Selamlar, kısa bir özetle başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum.
Telefonum Samsung A34 ve cihaz şarj almama sorunu yüzünden bir telefoncuya götürdüm.
Telefoncu “şarj soketinin filminde sorun var” diyerek 500 TL film, 500 TL arka kapak olmak üzere toplam 1000 TL ücret aldı.
Eve geldiğimde telefon yine şarj sıkıntısı çıkarmaya başladı. Tekrar götürdüğümde “sorun bataryadaymış” dedi ve 1000 TL daha alıp bataryayı değişti.
Kendisi özellikle orijinal batarya taktığını söyledi.
Telefon elime geçtiğinden beri:
Yani hem orijinal denilip yan sanayi takılmış, hem de sorun devam ediyor.
Görüşlerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
Telefonum Samsung A34 ve cihaz şarj almama sorunu yüzünden bir telefoncuya götürdüm.
1. Gün – Film + Arka Kapak
Telefoncu “şarj soketinin filminde sorun var” diyerek 500 TL film, 500 TL arka kapak olmak üzere toplam 1000 TL ücret aldı.
2. Gün – Sorun Devam Etti
Eve geldiğimde telefon yine şarj sıkıntısı çıkarmaya başladı. Tekrar götürdüğümde “sorun bataryadaymış” dedi ve 1000 TL daha alıp bataryayı değişti.
Kendisi özellikle orijinal batarya taktığını söyledi.
Sonuç – Olay Patladı
Telefon elime geçtiğinden beri:
- 2 defa kendiliğinden reset attı,
- Şarj yine düzensiz gidiyor,
- Kasanın içini açtığımda gördüm ki takılan batarya EYR / EYRO diye hiçbir yerde bulamadığım yan sanayi bir marka,
- Üstelik bataryanın üstünde 4905 mAh yazıyor, oysa A34’ün bataryası 5000 mAh.
Yani hem orijinal denilip yan sanayi takılmış, hem de sorun devam ediyor.
Kanıtlar
- Kart ile ödediğim için ödeme kaydı var,
- Bataryanın fotoğrafını çektim,
- Eski batarya elimde,
- Farklı adaptör ve kablolarla denediğim şarj sorunu videoya alınabilir.
Sormak istediğim
- Bu durumda paramı iade alma hakkım kesin midir?
- Hakem Heyeti veya bankaya itiraz etsem sonuç alır mıyım?
- Bu tarz servislerin orijinal diye yan sanayi takmasının yaptırımı nedir?
Görüşlerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.