1000 TL kredi kazandığınızı belirtip tebrik etmiş sizi. Burası ne ve taktik derken detay verirseniz yardımcı olabilirim ama bu haliyle anlamadım yazdığınızı
1000 TL kredi kazandığınızı belirtip tebrik etmiş sizi. Burası ne ve taktik derken detay verirseniz yardımcı olabilirim ama bu haliyle anlamadım yazdığınızı
Hocam iki gün arayla iki farklı sipariş oluşturdum para benim papara adresimden çıktı fakat temuda sipariş olulturulmadı bankanızla iletişime geçin tarzı hatalar verdi bu gün papara desteği aradım ve türkiye genelinde merkez bankası temu üzerinden yapılan alışverişlerde sıkıntı çıkardığını söylüyor para bem hesaptan başarılı bir şekilde çıkmış fakat temuya giderken merkez bankasında kalmış buda 8 gün içinde ya temuya gidicekmiş yada bana gelicekmiş size hiç böyle bir şey oldumu
Yani bu durumda kalması tam olarak ne demek o kısmı anlamadım ben
Taktikten kastı nedir? Alışveriş taktiği mi yoksa krediyi nasıl kullanacağı mı? Yani ifade açık değil..
En altta yazan kısımda da şunu diyor: Bu sayfaya tekrar erişmek için wincredit koduyla aratın...Yani ana menüde wincredit araması yapacak yeni kredi teklifi alacak...
Dolayısıyla yazan arkadaşlar detay verecek ki ona göre çözümler üretebilelim dimi? Neticede müneccim değiliz
Yani ezcümle demek istediğim, sayfa içeriklerinde hepimizin yazdığı ve yorumladığı yazıları okumak ve yüklenen videoları izlemek elzemdir
Hocam iki gün arayla iki farklı sipariş oluşturdum para benim papara adresimden çıktı fakat temuda sipariş olulturulmadı bankanızla iletişime geçin tarzı hatalar verdi bu gün papara desteği aradım ve türkiye genelinde merkez bankası temu üzerinden yapılan alışverişlerde sıkıntı çıkardığını söylüyor para bem hesaptan başarılı bir şekilde çıkmış fakat temuya giderken merkez bankasında kalmış buda 8 gün içinde ya temuya gidicekmiş yada bana gelicekmiş size hiç böyle bir şey oldumu
Hocam ilk kez duyuyorum ve çok şaşırdım açıkçası...
Daha dün sipariş geçtim hiçbir sorun çıkmadı. Halkbank ve Akbank tan bireysel ve ticari kartlarımızdan alışveriş yapıyoruz her daim. Verdikleri cevap pek aklıma yatmadı banka özelinde bir sıkıntı var gibi duruyor, neticede dediği gibi olsa en başta sayfaya ve forum geneline alarm üretip ilk bilgilendirme geçen ben olurdum emin olun çünkü hergün sabah ve akşam 2şer parti sipariş geçiyoruz kaçırma şansımız yok yani bu durumu
Edit: Forumda böyle bir konu var, sizinki de bu kart mıdır bilemiyorum, bi inceleyin..
🔴Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası`nın aldığı karara göre İninal ve beraberindeki 2 şirket hakkında faaliyet durdurma kararı verdi ! 🔴Söz konusu şirketler hakkında yasa dışı bahis iddiaları sebebiyle inceleme başlatıldı , inceleme bitene kadar faaliyetler askıya alındı ! İninal ın hesaplarına...
Yani bu durumda kalması tam olarak ne demek o kısmı anlamadım ben
Taktikten kastı nedir? Alışveriş taktiği mi yoksa krediyi nasıl kullanacağı mı? Yani ifade açık değil..
En altta yazan kısımda da şunu diyor: Bu sayfaya tekrar erişmek için wincredit koduyla aratın...Yani ana menüde wincredit araması yapacak yeni kredi teklifi alacak...
Dolayısıyla yazan arkadaşlar detay verecek ki ona göre çözümler üretebilelim dimi? Neticede müneccim değiliz
Yani ezcümle demek istediğim, sayfa içeriklerinde hepimizin yazdığı ve yorumladığı yazıları okumak ve yüklenen videoları izlemek elzemdir
Mesaj otomatik birleştirildi:
Hocam ilk kez duyuyorum ve çok şaşırdım açıkçası...
Daha dün sipariş geçtim hiçbir sorun çıkmadı. Halkbank ve Akbank tan bireysel ve ticari kartlarımızdan alışveriş yapıyoruz her daim. Verdikleri cevap pek aklıma yatmadı banka özelinde bir sıkıntı var gibi duruyor, neticede dediği gibi olsa en başta sayfaya ve forum geneline alarm üretip ilk bilgilendirme geçen ben olurdum emin olun çünkü hergün sabah ve akşam 2şer parti sipariş geçiyoruz kaçırma şansımız yok yani bu durumu
Haklısın. Ben anladığımı söyledim. Wincredit yazınca en son katıldığı etkinlikten kazandığını görüyor. Yeni etknilik gelmediği için wincredit yazıp aradığında aynı görüntüyü görüp duruyor. Yeni etkinlik gelmesini sağlamanın bir taktiği var mı demek istemiş yine anladığım kadarıyla
Hocam ilk kez duyuyorum ve çok şaşırdım açıkçası...
Daha dün sipariş geçtim hiçbir sorun çıkmadı. Halkbank ve Akbank tan bireysel ve ticari kartlarımızdan alışveriş yapıyoruz her daim. Verdikleri cevap pek aklıma yatmadı banka özelinde bir sıkıntı var gibi duruyor, neticede dediği gibi olsa en başta sayfaya ve forum geneline alarm üretip ilk bilgilendirme geçen ben olurdum emin olun çünkü hergün sabah ve akşam 2şer parti sipariş geçiyoruz kaçırma şansımız yok yani bu durumu
Edit: Forumda böyle bir konu var, sizinki de bu kart mıdır bilemiyorum, bi inceleyin..
🔴Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası`nın aldığı karara göre İninal ve beraberindeki 2 şirket hakkında faaliyet durdurma kararı verdi ! 🔴Söz konusu şirketler hakkında yasa dışı bahis iddiaları sebebiyle inceleme başlatıldı , inceleme bitene kadar faaliyetler askıya alındı ! İninal ın hesaplarına...
Kullandığım kart papara şuanlık listede yok gibi fakat büyük ihtimalle ya paparaya özel bir sorun var yada oda bu listeye girdi ve incelenmede olduğu için böyle bir aksaklık var bilemiyorum
Benim 2 hesabımda da bu şekilde kaldı. Hatta 1 tanesinde 8 martta sipariş verdim normalde 2 gün sonra yeni promosyon başlaması lazım ama başlamıyor. Diğer hesaplarımda sorun yok. 2 hesapta neden böyle bende anlamadım . Onlardaki 1000tlyi normal alışveriş şeklinde kullanacağım artık.
1000 TL kredi kazandığınızı belirtip tebrik etmiş sizi. Burası ne ve taktik derken detay verirseniz yardımcı olabilirim ama bu haliyle anlamadım yazdığınızı
Benim 2 hesabımda da bu şekilde kaldı. Hatta 1 tanesinde 8 martta sipariş verdim normalde 2 gün sonra yeni promosyon başlaması lazım ama başlamıyor. Diğer hesaplarımda sorun yok. 2 hesapta neden böyle bende anlamadım . Onlardaki 1000tlyi normal alışveriş şeklinde kullanacağım artık.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bazı hesaplarda 1 kerelik veriyor. Devam etmiyor. Bu arkadaşta da ikinci çark çıkmıyor büyük ihtimal.
Şu an evdeyim işyerindekileri gelen 1000 TL leri görüntüleyemiyorum burdan ama hepsi böyle bizde...
Yani aşağıdaki gibi...
Dün mesela 5-6 hesabımıza 1000 er TL geldi, geldiği gibi wincredit arattık ve tekrar 1000 TL kredi tanımladı bikaçını kullandık gerisi duruyor hala...Yani bizim kanalda bir sıkıntı görmedim.
Özetle en son 1000 TL kredi gelme tarihi 18 Mart tekrar wincredit aktiflik tarihi de yine bugün yani 18 Mart..
Aşağıdaki benim şahsi hesabım ona da dün yani 17 Mart ta geldi 1000 TL kullandım ve beklemedeyim tekrarı için...
Konuya bahis bu hesaplarımızdan alışveriş adedimiz günde ortalama 4--6 arası değişiyor...
Şu an evdeyim işyerindekileri gelen 1000 TL leri görüntüleyemiyorum burdan ama hepsi böyle bizde...
Yani aşağıdaki gibi...
Dün mesela 5-6 hesabımıza 1000 er TL geldi, geldiği gibi wincredit arattık ve tekrar 1000 TL kredi tanımladı bikaçını kullandık gerisi duruyor hala...Yani bizim kanalda bir sıkıntı görmedim.
Özetle en son 1000 TL kredi gelme tarihi 18 Mart tekrar wincredit aktiflik tarihi de yine bugün yani 18 Mart..
Aşağıdaki benim şahsi hesabım ona da dün yani 17 Mart ta geldi 1000 TL kullandım ve beklemedeyim tekrarı için...
Konuya bahis bu hesaplarımızdan alışveriş adedimiz günde ortalama 4--6 arası değişiyor...
Bu işin bir algoritması var ama ben çözemedim. Belki siz farklı internet bağlantılarından ve farklı cihazlardan hesaplara giriş yaptığınız için sizde sorun olmuyordur.
Benim annemin telefonunda 10 Martta vermiş 1000tl krediyi mesela ama hala wincredit çarkının yenisi gelmiyor. Şimdiye 5 kere gelmesi lazımdı.
Yani bu durumda kalması tam olarak ne demek o kısmı anlamadım ben
Taktikten kastı nedir? Alışveriş taktiği mi yoksa krediyi nasıl kullanacağı mı? Yani ifade açık değil..
En altta yazan kısımda da şunu diyor: Bu sayfaya tekrar erişmek için wincredit koduyla aratın...Yani ana menüde wincredit araması yapacak yeni kredi teklifi alacak...
Dolayısıyla yazan arkadaşlar detay verecek ki ona göre çözümler üretebilelim dimi? Neticede müneccim değiliz
Yani ezcümle demek istediğim, sayfa içeriklerinde hepimizin yazdığı ve yorumladığı yazıları okumak ve yüklenen videoları izlemek elzemdir
Mesaj otomatik birleştirildi:
Hocam ilk kez duyuyorum ve çok şaşırdım açıkçası...
Daha dün sipariş geçtim hiçbir sorun çıkmadı. Halkbank ve Akbank tan bireysel ve ticari kartlarımızdan alışveriş yapıyoruz her daim. Verdikleri cevap pek aklıma yatmadı banka özelinde bir sıkıntı var gibi duruyor, neticede dediği gibi olsa en başta sayfaya ve forum geneline alarm üretip ilk bilgilendirme geçen ben olurdum emin olun çünkü hergün sabah ve akşam 2şer parti sipariş geçiyoruz kaçırma şansımız yok yani bu durumu
Edit: Forumda böyle bir konu var, sizinki de bu kart mıdır bilemiyorum, bi inceleyin..
🔴Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası`nın aldığı karara göre İninal ve beraberindeki 2 şirket hakkında faaliyet durdurma kararı verdi ! 🔴Söz konusu şirketler hakkında yasa dışı bahis iddiaları sebebiyle inceleme başlatıldı , inceleme bitene kadar faaliyetler askıya alındı ! İninal ın hesaplarına...
Zamanin hizindan dolayi cikarim yapmaya alistik hocam sende haklisin. @nikflatron tesekkurler tercume icin
Evet yeniden wincredit etkinligi aktif olmuyordu ama deneme yanilma yontemiyle bir seyler yaptim ve oldu;
Benim 2 hesabımda da bu şekilde kaldı. Hatta 1 tanesinde 8 martta sipariş verdim normalde 2 gün sonra yeni promosyon başlaması lazım ama başlamıyor. Diğer hesaplarımda sorun yok. 2 hesapta neden böyle bende anlamadım . Onlardaki 1000tlyi normal alışveriş şeklinde kullanacağım artık.
Bu işin bir algoritması var ama ben çözemedim. Belki siz farklı internet bağlantılarından ve farklı cihazlardan hesaplara giriş yaptığınız için sizde sorun olmuyordur.
Benim annemin telefonunda 10 Martta vermiş 1000tl krediyi mesela ama hala wincredit çarkının yenisi gelmiyor. Şimdiye 5 kere gelmesi lazımdı. Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Algoritmal bir durum olduğu kesinlikle aşikar fakat alışveriş sıklığı mı tek başına ana etken yoksa başka parametreler var mı o kısmı tam ben de anlamadım. Bizim firma hesaplarında alışveriş sıklığı bireysel kullanıma nazaran baya yoğundur ve ortalama 2-3 günde bir Temu 1000 TL krediyi yükleyip wincredit aratmayla tekrar 1000 TL ye ulaşmamıza imkan tanıyor. Yani bu özetlediğim durum neredeyse son 45 gündür böyle bizde...
Hakeza bireyselde de benzer durumlarımız var aslında...
Resimde gösterdiğim hesap haricinde 3 bireysel hesabım daha var ve kampanya kredi geçmişlerini kontrol ettiğimde son 45 günde tek bir aksama aksilik ya da kampanya sunmama gibi bir durum yaşanmamış sadece tanımlama süre aralıkları değişken. Yani bi hesapta ortalama 3 günde 1000 TL yi verip hemen akabinde de 1000 TL kredi kampanyasını tekrar tanımlamış, bir diğerinde 4-5 gün sonra 1000 TL yi vermiş kampanya tanımlamayı hemen alabilmişiz, bir başkasında sipariş geç kargolandığı için 1000 TL yi verme süresi 8 gün olmuş ama yine hemen ardından kampanya tanımını yapmış bize...Ki bu bahsettiklerim sadece şahsıma ait bireysel hesaplar...
Yani siparişin kargolandı demesi akabinde 1000 TL nin verilmesinde bir aksaklık görmedim. Kampanyanın tekrar tanımlanma süresi de sanırım siparişin kargolanma takvimine bi şekilde bağlı işliyor gibi geldi ama tam emin değilim bundan da...
O yüzden dedim tam algoritmik parametreleri henüz çözemedim ben de...
Zamanin hizindan dolayi cikarim yapmaya alistik hocam sende haklisin. @nikflatron tesekkurler tercume icin
Evet yeniden wincredit etkinligi aktif olmuyordu ama deneme yanilma yontemiyle bir seyler yaptim ve oldu;
Adim 1. telefondan temudan cikis yap ve komple temuyu kaldir.
Adim 2. Bilgisayardan temu hesabina giris yapip sag ustteki temu uygulamasini indirin kismina tikla, karekodu telefondan okutarak tekrar temuyu indir giris yap
Benim karsima garip bir sekilde bunu yapinca cikti baska bir seyde sebep olmus olabilir.
Yaw hocam sen de haklısın
Oruçlu kafayla malum.....Hakkını helal et windows u yeniden başlattım yarım saat önce
Az sonra dediklerini bi sakin kafayla okuyayım, kafa işlemcimi 5000 hz lere bi çıkarıp bi de ram e yükleneyim sana döneyim
Algoritmal bir durum olduğu kesinlikle aşikar fakat alışveriş sıklığı mı tek başına ana etken yoksa başka parametreler var mı o kısmı tam ben de anlamadım. Bizim firma hesaplarında alışveriş sıklığı bireysel kullanıma nazaran baya yoğundur ve ortalama 2-3 günde bir Temu 1000 TL krediyi yükleyip wincredit aratmayla tekrar 1000 TL ye ulaşmamıza imkan tanıyor. Yani bu özetlediğim durum neredeyse son 45 gündür böyle bizde...
Hakeza bireyselde de benzer durumlarımız var aslında...
Resimde gösterdiğim hesap haricinde 3 bireysel hesabım daha var ve kampanya kredi geçmişlerini kontrol ettiğimde son 45 günde tek bir aksama aksilik ya da kampanya sunmama gibi bir durum yaşanmamış sadece tanımlama süre aralıkları değişken. Yani bi hesapta ortalama 3 günde 1000 TL yi verip hemen akabinde de 1000 TL kredi kampanyasını tekrar tanımlamış, bir diğerinde 4-5 gün sonra 1000 TL yi vermiş kampanya tanımlamayı hemen alabilmişiz, bir başkasında sipariş geç kargolandığı için 1000 TL yi verme süresi 8 gün olmuş ama yine hemen ardından kampanya tanımını yapmış bize...Ki bu bahsettiklerim sadece şahsıma ait bireysel hesaplar...
Yani siparişin kargolandı demesi akabinde 1000 TL nin verilmesinde bir aksaklık görmedim. Kampanyanın tekrar tanımlanma süresi de sanırım siparişin kargolanma takvimine bi şekilde bağlı işliyor gibi geldi ama tam emin değilim bundan da...
O yüzden dedim tam algoritmik parametreleri henüz çözemedim ben de...
Mesaj otomatik birleştirildi:
Yaw hocam sen de haklısın
Oruçlu kafayla malum.....Hakkını helal et windows u yeniden başlattım yarım saat önce
Az sonra dediklerini bi sakin kafayla okuyayım, kafa işlemcimi 5000 hz lere bi çıkarıp bi de ram e yükleneyim sana döneyim
Eyvallah cansın...
Yazdıklarını okudum. Ben de sayende yeni bi yöntem keşfettim kardeşim. Ama durumu şahsen yaşamadığım için test etme imkanım yok dediğin yöntemi çoğul hesaplarda...Yarın işyerinde bizim ekipte böyle bir vaka olmuş mu bir araştırtayım varsa senin yöntemi test ettireyim genelde geçerli midir emin olduktan sonra buradan bilgi geçerim tekrar..