Termal macun önerisi

Arkadaşlar biraz araştırdım https://www.hepsiburada.com/arctic-...2b-p-HBV00000KBT85?url_src=and-product-detail
Böyle bir termal macun buldum f/p ürünüymüs kullanan varmi güzel mi ? Ayrica yaklasik 1.5 yıl oldu oyunlarda fazla ısınma olmuyor yinede yenilemelimiyim macunu ?
Artic mx4 fiyat performans ürünü. İletkenliği 8.5wmk. benim kullandığım ürün ise bu. 11wmk iletkenlik değeri var ve kaliteli güzel bütçenize uyarsa düşünebilirsiniz.
 
Mx4 ile arasinda çok performans farkı olur mu sizce bütçeme uymuyor sizin attığınız mz4 idare ederse onu kullanacağım
Aman aman büyük farklar olmaz. İletkenlik değeri tabi soğutmaya etki ediyor ama bütçeniz yetmiyor ise mx4 gayet iyi bir macun.
 
Mx4 ile arasinda çok performans farkı olur mu sizce bütçeme uymuyor sizin attığınız mz4 idare ederse onu kullanacağım
3 derece oynar max. Değmez fiyat farkına asla.MX-4 al.
 
CoolerMaster Mastergel Kullandım memnundum daha düşük bütçe fiyat performans ürünü MX 4 Kesinlikle güzeldir thermal grizzly hydornaut ve kyronaut da güzel macunlardır ama bütçe yükseltmiyorsunuz sanırım mx 4 yeterli oalcaktır 2 3 derece anca oynar diğerleri ile arasında
 
MX-4 alabilirsiniz.
 
1 sene once aldim yeni sistem toplayacak olsam surebilirmiyim? Yani yatma ömrü nekadar
 
1 sene once aldim yeni sistem toplayacak olsam surebilirmiyim? Yani yatma ömrü nekadar
2 sene de yatar 3 senede (!).
Yani 1 sene sonra sürebilirsiniz. 2 sene önce aldığım MX-4 ü yeni sürüpte kullanıyorum. Performansı aynı.
 
He iyi
 
Yalnız arctic mx4 ün çakması fazla satıcı Hepsiburada olsa bile güvenmezdim. Teknobiyotikten al aynı para zaten
 
Yalnız arctic mx4 ün çakması fazla satıcı Hepsiburada olsa bile güvenmezdim. Teknobiyotikten al aynı para zaten
Bunu bilmiyordum ama yorumlari iyi ve fazla sorun olmaz bence hepsiburada da 20 tl hepsipay parasi duruyor onlari kullanacaktim hem çakma olduğunu nasil anlarız
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,096
Mesajlar
11,084,134
Üyeler
198,237
Son üye
dmrcghn
Geri
Top