abays
80+
- Katılım
- 17 Haziran 2023
- Mesajlar
- 66
- Reaksiyon skoru
- 10
Konu uzatmadan hemen soyliyeyim.
Torrent'den the WItcher 2 yukledim, oynu kurdum.
Oynu calistira basinca, atdigim logoda takiliyor.
Oyun cok az kaynak tuketiyor o sirada.
+Yonetici olarak calistirdim.
+Oynun belki goruntu paketleri yuklenmemistir diye tum kalite ayarlarini denedim.
+Steam lisans yok diye hata verince steamide sildim.
Bunlarin hicbiri ise yaramadi.
Ne yapmaliyim? Yardim edecek biri varsa cok minnettar olurum.
Pardon ekran goruntusunu unuttum.
Torrent'den the WItcher 2 yukledim, oynu kurdum.
Oynu calistira basinca, atdigim logoda takiliyor.
Oyun cok az kaynak tuketiyor o sirada.
+Yonetici olarak calistirdim.
+Oynun belki goruntu paketleri yuklenmemistir diye tum kalite ayarlarini denedim.
+Steam lisans yok diye hata verince steamide sildim.
Bunlarin hicbiri ise yaramadi.
Ne yapmaliyim? Yardim edecek biri varsa cok minnettar olurum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Pardon ekran goruntusunu unuttum.