Midora
80+ Bronze
- Katılım
- 14 Şubat 2021
- Mesajlar
- 608
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 237
- İsim
- Sinan
Merhaba,
Geçen sene TP-Link Archer VR300 modem almıştım. Modem kutu hasarlıydı ve bu nedenle daha uygundu fiyatı. Ancak modem ilk günden itibaren sürekli olarak kopma sorunları yaşatıyordu. 10-15 saniye kadar Wifi bağlantım gidip geliyordu. TP Link müşteri hizmetleriyle görüşüp kayıt açtırdım. Modemi servise yollamamı istediler. Servis ürünün sorunlu olduğunu belirterek herhangi bir fark almadan sıfır modem yolladı. Yaklaşık 6 aydır herhangi bir sorun olmadan kullanıyordum ancak son 2 haftadır önceki modemde olduğu gibi sürekli kopmalar yaşamaya başladım. Cihazın yeri sabit ve herhangi bir şekilde düşme vb. durum olmadı. Bina içi kablolamayı da komple kendim yaptım. Hepsi kanallı şekilde ve herhangi bir kablo hasarı ya da sorun yok.
Sorum şu. Forumda bu modemi kullanan başka arkadaşlar varsa onlarda bu sorunu yaşıyor mu? Bu kopma problemi bu modele ait kronik bir sorun mu?
Geçen sene TP-Link Archer VR300 modem almıştım. Modem kutu hasarlıydı ve bu nedenle daha uygundu fiyatı. Ancak modem ilk günden itibaren sürekli olarak kopma sorunları yaşatıyordu. 10-15 saniye kadar Wifi bağlantım gidip geliyordu. TP Link müşteri hizmetleriyle görüşüp kayıt açtırdım. Modemi servise yollamamı istediler. Servis ürünün sorunlu olduğunu belirterek herhangi bir fark almadan sıfır modem yolladı. Yaklaşık 6 aydır herhangi bir sorun olmadan kullanıyordum ancak son 2 haftadır önceki modemde olduğu gibi sürekli kopmalar yaşamaya başladım. Cihazın yeri sabit ve herhangi bir şekilde düşme vb. durum olmadı. Bina içi kablolamayı da komple kendim yaptım. Hepsi kanallı şekilde ve herhangi bir kablo hasarı ya da sorun yok.
Sorum şu. Forumda bu modemi kullanan başka arkadaşlar varsa onlarda bu sorunu yaşıyor mu? Bu kopma problemi bu modele ait kronik bir sorun mu?