Stabil çalışmayan Asus monitör

Nightt

80+
Katılım
21 Ocak 2024
Mesajlar
22
Reaksiyon skoru
1
Merhabalar dün sıfır almış olduğum monitör modeli : ASUS 24" TUF GAMING VG249QL3A vatan bilgisayardan satın aldım , monitörün dün ölü piksel testi yapıldı herhangi bir problem yoktu , daha sonrasında eve döndüm monitörün kurulumunu yapıp bilgisayarıma taktım. Kullanmaya başladığım da çizgi çizgi ekran bozulması olduğunu gördüm 180hz e aldığımda oluyordu farklı dp kablo ile denediğimde de aynı sorun devam ediyor taktığım priz akım koruyuculu priz farklı bilgisayarda denedim sorun kesinlikle monitörde olduğunu düşünüyorum. Vatan bilgisayara tekrar götürdüm sorunu göstermeye anlatmaya çalıştım monitörü açıp sorunun ne olduğuna bile bakmadılar yarın asus firmasının bir numarasını verip onlarla iletişim kurmamı istediler yani böyle bişe yaşayacağımı tahmin etmiyordum izlemem yapmam gerekenler nedir yardımcı olabilecek birisi var mı ?
 
Merhabalar dün sıfır almış olduğum monitör modeli : ASUS 24" TUF GAMING VG249QL3A vatan bilgisayardan satın aldım , monitörün dün ölü piksel testi yapıldı herhangi bir problem yoktu , daha sonrasında eve döndüm monitörün kurulumunu yapıp bilgisayarıma taktım. Kullanmaya başladığım da çizgi çizgi ekran bozulması olduğunu gördüm 180hz e aldığımda oluyordu farklı dp kablo ile denediğimde de aynı sorun devam ediyor taktığım priz akım koruyuculu priz farklı bilgisayarda denedim sorun kesinlikle monitörde olduğunu düşünüyorum. Vatan bilgisayara tekrar götürdüm sorunu göstermeye anlatmaya çalıştım monitörü açıp sorunun ne olduğuna bile bakmadılar yarın asus firmasının bir numarasını verip onlarla iletişim kurmamı istediler yani böyle bişe yaşayacağımı tahmin etmiyordum izlemem yapmam gerekenler nedir yardımcı olabilecek birisi var mı ?
Iade iste yada değişim muhtemelen servise gönder dicekler göndercen orada sorun bulunursa rapor çıkar servisten vatana gösterirsin yokuşa surerlerse tüketici hakem heyetine başvuru yaparsın seve seve iade yada değişim yaparlar.
 
6 ay içinde sorun çıkarsa ürünü iade edebilirsin direkt, değişim isteme iade iste etmezlerse thhye başvur. Ayıplı mal statüsüne geçer
 
Iade iste yada değişim muhtemelen servise gönder dicekler göndercen orada sorun bulunursa rapor çıkar servisten vatana gösterirsin yokuşa surerlerse tüketici hakem heyetine başvuru yaparsın seve seve iade yada değişim yaparlar.
Önerin için teşekkür ederim yani benimde düşüncem bu yöndeydi
 
Merhabalar dün sıfır almış olduğum monitör modeli : ASUS 24" TUF GAMING VG249QL3A vatan bilgisayardan satın aldım , monitörün dün ölü piksel testi yapıldı herhangi bir problem yoktu , daha sonrasında eve döndüm monitörün kurulumunu yapıp bilgisayarıma taktım. Kullanmaya başladığım da çizgi çizgi ekran bozulması olduğunu gördüm 180hz e aldığımda oluyordu farklı dp kablo ile denediğimde de aynı sorun devam ediyor taktığım priz akım koruyuculu priz farklı bilgisayarda denedim sorun kesinlikle monitörde olduğunu düşünüyorum. Vatan bilgisayara tekrar götürdüm sorunu göstermeye anlatmaya çalıştım monitörü açıp sorunun ne olduğuna bile bakmadılar yarın asus firmasının bir numarasını verip onlarla iletişim kurmamı istediler yani böyle bişe yaşayacağımı tahmin etmiyordum izlemem yapmam gerekenler nedir yardımcı olabilecek birisi var mı ?
Geçen hdmı kablosu almaya gittim vatana görevli arkadaşla sohbete daldık hdmı yerine DP sattı bende fark etmedim o sıra neyse eve geldim açtım paketi DP kablosu hayda neyse takmadan kutuya geri koydum ertesi günü evime yakın mağazaya gittim dedim ürünü yanlış aldım fark etmemişim dedim ürünü kullanmadım değişim yapmak istiyorum dedim hdmı lazım bana neyse ürün kullanılmadığı halde değişim yapmadılar neymiş ürünün paketi açılmış satamayiz diyor yalancılar bak daha baştan koca bir yalan atıyor %100 eminim ki ürün paketi açık olsa dahi onu birine rahatlıkla satabilirler ki denk gelmiştim aynı mağazada VGA lı monitöre vga to HDMI dönüştürücü aldım ürün açılmış ürünün içindeki paket içeriği eksik istediklerinde satabiliyorlar işlerine gelmeyince yok satamayiz alamayız diyorlar. Uğraşmadım yeni kablo aldım. Ama zamanı varsa müşterinin her türlü uğraşmalı bence hakkını savunmak konusunda. Vatan ve daha bir çok teknoloji ürünü satan markaların satış sonrası hizmeti kötü mimliler ayrıca bazıları.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Önerin için teşekkür ederim yani benimde düşüncem bu yöndeydi
Hiç acıma vakit ayır azıcık adamlarla uğraş hakkını savun yani THH başvurup hakkını sonuna kadar yine alırsın.
 
6 ay içinde sorun çıkarsa ürünü iade edebilirsin direkt, değişim isteme iade iste etmezlerse thhye başvur. Ayıplı mal statüsüne geçer
Yani anlamadığım konu ben monitörü 24 saat daha kullanmadım zaten ürünü orada kendileri açtı ölü piksel testini de yaptılar eve geldiğimde böyle bir sorunla karşılaştım geri kutusuna koyup götürdüm orada iade veya değişim beklerken böyle bir numara verip burayla iletişime geçin demeleri çok saçma
 
Yani anlamadığım konu ben monitörü 24 saat daha kullanmadım zaten ürünü orada kendileri açtı ölü piksel testini de yaptılar eve geldiğimde böyle bir sorunla karşılaştım geri kutusuna koyup götürdüm orada iade veya değişim beklerken böyle bir numara verip burayla iletişime geçin demeleri çok saçma
sen ürünü alana kadar yalvarirlar neredeyse satış sonrası ugrasmazlar
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Yani anlamadığım konu ben monitörü 24 saat daha kullanmadım zaten ürünü orada kendileri açtı ölü piksel testini de yaptılar eve geldiğimde böyle bir sorunla karşılaştım geri kutusuna koyup götürdüm orada iade veya değişim beklerken böyle bir numara verip burayla iletişime geçin demeleri çok saçma
Sende bu durumda acımayacaksın azıcık zaman ayırıp gönder servise iade istediğini belirten notta bırak muhtemelen değişim yaparlar da senin işine ne gelirse işte ister iade iste ister değişim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Merhabalar dün sıfır almış olduğum monitör modeli : ASUS 24" TUF GAMING VG249QL3A vatan bilgisayardan satın aldım , monitörün dün ölü piksel testi yapıldı herhangi bir problem yoktu , daha sonrasında eve döndüm monitörün kurulumunu yapıp bilgisayarıma taktım. Kullanmaya başladığım da çizgi çizgi ekran bozulması olduğunu gördüm 180hz e aldığımda oluyordu farklı dp kablo ile denediğimde de aynı sorun devam ediyor taktığım priz akım koruyuculu priz farklı bilgisayarda denedim sorun kesinlikle monitörde olduğunu düşünüyorum. Vatan bilgisayara tekrar götürdüm sorunu göstermeye anlatmaya çalıştım monitörü açıp sorunun ne olduğuna bile bakmadılar yarın asus firmasının bir numarasını verip onlarla iletişim kurmamı istediler yani böyle bişe yaşayacağımı tahmin etmiyordum izlemem yapmam gerekenler nedir yardımcı olabilecek birisi var mı ?
Normalde insiyatif kullanıp iade alabilirler ama uğraşmıyor bir çok böyle firma en kötü thh ile müşteriyi uğraştırıyorlar sonunda seve seve iade değişim yapıyorlar.
 
Geçen hdmı kablosu almaya gittim vatana görevli arkadaşla sohbete daldık hdmı yerine DP sattı bende fark etmedim o sıra neyse eve geldim açtım paketi DP kablosu hayda neyse takmadan kutuya geri koydum ertesi günü evime yakın mağazaya gittim dedim ürünü yanlış aldım fark etmemişim dedim ürünü kullanmadım değişim yapmak istiyorum dedim hdmı lazım bana neyse ürün kullanılmadığı halde değişim yapmadılar neymiş ürünün paketi açılmış satamayiz diyor yalancılar bak daha baştan koca bir yalan atıyor %100 eminim ki ürün paketi açık olsa dahi onu birine rahatlıkla satabilirler ki denk gelmiştim aynı mağazada VGA lı monitöre vga to HDMI dönüştürücü aldım ürün açılmış ürünün içindeki paket içeriği eksik istediklerinde satabiliyorlar işlerine gelmeyince yok satamayiz alamayız diyorlar. Uğraşmadım yeni kablo aldım. Ama zamanı varsa müşterinin her türlü uğraşmalı bence hakkını savunmak konusunda. Vatan ve daha bir çok teknoloji ürünü satan markaların satış sonrası hizmeti kötü mimliler ayrıca bazıları.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Hiç acıma vakit ayır azıcık adamlarla uğraş hakkını savun yani THH başvurup hakkını sonuna kadar yine alırsın.
Yokuşa sürerlerse gerekli haklarım neyse tabi ki hakkımı arayacağım , ve yeni üründe gelirse orada gerekirse 1 saat test yapmadan almam
 
Yokuşa sürerlerse gerekli haklarım neyse tabi ki hakkımı arayacağım , ve yeni üründe gelirse orada gerekirse 1 saat test yapmadan almam
Kesinlikle içine sinsin öyle teslim al birde ürünün kutusunu incele bazen diyorlar rafta kalmadı dur depodan alıp getireyim depodan gelenlerin çoğunluğu ya iade yada darbeli falan oluyor kasa almıştım başıma geldi arkadan getirdi kasayı kasanın kutu leş bir sürü barkod basılı üstünde kargo firması falan belli iade falan yırtık var kutuda falan içini açtım Allahtan zarar görmemişti içime pek sinmeden aldım ürünü yine vatandan.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,153,264
Mesajlar
10,393,439
Üyeler
183,406
Son üye
furkNtt
Geri
Top