TOGG, bataryası yerli olarak üretilecek!

Gri Caner

80+ Titanium
Katılım
24 Ekim 2020
Mesajlar
30,855
En İyi Cevap
7
Reaksiyon skoru
29,567
thumbs_b_c_99636366430e160df0daa9dadad41cf2.jpg

Türkiye’nin Otomobili Girişim Grubu (TOGG) ile Çinli enerji devi Farasis ortaklığında kurulan Siro şirketinin, proje bazlı devlet desteğinden yararlanarak Bursa'nın Gemlik ilçesinde faaliyete geçireceği batarya hücresi ve modül üretimi tesisi, yaklaşık 2 bin 200 kişilik istihdam sağlayacak.

30 milyar liralık 15 gigavat saat kapasiteli batarya hücresi ve 19,8 gigavat saat kapasiteli batarya modülü yatırımı, Türkiye’nin elektrikli araçlar ve mobilite ekosisteminin teknolojik dönüşüme katkı sağlayacak.

Siro'nun üretim yapacağı Gemlik'teki fabrikada otomotiv ve otomotiv dışı uygulamalarda enerji depolama çözümleri de geliştirilecek.

TOGG'un batarya modül ve paketlerini üretecek Siro, enerjide dışa bağımlılığı azaltmayı, temiz ve verimli bir enerji sisteminin gelişimini hızlandırmayı amaçlıyor.

2022 son çeyreğinde ilk üretimler banttan indiğinde Avrupa'nın doğuştan ilk SUV'u olacak.

TOGG'un logosu da belli oldu.
indir (2).jpeg

Doğu ve batının birleşimini temsil ediyor.

Bataryası yurt dışından ama yerli değil ki diyen şahıslara iyi cevap olmuştur.
 
Son düzenleme:
Alıntıyı görüntüle
Türkiye’nin Otomobili Girişim Grubu (TOGG) ile Çinli enerji devi Farasis ortaklığında kurulan Siro şirketinin, proje bazlı devlet desteğinden yararlanarak Bursa'nın Gemlik ilçesinde faaliyete geçireceği batarya hücresi ve modül üretimi tesisi, yaklaşık 2 bin 200 kişilik istihdam sağlayacak.

30 milyar liralık 15 gigavat saat kapasiteli batarya hücresi ve 19,8 gigavat saat kapasiteli batarya modülü yatırımı, Türkiye’nin elektrikli araçlar ve mobilite ekosisteminin teknolojik dönüşüme katkı sağlayacak.

Siro'nun üretim yapacağı Gemlik'teki fabrikada otomotiv ve otomotiv dışı uygulamalarda enerji depolama çözümleri de geliştirilecek.

TOGG'un batarya modül ve paketlerini üretecek Siro, enerjide dışa bağımlılığı azaltmayı, temiz ve verimli bir enerji sisteminin gelişimini hızlandırmayı amaçlıyor.

Bataryası yurt dışından ama yerli değil ki diyen şahıslara iyi cevap olmuştur.
Peki araba ne zaman çıkacak kaç yıl önce duyurdular daha fabrikası bile bitmedi.
 
Alıntıyı görüntüle
Türkiye’nin Otomobili Girişim Grubu (TOGG) ile Çinli enerji devi Farasis ortaklığında kurulan Siro şirketinin, proje bazlı devlet desteğinden yararlanarak Bursa'nın Gemlik ilçesinde faaliyete geçireceği batarya hücresi ve modül üretimi tesisi, yaklaşık 2 bin 200 kişilik istihdam sağlayacak.

30 milyar liralık 15 gigavat saat kapasiteli batarya hücresi ve 19,8 gigavat saat kapasiteli batarya modülü yatırımı, Türkiye’nin elektrikli araçlar ve mobilite ekosisteminin teknolojik dönüşüme katkı sağlayacak.

Siro'nun üretim yapacağı Gemlik'teki fabrikada otomotiv ve otomotiv dışı uygulamalarda enerji depolama çözümleri de geliştirilecek.

TOGG'un batarya modül ve paketlerini üretecek Siro, enerjide dışa bağımlılığı azaltmayı, temiz ve verimli bir enerji sisteminin gelişimini hızlandırmayı amaçlıyor.

2022 son çeyreğinde ilk üretimler banttan indiğinde Avrupa'nın doğuştan ilk SUV'u olacak.

Bataryası yurt dışından ama yerli değil ki diyen şahıslara iyi cevap olmuştur.
Zengin kesime hitap eden bir araba, çok ilgi göreceğini sanmıyorum.
Keşke herkesin bu arabayı alabilicek istihdamı olsa...
 
Alıntıyı görüntüle
Türkiye’nin Otomobili Girişim Grubu (TOGG) ile Çinli enerji devi Farasis ortaklığında kurulan Siro şirketinin, proje bazlı devlet desteğinden yararlanarak Bursa'nın Gemlik ilçesinde faaliyete geçireceği batarya hücresi ve modül üretimi tesisi, yaklaşık 2 bin 200 kişilik istihdam sağlayacak.

30 milyar liralık 15 gigavat saat kapasiteli batarya hücresi ve 19,8 gigavat saat kapasiteli batarya modülü yatırımı, Türkiye’nin elektrikli araçlar ve mobilite ekosisteminin teknolojik dönüşüme katkı sağlayacak.

Siro'nun üretim yapacağı Gemlik'teki fabrikada otomotiv ve otomotiv dışı uygulamalarda enerji depolama çözümleri de geliştirilecek.

TOGG'un batarya modül ve paketlerini üretecek Siro, enerjide dışa bağımlılığı azaltmayı, temiz ve verimli bir enerji sisteminin gelişimini hızlandırmayı amaçlıyor.

2022 son çeyreğinde ilk üretimler banttan indiğinde Avrupa'nın doğuştan ilk SUV'u olacak.

Bataryası yurt dışından ama yerli değil ki diyen şahıslara iyi cevap olmuştur.
Helal olsun be işte yerli ve milli batarya şimdi avrupa düşünsün
 

Ekler

  • FDNPPSdWUAYVjsT.jpg
    FDNPPSdWUAYVjsT.jpg
    52.1 KB · Hit: 108
Zengin kesime hitap eden bir araba, çok ilgi göreceğini sanmıyorum.
Keşke herkesin bu arabayı alabilicek istihdamı olsa...
Mevcut hükmetten bağımsız olarak yazıyorum. Evet kendi halkından büyük bir bölümü alamayacak. Ama ülkeye döviz girecek. Ve Türkiye'nin de ikonik bir araba markası olacak.
 
Mevcut hükmetten bağımsız olarak yazıyorum. Evet kendi halkından büyük bir bölümü alamayacak. Ama ülkeye döviz girecek. Ve Türkiye'nin de ikonik bir araba markası olacak.
İkonik bir araba evet ama kaliteli olucak mı? ya da kendi üretmesi dış ülkenin elektronik araba üreticisi rakiplerini örneğin Tesla'ya kafa tutabilecek mi? Kendi vatandaşımız alabilicek mi? Bence asıl soru bunlar olmalı.
 
Alıntıyı görüntüle
Türkiye’nin Otomobili Girişim Grubu (TOGG) ile Çinli enerji devi Farasis ortaklığında kurulan Siro şirketinin, proje bazlı devlet desteğinden yararlanarak Bursa'nın Gemlik ilçesinde faaliyete geçireceği batarya hücresi ve modül üretimi tesisi, yaklaşık 2 bin 200 kişilik istihdam sağlayacak.

30 milyar liralık 15 gigavat saat kapasiteli batarya hücresi ve 19,8 gigavat saat kapasiteli batarya modülü yatırımı, Türkiye’nin elektrikli araçlar ve mobilite ekosisteminin teknolojik dönüşüme katkı sağlayacak.

Siro'nun üretim yapacağı Gemlik'teki fabrikada otomotiv ve otomotiv dışı uygulamalarda enerji depolama çözümleri de geliştirilecek.

TOGG'un batarya modül ve paketlerini üretecek Siro, enerjide dışa bağımlılığı azaltmayı, temiz ve verimli bir enerji sisteminin gelişimini hızlandırmayı amaçlıyor.

2022 son çeyreğinde ilk üretimler banttan indiğinde Avrupa'nın doğuştan ilk SUV'u olacak.

TOGG'un logosu da belli oldu.
Alıntıyı görüntüle
Doğu ve batının birleşimini temsil ediyor.

Bataryası yurt dışından ama yerli değil ki diyen şahıslara iyi cevap olmuştur.
İlk serisi yerli batarya olmayacak diye biliyorum. Ayrıca gigavat değil gigawatt.
 
Alıntıyı görüntüle
Türkiye’nin Otomobili Girişim Grubu (TOGG) ile Çinli enerji devi Farasis ortaklığında kurulan Siro şirketinin, proje bazlı devlet desteğinden yararlanarak Bursa'nın Gemlik ilçesinde faaliyete geçireceği batarya hücresi ve modül üretimi tesisi, yaklaşık 2 bin 200 kişilik istihdam sağlayacak.

30 milyar liralık 15 gigavat saat kapasiteli batarya hücresi ve 19,8 gigavat saat kapasiteli batarya modülü yatırımı, Türkiye’nin elektrikli araçlar ve mobilite ekosisteminin teknolojik dönüşüme katkı sağlayacak.

Siro'nun üretim yapacağı Gemlik'teki fabrikada otomotiv ve otomotiv dışı uygulamalarda enerji depolama çözümleri de geliştirilecek.

TOGG'un batarya modül ve paketlerini üretecek Siro, enerjide dışa bağımlılığı azaltmayı, temiz ve verimli bir enerji sisteminin gelişimini hızlandırmayı amaçlıyor.

2022 son çeyreğinde ilk üretimler banttan indiğinde Avrupa'nın doğuştan ilk SUV'u olacak.

TOGG'un logosu da belli oldu.
Alıntıyı görüntüle
Doğu ve batının birleşimini temsil ediyor.

Bataryası yurt dışından ama yerli değil ki diyen şahıslara iyi cevap olmuştur.
Logosu hiç ama hiç beğenmedim ilk çıktığındaki tekerlekteki T harfi daha albenisi vardı.
 
İlk serisi yerli batarya olmayacak diye biliyorum. Ayrıca gigavat değil gigawatt.
Konu AA alıntısı ve vat Türkçeleştirilmiş kelimedir.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

İkonik bir araba evet ama kaliteli olucak mı? ya da kendi üretmesi dış ülkenin elektronik araba üreticisi rakiplerini örneğin Tesla'ya kafa tutabilecek mi? Kendi vatandaşımız alabilicek mi? Bence asıl soru bunlar olmalı.
Fiyatı onlar için uygun olacağından tesla'dan daha çok al benisi olur.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,157,754
Mesajlar
10,434,399
Üyeler
183,887
Son üye
Kaloriferci Ahmet
Geri
Top