendi
 

USTUEM

80+
Katılım
11 Eylül 2024
Mesajlar
358
Dahası  
Reaksiyon skoru
73
İsim
Emir
Risk bu değil hocam, sonuç olarak markaya göre yol izleniyor, marka ayıplı değil diyorsa sana kim ne yapsın, satıcıya kim ne yapsın? İkinizde sonuç olarak markanın yalancısısınız.

Ürünü test amaçlı açıp baktıysanız 14 günlük koşulsuz şartsız iade hakkınızı kullabiliyor olmanız lazım ama performans testleri falan yaptıysanız bu haktan yararlanamayacağınıza dair bilgiler var. Satıcının üzerine yürümek istiyorsanız bunun üzerinden yürüyün.
satıcıyla derdim yok da hocam 37k az para değil öğrenciyim hakkımı arıyorum sadece satıcı aldıktan sonra servise thh veya kendi içinde adı neyse ona başvurup uğraşsın artık başvurdum bile çok geç
Mesaj otomatik birleştirildi:

kim diyor müşteri hizmelteri mi
evet hocam servisle iletişime geçin deniyor ayrıca iade edip hemen alamam para yatana kadar hem kupon gidiyor hem de zam geldi ürüne hemen
Mesaj otomatik birleştirildi:

yani hocam benim dışımda öyle kolay kolay biri gidip de 37k 4050 ekran kartına vermez yani o kadar para verdim bir zahmet temiz cihaz olsun
 

ijustfaruk

80+ Gold
Katılım
18 Eylül 2020
Mesajlar
8,751
En İyi Cevap
1
bir de hocam yazılım müh okuyorum laptop bana lazım 20 gün kafadan gidiyor laptop

hocam onda da şöyle bir sorun var servis ölü pixeli arıza olarak kabul etmediği için yapabileceğimiz bir şey yok diyor
Min 5-7 ölü pixel istiyorlar valla aynısını lg servisinde yaşadım bi arkadaşın monitörde ölü pixel çıkarsa iade etmek için ölü pixeli değil beğenmemenizi sebep gösterin yazdığını okudum full işe yarıyormuş laptobu beğenmedim diye iptal etseydiniz keşke
 

Shyankh

80+ Bronze
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
1,780
Dahası  
Reaksiyon skoru
655
İsim
Anonim Ankh
satıcıyla derdim yok da hocam 37k az para değil öğrenciyim hakkımı arıyorum sadece satıcı aldıktan sonra servise thh veya kendi içinde adı neyse ona başvurup uğraşsın artık başvurdum bile çok geç
Haklısız hocam ama ölü pikseller çok göze çarpan yerlerde değilse umursamamanızı öneririm, satıcının politikalarında zaten bu maddeler vardır, bunları kabul ederek aldığınız için de yapacak bir şeyinizin olmaması lazım. Yani aslında bu bir sorun olarak kabul edilmediğinden dolayı onarılması, değiştirilmesi de hak olarak görülmüyor, hak olmayan bir şeyin de hakkını aramaya çalışmak ya çok uzun sürer ya da hemen biter ama aleyhinize sonuçlanabilir.
Geri kalan her şeyde haklısınız zaten, sıfır üründen beklentimiz her şeyinin kusursuz olması ama gelin görün ki kusur olması gereken şeyleri kusur olarak saymayıp satıyorlar.
 

emre6840

80+
Katılım
22 Eylül 2022
Mesajlar
302
evet hocam servisle iletişime geçin deniyor ayrıca iade edip hemen alamam para yatana kadar hem kupon gidiyor hem de zam geldi ürüne hemen
galiba siz müşteri hizmetlerine hem aynı fiyattan alıyım hem kuponu kullanıyım yada değişim yapılsın dediniz tahminimce. çünkü n11 üzerinden kardeşime aldığım ürünü 6 ay kullandı bozuldu garantiye göndermek istemiştim fakat değişim yada garantiye gönderme işlemi yapmayacaklarını garanti işlemini kendim üreticiye göndermem gerektiğini, iadesini yapabileceğimi söylemişti n11 müşteri hizmetleri bende garantiye göndermek ile uğraşmayıp iade etmiştim, sizinki biraz hem ayranım dökülmesin hem yoğurdum ekşimesin oluyor. 1 ben hiç bir sitede trendyol hepsiburada, n11 gibi yerlerde satış yapan satıcıların değişim yaptığını hiç görmedim çoğunlukla iade edin tekrar sipariş edin diyorlar. 2 ya bu durum da kabulleneceksiniz fiyattı uyguna geldi diyorsanız çünkü iade etmeyip değişim almaya çalışırsanız çok fazla uğraşırsınız 20 gün belki 1 ay sürer değişip değişmeyecekleride meçul. 3 direk iade edip başka alternatfilere yöneleceksiniz
Adsız.png
Mesaj otomatik birleştirildi:

@USTUEM bence direk n11 üzerinden iade talebi oluştur. o laptopa o para çok zaten daha iyilerin bulursun başka altarnetfilere yönel
1727177927927.png
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Temmuz 2024
Mesajlar
423
Dahası  
Reaksiyon skoru
204
İsim
Lütfü A
Haklısız hocam ama ölü pikseller çok göze çarpan yerlerde değilse umursamamanızı öneririm, satıcının politikalarında zaten bu maddeler vardır, bunları kabul ederek aldığınız için de yapacak bir şeyinizin olmaması lazım. Yani aslında bu bir sorun olarak kabul edilmediğinden dolayı onarılması, değiştirilmesi de hak olarak görülmüyor, hak olmayan bir şeyin de hakkını aramaya çalışmak ya çok uzun sürer ya da hemen biter ama aleyhinize sonuçlanabilir.
Geri kalan her şeyde haklısınız zaten, sıfır üründen beklentimiz her şeyinin kusursuz olması ama gelin görün ki kusur olması gereken şeyleri kusur olarak saymayıp satıyorlar.
hocam düşünceler yanlış arkadaşı da yanlış yönlendirme.14 gün içinde koşulsuz şartsız iade hakkı var, ölü pixel sorun olarak görülsün görülmesin.alıcı ipinin keyfine de olsa, kusurlu mal iadesi hakkını kullanıyor da olsa her koşulda iade hakkı olmasına rağmen satıcının servis raporuyla falan uğraştırması düpedüz dolandrıcılık.müşteri-satıcı ilişkileri acımayla, ah ona yazık olmuyor mu düşüncesiyle yürümez kanun nizam neyse uygulanır.
 

USTUEM

80+
Katılım
11 Eylül 2024
Mesajlar
358
Dahası  
Reaksiyon skoru
73
İsim
Emir
galiba siz müşteri hizmetlerine hem aynı fiyattan alıyım hem kuponu kullanıyım yada değişim yapılsın dediniz tahminimce. çünkü n11 üzerinden kardeşime aldığım ürünü 6 ay kullandı bozuldu garantiye göndermek istemiştim fakat değişim yada garantiye gönderme işlemi yapmayacaklarını garanti işlemini kendim üreticiye göndermem gerektiğini, iadesini yapabileceğimi söylemişti n11 müşteri hizmetleri bende garantiye göndermek ile uğraşmayıp iade etmiştim, sizinki biraz hem ayranım dökülmesin hem yoğurdum ekşimesin oluyor. 1 ben hiç bir sitede trendyol hepsiburada, n11 gibi yerlerde satış yapan satıcıların değişim yaptığını hiç görmedim çoğunlukla iade edin tekrar sipariş edin diyorlar. 2 ya bu durum da kabulleneceksiniz fiyattı uyguna geldi diyorsanız çünkü iade etmeyip değişim almaya çalışırsanız çok fazla uğraşırsınız 20 gün belki 1 ay sürer değişip değişmeyecekleride meçul. 3 direk iade edip başka alternatfilere yöneleceksiniz
Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik birleştirildi:

@USTUEM bence direk n11 üzerinden iade talebi oluştur. o laptopa o para çok zaten daha iyilerin bulursun başka altarnetfilere yönel
Alıntıyı görüntüle
Alakasi bile yok urunu kuponsuz istesem de iade edemiyorum su an dahi iade edemiyorum oyle bir secenek yok
Mesaj otomatik birleştirildi:

galiba siz müşteri hizmetlerine hem aynı fiyattan alıyım hem kuponu kullanıyım yada değişim yapılsın dediniz tahminimce. çünkü n11 üzerinden kardeşime aldığım ürünü 6 ay kullandı bozuldu garantiye göndermek istemiştim fakat değişim yada garantiye gönderme işlemi yapmayacaklarını garanti işlemini kendim üreticiye göndermem gerektiğini, iadesini yapabileceğimi söylemişti n11 müşteri hizmetleri bende garantiye göndermek ile uğraşmayıp iade etmiştim, sizinki biraz hem ayranım dökülmesin hem yoğurdum ekşimesin oluyor. 1 ben hiç bir sitede trendyol hepsiburada, n11 gibi yerlerde satış yapan satıcıların değişim yaptığını hiç görmedim çoğunlukla iade edin tekrar sipariş edin diyorlar. 2 ya bu durum da kabulleneceksiniz fiyattı uyguna geldi diyorsanız çünkü iade etmeyip değişim almaya çalışırsanız çok fazla uğraşırsınız 20 gün belki 1 ay sürer değişip değişmeyecekleride meçul. 3 direk iade edip başka alternatfilere yöneleceksiniz
Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik birleştirildi:

@USTUEM bence direk n11 üzerinden iade talebi oluştur. o laptopa o para çok zaten daha iyilerin bulursun başka altarnetfilere yönel
Alıntıyı görüntüle
Ayrica kendi sitesinde daha ucuz su an dahi daha ucuz yani ucuza gelmesini istesem iade edip ordan alirdim
 

Shyankh

80+ Bronze
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
1,780
Dahası  
Reaksiyon skoru
655
İsim
Anonim Ankh
hocam düşünceler yanlış arkadaşı da yanlış yönlendirme.14 gün içinde koşulsuz şartsız iade hakkı var, ölü pixel sorun olarak görülsün görülmesin.alıcı ipinin keyfine de olsa, kusurlu mal iadesi hakkını kullanıyor da olsa her koşulda iade hakkı olmasına rağmen satıcının servis raporuyla falan uğraştırması düpedüz dolandrıcılık.müşteri-satıcı ilişkileri acımayla, ah ona yazık olmuyor mu düşüncesiyle yürümez kanun nizam neyse uygulanır.
Cevaplarımın sadece sonuncsunu okumuşsunuz, yanlış yönlendirmiyorum, zaten dediğiniz konudan bahsettim, bilgilendirmesini yaptım, cevabınızı düzenleyip benimle alakası olmayacak şekilde düzenlerseniz sevinirim.
Ürünü test amaçlı açıp baktıysanız 14 günlük koşulsuz şartsız iade hakkınızı kullabiliyor olmanız lazım ama performans testleri falan yaptıysanız bu haktan yararlanamayacağınıza dair bilgiler var. Satıcının üzerine yürümek istiyorsanız bunun üzerinden yürüyün.
 

USTUEM

80+
Katılım
11 Eylül 2024
Mesajlar
358
Dahası  
Reaksiyon skoru
73
İsim
Emir
Alin size iade
Screenshot_20240924-145947_n11.jpg

Mesaj otomatik birleştirildi:

Min 5-7 ölü pixel istiyorlar valla aynısını lg servisinde yaşadım bi arkadaşın monitörde ölü pixel çıkarsa iade etmek için ölü pixeli değil beğenmemenizi sebep gösterin yazdığını okudum full işe yarıyormuş laptobu beğenmedim diye iptal etseydiniz keşke
Oyle de kabul etmiyorlar hocam denedim fotosunu da ekledim
 

shaco27

80+ Silver
Katılım
23 Eylül 2022
Mesajlar
2,208
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,091
İsim
eyyüb
Bizde İnternetten laptop sattık özellikle Asus g16 larda sorun yaşadık sürekli ölü pixel çıkıyor müşteriye kabul etmeyiz demedik şuan sistem su şekilde işliyor servise götürün tutanağı tuturun duruma göre dedik değişim veya para iadesi yapalım dedik.
Asus rapor aldı gönderdi bizde indekse verdik
Raporu yenisini yolladılar.
Penta aldığımız msi monitör ölü pixel çıktı ondada msi tutanak tuturduk geldi.
Yenisi yolladım bikerede elimizde ürün yoktu bozuktu rapor aldırıp para iadesi yaptık ya antertafi bir şey sunuyor bayiler yada aynısı yolluyor 2 sinide kabul etmezsen satıcı para iadesi yapıyor aslında para iadesini n11 üzerinde. Yapması lazım satıcıdan komisyon kesiyor parayı satıcıdan net kesiyor gibi.
Burda karlı olan aracı satıcı oluyor yani n11.
Belli bir sayıya kadar ölü pixel kabul etmiyor bazı servislerde rezalet bazı markalarda sorunsuz müşteri tarafında oluyor.
8 tane TV kırıldı mızrak atmışcasina hepsi burada Trendyol yol pazarama satiyorduk sonuç hiç birinin ücretini ödemediler.
Türkiye muz cumhuriyeti ne satıcı tutarlar ne de alıcıyi.
Satıcı ürün satar 0 sorunsuz 13 gün kullanir adam 14 gün iade eder adamın 0 ürünü 2 ci ele düşüyor saçma şekilde sorun olmayan ürünü iade alıyor hepsi burada.
Trendyol almaz. Bunuda not geçim bizde satis yaptık baya.
Monitör yolladım video çekip yolluyoruz sağlam olsun diye barcode tarafını felan kutuyu müşteri 5gun kullanıyor yalan söyleyip kutu acı geldi iade edicem dedi tam bir yalanciydi video ve foto kanıt olunca trenyol kabul etmedi bikere müşteri TV açmış kendi kurmaya çalışmış pazaramada onu söylememiş sonra müşteri hizmetlerine söylemiş müşteri hizmeti ürün kabul edemeyiz dedi belli durumlara göre iade politikası işliyor nasıl satıcı suçlu gozuksede.
Alicilarada sorun var telefon içini değişirip paketleyip gönderen müşteride gördük 1000tane örneği var bıraktım bu işi kurtuldu.
Ömrüm çekildi.
Adamın 14 günü gecinde bile para iadesi yapabiliyor satıcı ama n11 aracı olunca adamın karını yiyor sıkınti burda başlıyor saticilarda başından atıyor müşteri çünkü olması gereken servis tutanağı diye zaten.
Birde ana bayiler çok karaktersiz ürün zam gelince elimizde yok diyip anternativ sunmaktan kaçıyor.
Msi çok gördüm bunu ekran kartında ürün 2000 TL almış arkadaş zam 8 binekadar çıkmışti hemen iade alıyorlar.
Bu tür durumlarda var.
 
Son düzenleme:

USTUEM

80+
Katılım
11 Eylül 2024
Mesajlar
358
Dahası  
Reaksiyon skoru
73
İsim
Emir
Bizde İnternetten laptop sattık özellikle Asus g16 larda sorun yaşadık sürekli ölü pixel çıkıyor müşteriye kabul etmeyiz demedik şuan sistem su şekilde işliyor servise götürün tutanağı tuturun duruma göre dedik değişim veya para iadesi yapalım dedik.
Asus rapor aldı gönderdi bizde indekse verdik
Raporu yenisini yolladılar.
Penta aldığımız msi monitör ölü pixel çıktı ondada msi tutanak tuturduk geldi.
Yenisi yolladım bikerede elimizde ürün yoktu bozuktu rapor aldırıp para iadesi yaptık ya antertafi bir şey sunuyor bayiler yada aynısı yolluyor 2 sinide kabul etmezsen satıcı para iadesi yapıyor aslında para iadesini n11 üzerinde. Yapması lazım satıcıdan komisyon kesiyor parayı satıcıdan net kesiyor gibi.
Burda karlı olan aracı satıcı oluyor yani n11.
Belli bir sayıya kadar ölü pixel kabul etmiyor bazı servislerde rezalet bazı markalarda sorunsuz müşteri tarafında oluyor.
8 tane TV kırıldı mızrak atmışcasina hepsi burada Trendyol yol pazarama satiyorduk sonuç hiç birinin ücretini ödemediler.
Türkiye muz cumhuriyeti ne satıcı tutarlar ne de alıcıyi.
Satıcı ürün satar 0 sorunsuz 13 gün kullanir adam 14 gün iade eder adamın 0 ürünü 2 ci ele düşüyor saçma şekilde sorun olmayan ürünü iade alıyor hepsi burada.
Trendyol almaz. Bunuda not geçim bizde satis yaptık baya.
Monitör yolladım video çekip yolluyoruz sağlam olsun diye barcode tarafını felan kutuyu müşteri 5gun kullanıyor yalan söyleyip kutu acı geldi iade edicem dedi tam bir yalanciydi video ve foto kanıt olunca trenyol kabul etmedi bikere müşteri TV açmış kendi kurmaya çalışmış pazaramada onu söylememiş sonra müşteri hizmetlerine söylemiş müşteri hizmeti ürün kabul edemeyiz dedi belli durumlara göre iade politikası işliyor nasıl satıcı suçlu gozuksede.
Alicilarada sorun var telefon içini değişirip paketleyip gönderen müşteride gördük 1000tane örneği var bıraktım bu işi kurtuldu.
Ömrüm çekildi.
Adamın 14 günü gecinde bile para iadesi yapabiliyor satıcı ama n11 aracı olunca adamın karını yiyor sıkınti burda başlıyor saticilarda başından atıyor müşteri çünkü olması gereken servis tutanağı diye zaten.
Siz de haklisiniz hocam insanlarla ugrasmak zor, bu durumda n11 asil sorumlu. Benim tek istedigim temiz bir laptop zaten normalden pahaliya aldim laptopu bari temiz olsun istiyorum. Adam kullanip sorunu yokken iade ediyor benim sorunum varken iade edemiyorum. Satici ariza raporu istedi ama servis olu pixel ariza degil diyor. Tadim kacti valla satici iade alsa da kurtulsam istemiyorum artik laptop felan tadim kacti valla
 
Top Bottom