Neler Yeni

Yardım Thh Yazacagim dilekçe olmuş mu?

Canxz

80+ Bronze
Katılım
3 Temmuz 2022
Mesajlar
931
Dahası  
Reaksiyon skoru
164
İsim
Toprak
Birçok konu açtım GamingGen beni mağdur etti kısacası ikinci el kart yolladi.
Kart Asus hesabına başka bir kullanıcı tarafından eklenilmisti ve 3 ay önceden başlıyordu garantisi üstelik de coil whine sorunu olduğu için değişim iade ürününü ban yolladiklari barizdi. Bana dönüş yaptılar ve;
Ekran kartı Sistemimizde başka bir kişiye satıldığı görünmüyor , başka Asus hesabına eklenmesi sorunu ise Distribütör firmasının Asus hesabına kontrol amaçlı eklemis diyip uydurarak ekran kartını bana geri yolladılar bende bu yazıyı GamingGene e-posta belirteceğim ve yazılı olarak olumsuz yanıt sonrasında aynı yazı ile thh başvuracağım. Yazı olmuş mu sizce? Anlaşılır diye düşündüm

Merhaba GamingGen sitenizden
4 Temmuz 2022 Tarihinde EastergamersTv-E6 Adlı hazır sistemi sipariş verdim. Siparişim geldiğinde Ekran kartı harici diğer parçalar kasada takılı halde geldi. Ekran kartı kasaya takılmamış halde kutulu bir şekilde gelmesine rağmen açılmış ve test edilmesine engel olmayan koruma ciltleri bile çıkartılmış halde geldi , sizin ekran kartını test edip gönderdiğinizi düşündüm ve ekran kartını kasaya taktım. Ekran kartının sürücüleride yüklenmemişdi ve ben yükledim.
Test aşamasina geçtiğimde ekran kartında coil whine adlı cızırtı sesi vardı. Ve çok rahatsız ediciydi.
Sizi aradığımda Ekran kartının neden açık yollanıldığını sordum, Temsilciniz ise ekran kartının test edilip yollandığı için açıldığını belirtti, Ben ise ekran kartını Yollamadan önce sisteme takıp test ediyorsanız neden Coil Whine olan ekran kartını jelatinlerine kadar açıp bana yolladığınızı sordum. Temsilciniz Sadece sürücülerini yüklüyoruz dedi , Ama sürücüsü yüklenmemiş, test edilmediği belliydi.
Zaten dediğim gibi test edilmeyen , sürücü programı indirilmeyen bir ekran kartı neden açılsın ki..
Size Ekran kartında Coil Whine sorunu olduğunu ,değişim yapmanızı istedim ,
Çünkü tüketici ürünü aldıktan 6 ay içersinde herhangi bir arıza veya sorun çıkarsa , firma değişim yapmak zorunda.
Temsilciniz Coil Whine için değişim yapmayacağınızı bu sorun için,
Asus Servisine yollamam gerektiğini belirtti, Siz değişim yapmayacağınızı belirtince son çare Ekran Kartı değişim raporu için Asus servisini aradım, ekran kartının değişim veya iade ürünü olduğunu düşünüyordum.
Ekran kartının sıfır olup olmadığını nasıl anlayabilirim diye Asus Servisini arayıp garanti başlangıcı tarihini sordum. Müşteri temsilcisi bana Ekran kartının garantisinin Nisan 14 de başladığını Asus hesabıma girip Ekran kartımı seri numarası ile kayıt ettirmem gerektigini hem sıfır ürün ise direk kayıt edilebileceğini hemde servis takibi için kayıt ettirmem gerektigini belirtti. Satın alma tarihi 4 temmuz olmasina rağmen garantisi nerdeyse 3 ay önce başlamıştı.
Asus hesabıma girip ekran kartımı seri numarası ile kayıt etmeye çalışınca Başka bir Kullanıcı tarafından zaten kayıt ettirildiği hatasını alıncada zaten sıfır olmadığını anlattığım birçok nedenden ötürü anladım. Sistemde mi hata var diye düşünüp sizden aldığım diğer bilgisayar parçalarını Asus hesabıma kayıt etmeye çalıştım ve diğer tüm parçalar kayıt edildi Asusu tekrar arayıp uygulamada ekran kartımın başka biri tarafından kayıt ettirildiği hatasını aldığımı söylediğimde Temsilci bana Maalesef ki başka biri adına kayıt ettirilen ekran kartını servise yollamadan önce uygulamadan kendi hesabıma kayıt edemediğim için servis işlemlerini ve güncellemeleri takip edemeyeceğimi ve kimin kayıt ettiğini gizlilik yasası gereği söylemeyeceklerini belirttiler. Biraz araştırma yaptığımda Aynı sistemi alan ve Ekran kartını sitenizden satın alan kişilerin rahatlıkla Asus hesaplarına eklediklerini , ve iç jelatinleri kapalı bir şekilde teslim aldıklarını öğrendim.
Bariz bir şekilde bana başka bir kullanıcı tarafından Coil Whine'dan dolayı Degisim-İade edilen cihaz yollanılmıştı çünkü,
Sizin tarafınızdan Kontrol edildiği söylenilip , coil whine sorunlu kartın, paketinin ve iç koruma ciltlerinin açılıp, hiçbir testi yapılmadan ve daha önceden kayıt ettirilmiş olup üstelik aldığım tarihten garantisi 3 ay önce başlayan kart tarafıma sıfır diye yollanılmıştı , test edilseydi coil whine sorunu anlaşılır, değiştirilerek sorunsuz kart yollanılırdı. Yani iç jelatinleri dahil açılması nedenini anlayamadım. Zaten sürücüleri indirilmemiş hiçbir testi yapılmamıştı.
Sizden ricam; Aldığım kartın
Garantisinin satın alma tarihten 3 ay önce başlamasından,
Daha önceden başka bir kullanıcı tarafından kayıt ettirilmesinden
Coil whine sorunundan ve
Diğer satın alan kişilerde kayıt ettirilmemiş, iç jelatinleri açılmamış ve sorunsuz kart yollanıldığı gibi aynı şekilde bana da,
Ekran kartının sıfır, arızasız, kayıt ettirilmemiş bir şekilde değiştirilip tarafıma yollanılmasını istiyorum.
Ekran kartını size yolladım cevabınızı bekliyorum.
 

ESTAROSSA58

80+ Bronze
Katılım
10 Mayıs 2022
Mesajlar
995
kanka hakkını ara bu paralar kolay kazanılıyor sanki yaptıkları çok yanlış
 

Feanore

80+
Katılım
8 Ekim 2022
Mesajlar
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Mehmet Öztan
Vay be...
 
Son düzenleme:

Cumali01

80+
Katılım
20 Eylül 2021
Mesajlar
158
Dahası  
Reaksiyon skoru
50
İsim
s s
Birçok konu açtım GamingGen beni mağdur etti kısacası ikinci el kart yolladi.
Kart Asus hesabına başka bir kullanıcı tarafından eklenilmisti ve 3 ay önceden başlıyordu garantisi üstelik de coil whine sorunu olduğu için değişim iade ürününü ban yolladiklari barizdi. Bana dönüş yaptılar ve;
Ekran kartı Sistemimizde başka bir kişiye satıldığı görünmüyor , başka Asus hesabına eklenmesi sorunu ise Distribütör firmasının Asus hesabına kontrol amaçlı eklemis diyip uydurarak ekran kartını bana geri yolladılar bende bu yazıyı GamingGene e-posta belirteceğim ve yazılı olarak olumsuz yanıt sonrasında aynı yazı ile thh başvuracağım. Yazı olmuş mu sizce? Anlaşılır diye düşündüm

Merhaba GamingGen sitenizden
4 Temmuz 2022 Tarihinde EastergamersTv-E6 Adlı hazır sistemi sipariş verdim. Siparişim geldiğinde Ekran kartı harici diğer parçalar kasada takılı halde geldi. Ekran kartı kasaya takılmamış halde kutulu bir şekilde gelmesine rağmen açılmış ve test edilmesine engel olmayan koruma ciltleri bile çıkartılmış halde geldi , sizin ekran kartını test edip gönderdiğinizi düşündüm ve ekran kartını kasaya taktım. Ekran kartının sürücüleride yüklenmemişdi ve ben yükledim.
Test aşamasina geçtiğimde ekran kartında coil whine adlı cızırtı sesi vardı. Ve çok rahatsız ediciydi.
Sizi aradığımda Ekran kartının neden açık yollanıldığını sordum, Temsilciniz ise ekran kartının test edilip yollandığı için açıldığını belirtti, Ben ise ekran kartını Yollamadan önce sisteme takıp test ediyorsanız neden Coil Whine olan ekran kartını jelatinlerine kadar açıp bana yolladığınızı sordum. Temsilciniz Sadece sürücülerini yüklüyoruz dedi , Ama sürücüsü yüklenmemiş, test edilmediği belliydi.
Zaten dediğim gibi test edilmeyen , sürücü programı indirilmeyen bir ekran kartı neden açılsın ki..
Size Ekran kartında Coil Whine sorunu olduğunu ,değişim yapmanızı istedim ,
Çünkü tüketici ürünü aldıktan 6 ay içersinde herhangi bir arıza veya sorun çıkarsa , firma değişim yapmak zorunda.
Temsilciniz Coil Whine için değişim yapmayacağınızı bu sorun için,
Asus Servisine yollamam gerektiğini belirtti, Siz değişim yapmayacağınızı belirtince son çare Ekran Kartı değişim raporu için Asus servisini aradım, ekran kartının değişim veya iade ürünü olduğunu düşünüyordum.
Ekran kartının sıfır olup olmadığını nasıl anlayabilirim diye Asus Servisini arayıp garanti başlangıcı tarihini sordum. Müşteri temsilcisi bana Ekran kartının garantisinin Nisan 14 de başladığını Asus hesabıma girip Ekran kartımı seri numarası ile kayıt ettirmem gerektigini hem sıfır ürün ise direk kayıt edilebileceğini hemde servis takibi için kayıt ettirmem gerektigini belirtti. Satın alma tarihi 4 temmuz olmasina rağmen garantisi nerdeyse 3 ay önce başlamıştı.
Asus hesabıma girip ekran kartımı seri numarası ile kayıt etmeye çalışınca Başka bir Kullanıcı tarafından zaten kayıt ettirildiği hatasını alıncada zaten sıfır olmadığını anlattığım birçok nedenden ötürü anladım. Sistemde mi hata var diye düşünüp sizden aldığım diğer bilgisayar parçalarını Asus hesabıma kayıt etmeye çalıştım ve diğer tüm parçalar kayıt edildi Asusu tekrar arayıp uygulamada ekran kartımın başka biri tarafından kayıt ettirildiği hatasını aldığımı söylediğimde Temsilci bana Maalesef ki başka biri adına kayıt ettirilen ekran kartını servise yollamadan önce uygulamadan kendi hesabıma kayıt edemediğim için servis işlemlerini ve güncellemeleri takip edemeyeceğimi ve kimin kayıt ettiğini gizlilik yasası gereği söylemeyeceklerini belirttiler. Biraz araştırma yaptığımda Aynı sistemi alan ve Ekran kartını sitenizden satın alan kişilerin rahatlıkla Asus hesaplarına eklediklerini , ve iç jelatinleri kapalı bir şekilde teslim aldıklarını öğrendim.
Bariz bir şekilde bana başka bir kullanıcı tarafından Coil Whine'dan dolayı Degisim-İade edilen cihaz yollanılmıştı çünkü,
Sizin tarafınızdan Kontrol edildiği söylenilip , coil whine sorunlu kartın, paketinin ve iç koruma ciltlerinin açılıp, hiçbir testi yapılmadan ve daha önceden kayıt ettirilmiş olup üstelik aldığım tarihten garantisi 3 ay önce başlayan kart tarafıma sıfır diye yollanılmıştı , test edilseydi coil whine sorunu anlaşılır, değiştirilerek sorunsuz kart yollanılırdı. Yani iç jelatinleri dahil açılması nedenini anlayamadım. Zaten sürücüleri indirilmemiş hiçbir testi yapılmamıştı.
Sizden ricam; Aldığım kartın
Garantisinin satın alma tarihten 3 ay önce başlamasından,
Daha önceden başka bir kullanıcı tarafından kayıt ettirilmesinden
Coil whine sorunundan ve
Diğer satın alan kişilerde kayıt ettirilmemiş, iç jelatinleri açılmamış ve sorunsuz kart yollanıldığı gibi aynı şekilde bana da,
Ekran kartının sıfır, arızasız, kayıt ettirilmemiş bir şekilde değiştirilip tarafıma yollanılmasını istiyorum.
Ekran kartını size yolladım cevabınızı bekliyorum.
Sonuç nedir?
 
Top Bottom