Neler Yeni

Teknorya satıcısından değişim yapan var mı?

SunSet

80+
Katılım
24 Haziran 2021
Mesajlar
48
An itibari ile değişim raporu çıktı. Teknoryaya ilettim raporu. İlettikten 15 dakika sonra laptop kargoya verildi. Arena bilgisayar ve Teknorya çok yardımcı oldular beni hiç üzmediler.
Hocam bende direkt raporu acaba Arena'a mı göndersem onlar daha mı hızlı yardımcı olur? Ya da önce Teknorya satıcısına mı göndersem onlarda Arena'a gönderiyorlar raporu en son görselini gönderdiğim de satıcıya kendileri Disbiratör mesajını bana atmıştı ve disbiratör onlardan raporun aslını istemişlerdi. Acaba satıcı uyanıklık yapar mı veya açılmış iade edilmiş bir cihaz verip kendileri disbiratör da sıfır gelen cihazı mı satarlar sitesinde bilemedim şimdi.
 

oguuzysr

80+ Bronze
Katılım
17 Eylül 2022
Mesajlar
1,367
Dahası  
Reaksiyon skoru
665
İsim
Oğuz
Hocam bende direkt raporu acaba Arena'a mı göndersem onlar daha mı hızlı yardımcı olur? Ya da önce Teknorya satıcısına mı göndersem onlarda Arena'a gönderiyorlar raporu en son görselini gönderdiğim de satıcıya kendileri Disbiratör mesajını bana atmıştı ve disbiratör onlardan raporun aslını istemişlerdi. Acaba satıcı uyanıklık yapar mı veya açılmış iade edilmiş bir cihaz verip kendileri disbiratör da sıfır gelen cihazı mı satarlar sitesinde bilemedim şimdi.
Hocam sizin durum tam olarak nedir şimdi hangi aşamada?
 

SunSet

80+
Katılım
24 Haziran 2021
Mesajlar
48
Hocam sizin durum tam olarak nedir şimdi hangi aşamada?
Yarın raporun aslı elime ulaşacak ne yapmayalım sizce? Bilgisayarı 2021'de satın almıştım ürünü haliyle garantisi de bitti aynı model üründe olmayacak büyük ihtimalle ben muadil ürün isteyeceğim haliyle şu an değeri 25-26k oluyor o zaman dolar satın alsaydım. Satıcı Teknorya muadil ürün önerisi yapılacak endişelenmeyin diyor sözünde cidden duracak mı merak ediyorum açıkcası fakat siz çözüm bulamamışsınız direkt Arena ile iletişime geçip değiştirmişsin ürünü. Ben belki önerecekleri muadil oyuncu bilgisayarına ekleme yapıp fatura da çıkartmak istiyorum yeni alacağım başka bir cihazda da sorun olmayacağı ne malum değil mi?
 

oguuzysr

80+ Bronze
Katılım
17 Eylül 2022
Mesajlar
1,367
Dahası  
Reaksiyon skoru
665
İsim
Oğuz
Yarın raporun aslı elime ulaşacak ne yapmayalım sizce? Bilgisayarı 2021'de satın almıştım ürünü haliyle garantisi de bitti aynı model üründe olmayacak büyük ihtimalle ben muadil ürün isteyeceğim haliyle şu an değeri 25-26k oluyor o zaman dolar satın alsaydım. Satıcı Teknorya muadil ürün önerisi yapılacak endişelenmeyin diyor sözünde cidden duracak mı merak ediyorum açıkcası fakat siz çözüm bulamamışsınız direkt Arena ile iletişime geçip değiştirmişsin ürünü. Ben belki önerecekleri muadil oyuncu bilgisayarına ekleme yapıp fatura da çıkartmak istiyorum yeni alacağım başka bir cihazda da sorun olmayacağı ne malum değil mi?
Tamam sen teknoryaya raporu ver. Onlar sana zaten muadil ürün çıkışını yaparlar.
Yıldıray bey var en yetkili kişi o. Hatta sen rapor elini geçince teknoryayı ara bi konuş durumu anlat.
 

SunSet

80+
Katılım
24 Haziran 2021
Mesajlar
48
Tamam sen teknoryaya raporu ver. Onlar sana zaten muadil ürün çıkışını yaparlar.
Yıldıray bey var en yetkili kişi o. Hatta sen rapor elini geçince teknoryayı ara bi konuş durumu anlat.
Raporun aslını kargoyla Teknorya mağazasına bugün gönderdim. Sizin yorumu da söyledim Yıldıray Bey'le teşekkür ediyor. Muadil önderdiği cihazın güncel fiyatına ekleyip başka üst model cihaz alamazsınız ancak fatura tutarında aldığın ücrete göre başka bir ürün istiyorsanız muadil üstünde cihaz o farkı ödersiniz demişti bakalım bir muadil ürün önersinler.
 

SunSet

80+
Katılım
24 Haziran 2021
Mesajlar
48

oguuzysr

80+ Bronze
Katılım
17 Eylül 2022
Mesajlar
1,367
Dahası  
Reaksiyon skoru
665
İsim
Oğuz
Teknorya rapor ulaştığında ne zaman dönüş sağladılar size? Bugün ellerine ulaştı dönen olmadı.
Arena bilgisayarın servis kayıt bölümünden Servis sonuç raporunu pdf olarak indirdim telefona. Gmail üzerinden raporu yolladım Teknoryaya. 1 saat içinde kargoya verdiler ürünü.
 

SunSet

80+
Katılım
24 Haziran 2021
Mesajlar
48
Arena bilgisayarın servis kayıt bölümünden Servis sonuç raporunu pdf olarak indirdim telefona. Gmail üzerinden raporu yolladım Teknoryaya. 1 saat içinde kargoya verdiler ürünü.
Sizin iş hızlı çözülmüş ben 28 gün bekledim raporun aslını marka servisinden. Fotoğraf yetmedi benden Teknorya raporun aslını istedi. Dün DOA raporun aslını gönderdim bugün ellerine ulaştı benim iş çok uzadı vallahi. Ama siz Arenedan aldığınız için direkt raporu bu yüzden hızlı çözülmüş benim rapor sanırım Arena bilgisayara gidecek oradan kendileri takip edip onay çıkınca değiştirecek bilgisayarı. Cidden uzadı THH versem daha hızlı çözülürdü yeminle 20 gün önceden rapor çıkması mucize size hızlı çıkmış rapor acaba yeni olduğu için mi böyle hızlı sonuç aldınız. Çok yavaş işliyor Acer'dan rapor almak bunu da biliniz. Ben PDF halini 2 hafta önce gönderdim ki Teknorya kabul etmedi illa aslı da aslı dediler gönderdim bakalım ne olacak!
 

SunSet

80+
Katılım
24 Haziran 2021
Mesajlar
48
Yeni bilgisayar ile değişim sağlandı konu çözülmüştür. Herkese teşekkürler.
 

SunSet

80+
Katılım
24 Haziran 2021
Mesajlar
48
Hayırlı olsun kardeşim
Teşekkür ederim. HP Victus 16-s0020nt bilgisayarı aldım. Fakat ekranda bir adet ortaya yakın ölü piksel var. Teknorya ile görüştüm kutuda yazan distribütör firmasına göndererek rapor almanız durumunda değişimi için destek olabileceğini söyledi. Bir olay bitiyor yenisi başlıyor. Şimdi bir ölü piksel için göndereyim mi? Bu sefer ölü piksel için değişecek belki daha fazla ölü piksel çıkmayacağı ne malum veya başka bir sorun değil mi? İnternette üreticinin hatasından kaynaklı oluyormuş ölü piksel ve ayıplı mala giriyor diyorlar. Ekranda sizin yaşadığınız kenar çerçeve açıkları ve ışık süzmeleri gibi sorun yok.
 

oguuzysr

80+ Bronze
Katılım
17 Eylül 2022
Mesajlar
1,367
Dahası  
Reaksiyon skoru
665
İsim
Oğuz
Teşekkür ederim. HP Victus 16-s0020nt bilgisayarı aldım. Fakat ekranda bir adet ortaya yakın ölü piksel var. Teknorya ile görüştüm kutuda yazan distribütör firmasına göndererek rapor almanız durumunda değişimi için destek olabileceğini söyledi. Bir olay bitiyor yenisi başlıyor. Şimdi bir ölü piksel için göndereyim mi? Bu sefer ölü piksel için değişecek belki daha fazla ölü piksel çıkmayacağı ne malum veya başka bir sorun değil mi? İnternette üreticinin hatasından kaynaklı oluyormuş ölü piksel ve ayıplı mala giriyor diyorlar. Ekranda sizin yaşadığınız kenar çerçeve açıkları ve ışık süzmeleri gibi sorun yok.
Bana değişimden gelen ürün çok şükür sıkıntısız. Ama bence gönder. Çok belli oluyor mu?
 

SunSet

80+
Katılım
24 Haziran 2021
Mesajlar
48
Bana değişimden gelen ürün çok şükür sıkıntısız. Ama bence gönder. Çok belli oluyor mu?
Fotoğraf ve video çekimi yaptım nasıl göründüğü ile alakalı. Distribütör firmasını henüz aramadım, bir ölü piksele değişim olmaz deyip reddetmesinler?
Yakın görsel;
ribg8sd.jpg


Uzak görsel;
1706122649155.jpg

Video;
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,087,839
Mesajlar
9,784,476
Üyeler
172,915
Son üye
Zarens
Top Bottom