Telefonum kayıp yardım

UnlegitPanda

80+ Bronze
Katılım
31 Mayıs 2020
Mesajlar
1,976
Reaksiyon skoru
788
Arkadaşlar cuma günü okuldan eve geldim telefon elimdeydi ondan sonra ne olduysa telefon kayıp evin her tarafını aradım ama yok. Google telonumu buldada çok başka bir yerde gözüküyor bu konumun doğru olmama olasılığı var mı?
 
Bir yerde okumuştum
Aslında google da sürekli konumumuz kapalı dahi olsa takip ediyormuş. Ne kadar doğru bilemem ama bence( izinleri de verdiğimiz için diyorum) takip ediyor olabilir.
Önce iyice düşün nerede nereye koyduğunu sonra bir daha bak. Çalınma ihtimali yüksek
 
Öncelikle sakin ol.
Evin her yerine baktığından emin ol.
Odanı iyice ara.
Başka birinin telefonundan kendi telefonunu ara .
En son çare olarak Google'ın gösterdiği konuma git ama tek gitme.
 
Öncelikle sakin ol.
Evin her yerine baktığından emin ol.
Odanı iyice ara.
Başka birinin telefonundan kendi telefonunu ara .
En son çare olarak Google'ın gösterdiği konuma git ama tek gitme.
Yapıcak bir şey yok o zaman konuma gidicem ama konumda tam net bir yeri göstermiyor sadece bir alanı gösteriyor gitsem bile bulamayabilirim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

O bölgeye gidince telefonu çaldırmaya başlıyacağım o zaman.
 
Yapıcak bir şey yok o zaman konuma gidicem ama konumda tam net bir yeri göstermiyor sadece bir alanı gösteriyor gitsem bile bulamayabilirim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

O bölgeye gidince telefonu çaldırmaya başlıyacağım o zaman.
Oradaki konum doğru, telefonunuz orada olmalı.
 
Evdeyken ara telefonu ses gelmiyorsa geçmiş olsun
 
sessizde olabilir yada kapalıdır belkş
Telefon çalıyor açık.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1636282612828.png

Telefon burada gözüküyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Beni burada deşerler gibi gitmekten vazgeçtim telefon kalsın.
 
Son düzenleme:
Telefon çalıyor açık.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
Telefon burada gözüküyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Beni burada deşerler gibi gitmekten vazgeçtim telefon kalsın.
Polisi arayıp berabee gidebilirsin polisle hem güvenli olur hemde calindiysa geri alma ihtimalin olur
 
Teşkilattan tanıdığı olan var mı?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,239
Mesajlar
11,085,699
Üyeler
198,278
Son üye
cagkaan
   
Geri
Top