Staj ve Sonrası Hakkında Bilgi

miyussti

80+
Katılım
27 Ocak 2024
Mesajlar
6
Reaksiyon skoru
0
Merhaba öncelikle herkese iyi günler dilerim ben 12 sınıf meslek lisesi elektirik bölümü öğrencisiyim ve şuan staj görüyorum benim kafama takılan konu şu benim şuanda staj gördüğüm fabrikada kalıp çalışmak istiyorum kpss sınavı sonuçları açıklanana kadar lakin şöyle bir konu var benim bu çalışmış olduğum fabrika burda staj görenlerin ve çırakların hakkımızı çok yediler örnek vericek olursak ramazanda oruçlu oruçlu çalıştık ve bize herhangi bir ücret verilmedi lakin fabrikada çalışan ve oruç tutup tutmayan herkese para verildi ve bayram vakitleri herkese bayram hediyesi verilirken bize verilmedi şimdi benim çalıştığım fabrika benim evime 15 dakika yürüme mesefesi şimdi şöyle bir olayda var ben okul bittikten sonra nereye girersem gireyim askeri ücret verilicek askerlik yapılana kadar bende kendimce diyorumki bu fabrika kalıp çalışmaktansa ve şöyle bir olay var fabrikada 3 bölüm var ve ben geldiğimden beri 9 aydır aynı bölümde dura dura sıkıldım ondan dolayı bu fabrikadan çıkıp başka bir yeremi girsem diyorum ne iş olursa olsun benim zaten asıl amacım kpss olduğundan maksat boş durmamak cebime harçlık olsun diye sizin düşünceleriniz nelerdir merak ediyorum
 
Kanka ben de elektrik elektronik mühendisliği okuyorum stajlarda para vermiyorlar staj yaparken para alanı duymadım.
 
Geri
Top