- Katılım
- 7 Haziran 2022
- Mesajlar
- 114
Dahası
Merhaba arkadaşlar, bugün abime verdiğim ve 6-7 ay önce ***IŞ İLETİŞİM adlı dükkana teslim edilen Samsung Galaxy J7 (2016) (Çift Hat / SM-J710F/DS) model telefonun durumuyla ilgili başıma gelen bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. Telefonun ön camı kırık olduğu için bıraktığımız telefon, dükkanda 6-7 ay gibi uzun süre kaldı. Biz de rutin bir şekilde telefoncuyu aramamıza rağmen telefonda bir gelişme olmadığını gördük o yüzden telefoncudan telefonun iadesini talep ettik. İlk başta telefonu bulamadı, ancak bir sonraki ziyaretimizde telefonu alabildik.
Ancak telefonu aldığımızda benim verdiğim zaman sağlam olan telefonun batarya altında kalan marka etiketi çıkarılmış, güç tuşu eksik ve açılmıyordu. Telefonu tekrar dükkana götürdük ve biraz tartışmanın ardından telefonu, bizden kaynaklı olmayan sorunların çözülmesi için tekrardan telefoncuya verdik. Bugün akşam teslim alabileceğimiz söylendi, ancak teslimat gerçekleşmedi.
Şahsen ben, bu telefonun başka bir telefona donör olarak kullanıldığını düşünüyorum ve telefoncuyu şikayet etmeyi düşünüyorum. Sizce ne yapabilirim? Yardımcı olabilir misiniz?
Ancak telefonu aldığımızda benim verdiğim zaman sağlam olan telefonun batarya altında kalan marka etiketi çıkarılmış, güç tuşu eksik ve açılmıyordu. Telefonu tekrar dükkana götürdük ve biraz tartışmanın ardından telefonu, bizden kaynaklı olmayan sorunların çözülmesi için tekrardan telefoncuya verdik. Bugün akşam teslim alabileceğimiz söylendi, ancak teslimat gerçekleşmedi.
Şahsen ben, bu telefonun başka bir telefona donör olarak kullanıldığını düşünüyorum ve telefoncuyu şikayet etmeyi düşünüyorum. Sizce ne yapabilirim? Yardımcı olabilir misiniz?