Steelseries Apex Pro mini mağduriyeti

BulutTryk

80+
Katılım
29 Mart 2020
Mesajlar
9
Reaksiyon skoru
1
1 ay önce steelseries apex pro mini klavye aldım klavye iyi hoştu baya kullandıktan sonra steelseries gg programını indirim drıverını kurdum klavyenin lanet olsun ki kurmasaydım kurduğumdan beri sorunları bitmedi klavyenin U tuşuna bi kere basıyorum klavye sanki 6 kere basmışım gibi peş peşe uuuuuuuuuuu olarak yazıyor aynı sorunlar R ve Ğ tuşları içinde geçerli 4 basışta bir bu sorunu tekrarlıyorlar peki sorunlar bittimi bitmedi klavyenin rgb değiştirme kombinasyonu olan Steelseries tuşu + Z ye bastığımda klavyenin rgb si değişiyor fakat büyük bir sorunla klavyenin rgb si değiştiği gibi klavye tüm tuşlara basıyormuşum gibi tepkiye giriyor ve ben klavyeye dokunmama rağmen peş peşe bütün harflere basıyor ve pc komutları kaldıramadığı için donuyor tekrar rgb yi değişiyor bu sefer sadece WET tuşları basıyor G tuşuna bastım diyelim pc ye WET komutu gidiyor her tuşta geçerli neye basarsam basayım WET yazıyor. ben bu sorunu Steelseries destek ekibine ticket atarak çözmeye çalışıyorum ama türkçe destek ekipleri bile yok 2 haftadır bunlarla uğraşıyorum drıverın log dosyalarını at dediler attım video çek dediler çektim fakat bi çözüm olduumu hayır gram yardımcı olmuyolar ve yedek klavyem dahi yok idare etmeye çalışıyorum bu klavyeye ben bu metinleri yazarken bile kaç kere Fazlalık U - Ğ - R harflerini sildim inanın hiç fikrim yok ama 100 den fazla harf sildiğim kesindir. Klavyeyi alacaklara tavsiyem steelseriesten uzak durun eğer böyle bir sorun yaşayan varsa konunun devamında sorunumun çözülüp çözülmediği hakkında bilgi vermeye devam edeceğim
 
kanka manyetik switchlerin kac mm den algilayacagini ayarlayabiliyorsun o programdan ondandir muhtemelen 0,2 mm yaptiysan falan 6 7 kere yazmistir
 
İyide teknoloji şans işi, bir üründe yada sadece sana gelen üründe bir sorun varsa direkt markayı kötülemek ne kadar mantıklı olur bilemiyorum, ona bakılırsa Mercedes genel olarak iyi bir marka ama sana gelen araçta sorun var diye direkt ''Sakın Mercedes almayın'' demek ne kadar mantıklıdır tartışılır.
 
İyide teknoloji şans işi, bir üründe yada sadece sana gelen üründe bir sorun varsa direkt markayı kötülemek ne kadar mantıklı olur bilemiyorum, ona bakılırsa Mercedes genel olarak iyi bir marka ama sana gelen araçta sorun var diye direkt ''Sakın Mercedes almayın'' demek ne kadar mantıklıdır tartışılır.
Verdikleri musteri hizmetlerine gore yargiladi arkadas diye saniyorum. Mesela Razer markası iyi olmasına rağmen, kendi garantilerini vermedikleri için Bilkom bakıyor o işlere, ben Razer mouse umu sattım Logitech aldım, dongle çekmiyordu f710'umda adamlara yazdım, faturayı attım 1 hafta sonra hollanda'dan dongle yolladılar yeni, eskisi de bende kaldı. Anlatabildim mi acaba (:, steelseries müşteri hizmetleriyle temasta bulunmadım hiç, ben genelde ingilizce muhattap oluyorum o da bir tık kolaylık sağlıyor. Ama müşteri hizmetleri ve üretici garantisi altında bulunan ürünleri tercih ediyorum, ve tavsiye de ederim yani
 
Hocam aynı klavye bugün elime geçti, bende o programı kurdum birden steelseries tuşu işlevsiz hale geldi. Onu güncelleme yaparak hallettim ama bu seferde sarj degerleri cok oynak gösteriyor. Sarj ettim mesela yüzde 80 ama şarjı çıkarttım 2 dk geçti bu seferde yüzde 70 gösteriyor. Siz ne yaptınız, nasıl bir yol izlediniz?
 
Geri
Top