Bildiğim ve yaşadığım kadarıyla ürün servise gittiğinde süre sıkıntı olabiliyor. Yani servisin ( steelseries ) ne kadar sürede ürünü inceleyip değişim / iade onayı vereceğine bağlı süreç. Zaten ondan sonrası basit , satın aldığınız mağaza servis tarafından verilen iade/değişim onayını gördükten hemen sonra kargolar. Ama bu benim steelseries ile yaşadığım 2. Servis sürecimdi ve gerçekten her şeyi hızlıca ve temizce hallediyorlar. 1 hafta içinde direkt yenisini verdiler. Yani ekstrem bir süreç yaşanmadıkça 1-2 hafta içinde eline ulaşır.
Ayrıca bir şey dikkatimi çekti. Kulaklığı kullanırken tuşlarının fonksiyonlarında da ufak tefek sıkıntılar olduğunu ama ona rağmen kullandığını söylemiştin. Haddim olmayarak kanımca tavsiyemdir satın aldığın hiç bir cihazda en ufak bir sıkıntı olsa bile ‘ çalışıyor ya ‘ diyip kullanmaya devam etme derim. Çünkü sonuçta biz bu cihazlara az veya çok bir miktar para veriyoruz ve verdiğimiz para karşılığında hatasız / ayıpsız ürün kullanmak hakkımız. Kim veya hangi marka olursa olsun, kimsenin biz müşterileri paramızla rezil etme veya bozuk ürün kullanmaya itme hakkı yok. Aksi taktirde ilerleyen süreçte cihazda daha da büyük sorunlar oluşabilir ve o kadar emekle kazandığımız paranın bir hiçe dönüşmesiyle sonuçlanabilir. İrili ufaklı ne olursa olsun hakkımızı aramak en doğal hakkımız
Üründe ve steelseries de sıkıntı yaşayacağını zannetmiyorum bu süreçte. Umarım yeni gelen cihazın da hiç bir sıkıntı çıkmaz ve güzel günlerde uzun vadeli kullanırsın.