Stanley 1.9 Termos Önerisi

ekmek17.

80+
Katılım
19 Nisan 2026
Mesajlar
109
Reaksiyon skoru
18
Arkadaşlar tatile falan bayağı gezi yapmayı düşünüyorum. Sitelerde çok sahte yorumları gördüm. 2k ya kadar bir sürü n11 de ürün var. Ya da bu fiyatlara kaliteli bir 2 lt termos var mı?
 
Amazonda bazen 1.5-2 arasına düşüyor stanleyden şaşma hocam
 
Dostum telegram grubunun birinde 1.9 lt asker yeşili rengi kuponla beraber 1400 tl ye düştü aldım . Geçenlerde deneme fırsatım oldu. Yani bu stanley gerçekten parasını hak ediyor. Buzlu kahve yapıp avizeleri asmak için eve gittik kahve bitti buzları kalmış içinde . 5 gün sonra eve stor perdeleri takmaya gittim termosun içinde hala buz şıngırdıyor :D
 
Bu ürünü tavsiye edebilirim 1.5 lt alt ve üstünde birer adet çelik bardağı da var Decathlon kamp bölümünde veya internet sitesinden bulabilirsin
https://www.akakce.com/termos/en-ucuz-quechua-900-1-5-lt-celik-fiyati,1278837420.html 1890TL
1781090519701.webp
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,689
Mesajlar
11,069,789
Üyeler
197,964
Son üye
silencio2000
Geri
Top