Hocam ben yaklasik 3mm yani 1 numara boyutunda kirli sakal kullanıyorum. Philips, Braun gibi bir çok markanın ürününü kullandım inanin cogu cok gecmeden keskinliğini kaybediyor. Şuan berberlerin kullandigi powertec'in bir makinesi var keskinligi gayet iyi. Cok para vermeye gerek yok bence. Sifir tıraş aramiyorsaniz sakal icin ucu genis olmayan ayarlanabilir tarak boylari olan bir urun alip gecin. Basliksiz tiras olursaniz sifira yakin kesim saglar. Su ürüne bakabilirsiniz mesela.