Neler Yeni

Teknobiyotik Sahtekarlık Samsung SSD 990 PRO 2 TB ürün Garanti Dışı Sahte

OrkunJJ

80+ Silver
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
3,282
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,567
Yaş
20
İsim
Orkun
Ben bu tarz durumlar yaşamamak için yüksek fiyatlı ürünler satın alacağımda 1. sırada Amazon da Amazon.com.tr satıcılı ürünleri ve Hepsiburada da Hepsiburada satıcılı ürünleri tercih ediyorum. Bu zamana kadar bir sorun yaşamadım bu ikisiyle ve bir sorun olsa da her zaman bir karşılık bulabiliyorum.
Sizlere de aynısını yapmanızı tavsiye ederim.
Ha bu demek değildir ki başka hiçbir satıcıdan alışveriş yapmayın. Misal Trendyol dan SSD alacaksın markası Samsung, gidip A B den almak yerine Samsung Türkiye satıcılı olanı da tercih edebilirsiniz.
Naçizane tavsiyemi buraya eklemek istedim umarım yaşadığınızı başka kimse yaşamaz.
Bu arada kesinlikle haklı olduğunuzu düşünüyorum. Ürünü bir kenara bırakın 14 gün koşulsuz iade hakkınız bulunuyor.
Aldığınız ürün iç çamaşırı ya da kişisel hijyen ürünü değil. Kutusu açılmış diye yeniden satılamaz olmuyor.
Hakkınızı aramanızı öneriyorum. Ancak hakkınızı aramadan önce Trendyol ile iletişime geçip durumu kısa ve öz bir şekilde bildirin sadece ürünü iade etmek istediğiniz ancak Teknobiyotiğin ürünün kutusu açıldığı için iade kabul etmediğini ve ürünü geri gönderdiğini söyleyin.
Trendyol'un yardımcı olacağını düşünüyorum bu duruma. İstediğiniz gibi olmaz ise Teknobiyotik ile iletişime tekrardan geçip ürünü geri iade almalarını aksi taktirde yasal mecralarda hakkınızı arayacağınızı açıkça belirtin.
Gene olmadıysa yasal mecralara başvurmanızı öneririm. Önemli olan sizin şikayet edip onların ceza alması değil. Ödediğiniz parayı geri almanız.
Ekran görüntüleri, test görüntüleri vs. bunları delil olarak saklayın. İade kabul etsinler veya etmesinler siz her türlü satıcı firmayı şikayet etmelisiniz.
 

Hypnx

80+ Bronze
Katılım
17 Haziran 2022
Mesajlar
886
Dahası  
Reaksiyon skoru
452
İsim
Batuhan
Koşulsuz iade hakkın var bu nedenle thh ye başvurursan lehine sonuçlanacaktır.Yok öyle "Ben iade almiçam çen kutuyu açmıçşın nası satçaz biz bunu" gibi bir olay yok mikke mikke alacaklar hiç kafanı ağrıtma magicianla falan.
 

LeFeyn

80+
Katılım
3 Mayıs 2020
Mesajlar
149
Dahası  
Reaksiyon skoru
72
İsim
Barış Kızılkoca
Ben bu tarz durumlar yaşamamak için yüksek fiyatlı ürünler satın alacağımda 1. sırada Amazon da Amazon.com.tr satıcılı ürünleri ve Hepsiburada da Hepsiburada satıcılı ürünleri tercih ediyorum. Bu zamana kadar bir sorun yaşamadım bu ikisiyle ve bir sorun olsa da her zaman bir karşılık bulabiliyorum.
Kesinlikle katılıyorum. Her zaman 200-300 fazla olsun ama Amazon olsun diyorum. Örneğin bugün Amazon üzerinden aldığım 970 EVO Plus modeli geldi. İçerisinde yazılmış veri vardı, desteğe yazdım hemen iade veya değişim alalım dediler ancak sonradan anladım ki benchmark yaptığım için yazılmış veri gözüküyormuş. Satış sonrası destekleri inanılmaz.
 

xTheoden

80+
Katılım
23 Mart 2023
Mesajlar
25
Dahası  
Reaksiyon skoru
18
İsim
Ateş
Konunun takipcisiyim, destekleriniz yorumlarınız görüşleriniz için teşekkür ederim. Sonuç ile ilgili sizleri bilgilendireceğim.

Şu aşamada SAMSUNG 990 PRO 2 TB SSD modeli ve Satıcısı Teknobiyotik olan ürün için; emin olduğumuz konular:

1 Ürünün Yurt Dışından temin edildiği, ( neresi olduğu belli değil )
2 Ürünün Samsung Magician Programında Çalışmadığı
3 Ürünün seri numarasının SATICISI HARİÇ hiç bir firma tarafından DOĞRULANMADIĞI
4 Türkiye'de yetkili olarak ürün tedarik eden firmaların bu ürünün KENDİ BÜNYELERİNDEN OLMADIĞINI
5 Ürünün hangi yollarla Türkiye ye girdiği, kim tarafından tedarik edildiği, ne amaçla ve nereden geldiği BELİRSİZ OLUP

Satıcısı HARİÇ, taraflı veya tarafsız hiç bir kurum, şirket, tacir, ticaret erbabı, firma ve kuruluş tarafından DESTEK VE KABUL GÖRMEMİŞTİR.


Denizci denize açılmış, oltasını atmış, büyük bir balık tutmuş. Gece olmuş denizin ortasında sandalında uyuyakalmış. Tüm gece sandal sürüklenmiş. Denizci sabah olduğunda gözlerini sandalı kıyıya vurmuş bir şekilde açmış. Denizci tuttuğu balığı gözlerini açtığı sahilde hemen satmış..
 

saykopat

80+
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
154
Dahası  
Reaksiyon skoru
74
İsim
Onur Murat KOÇ
THH yazdın mı süreç uzun işliyor ama işliyor merak ediyorum konuyu takipçisiyim.
 

Akanzaii06

80+ Bronze
Katılım
16 Mayıs 2020
Mesajlar
630
Hocam link atar mısınız. Halen ilanda duruyor mu. Satıcıya soru soracağım birde atarsanız linki
 

Xpertronic

80+ Bronze
Katılım
15 Haziran 2020
Mesajlar
1,830
Dahası  
Reaksiyon skoru
797
İsim
İlker Palalı
Bende daha yeni samsung 970 evo plus 500 gb almıştım bu siteden sahte olup olmadığını nasıl anlarım yardımcı olur musunuz
 

milenix

80+ Gold
Katılım
10 Kasım 2022
Mesajlar
6,196
Distribütör garantili ise bunu ürünü satışa çıkarttıkları ilanda gözden kaçmayacak bir şekilde belirtmesi gerekir. Bu ürünü satın aldığım tarihte ürünü farklı alışveriş sitelerinden 1700 TL daha ucuza temin edebiliyordum ancak Türkiye Garantili Samsung Tarafından destek alabilmek için daha pahalıya satın aldım.
Teknobiyotik'in kendi web sitesinde de ürün ilanında 2 yıl garantili yazıyor. Siz bu yazıdan ne algılarsınız ? Bahse konu garantinin Marka Garantisi olduğu ve ürünün ülkemize resmi yollarla giriş yapıp kayıt ve vergilerinin ödenip, orjinal ve garantili olduğunu anlarsınız diye düşünüyorum.
Akortek Bilişim, Samsung'un iş ortağı. Ve Teknobiyotik (yani Akortek Bilişim) bütün ürünlerini kendi garantileri altında satıyor. Eğer burda bunu görünür bir şekilde belirtmedilerse onların, kim tarafından garanti altında olduğunu dikkat etmediyseniz sizin hatanız.
Aldığım cevapta Samsung marka SSD'nin garantisi için Garanti Belgesine İhtiyaç Olmadığı ürünlerin otomatik olarak Türkiye Distribütörü tarafından Türkiye Garantili olduğu cevabını aldım.
Satıcı tarafından "İade reddedilme sebebi: Yeniden satışa uygun olmaması" şeklinde ürünün tarafıma geri gönderileceğine dair mail aldım.
Buralarda firma haklı durumda. Sana garantinin kendisi olduklarını belirtmişler ama sen bunu beğenmeyip kutusu açılmış şekilde iade etmeye kalkışıyorsun. İade etme nedenin geçerli bir sebep değil ve ürün açılmış, bu durumda hiç bir firma ürün iadesini kabul etmezdi.
 

xTheoden

80+
Katılım
23 Mart 2023
Mesajlar
25
Dahası  
Reaksiyon skoru
18
İsim
Ateş
Akortek Bilişim, Samsung'un iş ortağı. Ve Teknobiyotik (yani Akortek Bilişim) bütün ürünlerini kendi garantileri altında satıyor. Eğer burda bunu görünür bir şekilde belirtmedilerse onların, kim tarafından garanti altında olduğunu dikkat etmediyseniz sizin hatanız.


Buralarda firma haklı durumda. Sana garantinin kendisi olduklarını belirtmişler ama sen bunu beğenmeyip kutusu açılmış şekilde iade etmeye kalkışıyorsun. İade etme nedenin geçerli bir sebep değil ve ürün açılmış, bu durumda hiç bir firma ürün iadesini kabul etmezdi.
Merhaba yorumunuz için teşekkür ederim.

Garanti durumunda farklılık olması durumunda " farklılık icap eden, farklılığa sebep olan kişi veya tüzel kişilik tarafından bu bahse konu işin eylemin sonucunda; doğacak olan FARKLILIKLAR, KAPSAM DIŞINDA KALACAK HAKLAR, MAHRUMİYETLER gibi hususlar sebep oluşmasına neden olan taraf tarafınca BİLGİLENDİRİLİR. " kısacası ortada alışa gelmişlikten farklı bir durum varsa veya gerçekleşecekse bunu bilen ve sebep olan taraf bunu karşı tarafa bildirmesi gerekir. Kendileri açıkça belirtmediği için haksız duruma düşmüşlerdir.
Akortek bilişim ile samsung iş ortağı demissiniz, ancak konuyu tedaylı takip ederseniz ; Satıcısı HARİÇ, taraflı veya tarafsız hiç bir kurum, şirket, tacir, ticaret erbabı, firma ve kuruluş tarafından DESTEK VE KABUL GÖRMEMİŞTİR.

Ürün gerekli performansı ve yazılım desteğini sunamamıştır. Seri numarasından ve bandrollerinden Türkiyede hiç bir kaydı yoktur. Ürünün üreticisi SAMSUNG tarafından Gümrük bilgisine ulaşılamamıştır. Bu ürün Ayıplı mal statüsüne düşmektedir.

Ayrıca üründe hiç bir kusur çıkmasa dahi, 14 gün koşulsuz iade hakkını yok görmeyiniz. (satın alınan ürün 14 günlük koşulsuz iade kapsamındadır.)
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam link atar mısınız. Halen ilanda duruyor mu. Satıcıya soru soracağım birde atarsanız linki
Evet ilan hala duruyor kendi sitelerinden de bakabilirsiniz. Trendyol ve amazonda da mevcut. Konu takibinde ekran görüntüleri vardır.
Mesaj otomatik birleştirildi:

THH yazdın mı süreç uzun işliyor ama işliyor merak ediyorum konuyu takipçisiyim.
THH yazmadım. bir sonraki yorumumda güncel durumu açıklayacağım. Gelişmeler oldu.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Merhaba;

Bugün çok hızlı bir şekilde son görüşmeden sonra kendileriyle bir İLETİŞİM KURMAMIŞ olmamıza rağmen;

Teknobiyotik tarafından ürünün iadesi tek taraflı olarak ( satıcı tarafından ) gerçekleştirildi.

Forum da açılan şikayet konularını ve ŞİKAYET VAR sitesindeki şikayetimizi kaldırmamız talep edildi ürünün iadesinin banka hesabımıza yansımasından sonra ŞİKAYETİMİZİ KALDIRACAĞIMIZI beyan ettik.

Akabinde hızlı bir şekilde banka hesabımıza iade gerçekleşmiştir.
 
Son düzenleme:
  • İnanılmaz
Reaksiyonlar: M.2.

xTheoden

80+
Katılım
23 Mart 2023
Mesajlar
25
Dahası  
Reaksiyon skoru
18
İsim
Ateş
Buraya ve diğer forumlara açtığım konuları kaldırma hakkının sadece bana ait olduğunu DÜŞÜNMÜYORUM.

Benim zihniyetime göre ben sadece bir ürün satın aldım ve yaşadığım sorunları size olabildiğince tarafsız bir şekilde aktarmaya çalıştım. Talebim sadece bilgi görüş ve önerilerdi. Benden daha tecrübeli kişilerle veya bu konu hakkında bilgisi olmayan tüketicilerle sohbet edebilmekti.

Amacımıza ulaştığımızı düşünüyorum. Eminim ki benim gibi bir çok kişi farkında veya farkında olmadan benim şuan yaşadığım durumdadır. Belirttiğim gibi ÜCRET İADESİ GERÇEKLEŞTİ.

Evet, şuan ne hissettiğimi sorarsanız; açıkça söylemek gerekirse THH veya yasal yollarla ücret iadesini alabileceğimden emindim ancak bu konu açılmasaydı ücretin kısa sürede ve THH ile vakit kaybetmeden iade edileceğine inancım yoktu ve hiç olmadı.

Alışverişin spesifik ancak konunun toplumsal olduğunu düşünüyorum. Bence konunun veya şikayetin silinip silinmemesi tamamen forum kullanıcılarının takdirine kalmıştır.

Sonuç olarak;

Bu konu sayesinde ücret iadesini aldım.

Teknobiyotikten satın alınan Samsung SSD 990 PRO 2 TB ürününün orjinalliğine dair hiç bir kanıt ispat niteliğinde inandırıcı delile ulaşamadım.
 

Çağrı Yılmaz

80+ Silver
Katılım
10 Nisan 2020
Mesajlar
4,381
Buraya ve diğer forumlara açtığım konuları kaldırma hakkının sadece bana ait olduğunu DÜŞÜNMÜYORUM.

Benim zihniyetime göre ben sadece bir ürün satın aldım ve yaşadığım sorunları size olabildiğince tarafsız bir şekilde aktarmaya çalıştım. Talebim sadece bilgi görüş ve önerilerdi. Benden daha tecrübeli kişilerle veya bu konu hakkında bilgisi olmayan tüketicilerle sohbet edebilmekti.

Amacımıza ulaştığımızı düşünüyorum. Eminim ki benim gibi bir çok kişi farkında veya farkında olmadan benim şuan yaşadığım durumdadır. Belirttiğim gibi ÜCRET İADESİ GERÇEKLEŞTİ.

Evet, şuan ne hissettiğimi sorarsanız; açıkça söylemek gerekirse THH veya yasal yollarla ücret iadesini alabileceğimden emindim ancak bu konu açılmasaydı ücretin kısa sürede ve THH ile vakit kaybetmeden iade edileceğine inancım yoktu ve hiç olmadı.

Alışverişin spesifik ancak konunun toplumsal olduğunu düşünüyorum. Bence konunun veya şikayetin silinip silinmemesi tamamen forum kullanıcılarının takdirine kalmıştır.

Sonuç olarak;

Bu konu sayesinde ücret iadesini aldım.

Teknobiyotikten satın alınan Samsung SSD 990 PRO 2 TB ürününün orjinalliğine dair hiç bir kanıt ispat niteliğinde inandırıcı delile ulaşamadım.
Güncel durumu öğrenmek için konuya girecektim yorumunuzu gördüm. İade aldığınıza sevindim. Ben olsam konuyu kaldırmazdım. Yaşadığın olayı konunun ilk mesajını düzenleyerek adım adım yaz ve en son para iadesi yapıldı yaz. Teknobiyotik ile ilgili googleda araştırma yapan birinin karşısına bu konu çıksın bilgilensin. Bende sizin gibi bu konu olmasa iade olacağını sanmıyorum. Forumda bu gibi konular sayesinde çok kez para iadesi alındı. Forum bu aşamada çok işe yarıyor.
 

milenix

80+ Gold
Katılım
10 Kasım 2022
Mesajlar
6,196
Hakkınızı alabilmeniz iyi olmuş. Teknobiyotik satış anında iyiyken sonrasında buhar olan bir firma. Sürekli bu ve bunun gibi olaylarla gündeme geliyor. Kaldırmamanızı öneririm.

Ben Samsung ile iş ortağı derken kendi sitelerinde bulunan "Markalarımız" kısmında yazdıklarına göre dedim. https://akortek.com/kurumsal/markalarimiz.html/
Bu iş ortağı konusunda Samsung'a danışmak lazım.
 

xTheoden

80+
Katılım
23 Mart 2023
Mesajlar
25
Dahası  
Reaksiyon skoru
18
İsim
Ateş
Hakkınızı alabilmeniz iyi olmuş. Teknobiyotik satış anında iyiyken sonrasında buhar olan bir firma. Sürekli bu ve bunun gibi olaylarla gündeme geliyor. Kaldırmamanızı öneririm.

Ben Samsung ile iş ortağı derken kendi sitelerinde bulunan "Markalarımız" kısmında yazdıklarına göre dedim. https://akortek.com/kurumsal/markalarimiz.html/
Bu iş ortağı konusunda Samsung'a danışmak lazım.
Evet bu işin peşine bende düştüm konuyu açarken ben özetle bahsettim ancak bu süreç içerisinde yaklaşık 4 saatlik telefon trafiği sonucunda bir çok firma bir çok yetkili servis ile bu ürün hakkında konuştum. ( az önce başka bir şey yazmıştım ancak elimde patlayan baska bir ürün ile karıştırdım diğer ürün içinde araştırmalarım sonuçlandığında ve emin olduğumda konusunu açacağım )
konuştuğum servislerin ve satıcıların tedarikçilerin dağıtıcıların hiç biri Bana satılan samsung ssd 990 pro 2 tb modelinin kutusunda ve dijital ortamda çıkan seri numarasını aldıklarında bahsettiğim firmaların hiç birisi ama hiç birisi bu ürünü sahiplenmedi.
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
907,086
Mesajlar
8,305,073
Üyeler
140,763
Son üye
scacotz
Top Bottom