Neler Yeni

Trendyol Ayıplı ürün iadesi

ElmorsS

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,275
Dahası  
Reaksiyon skoru
649
İsim
Emrah
Trendyol'da bir satıcıdan 1 hafta önce G535 kulaklık aldım. Üründe dip ses sorunu var iade etmek istiyorum. Nasıl yol izlemem lazım? Ayıplı ürün olarak geçmiyor mu? Servise gönderin diyorlar servisle iletişime geçiyorum Penta biz direkt iade raporu veremeyiz onarım değişim iade şeklinde olur diyor böyle bir şey var mı ?
 

Phoenixxx

80+ Bronze
Katılım
18 Nisan 2022
Mesajlar
1,651
Dahası  
Reaksiyon skoru
738
İsim
Erdem çay
Dip ses sorunu vs karıştırmadan direk cayma hakkını kullanarak iade edeceksin.

Ama kulaklık hijyen kategorisinde olduğu için satıcı insiyatifinde oluyor ve genellikle iade almıyorlar. Trendyolada bildirsen sonuç alamayabilirsin

Eğer problem belirtirsen satıcı aradan çıkar servis ile görüş der. Servis gerekli görürse tamir yada değişim yapar
 

ElmorsS

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,275
Dahası  
Reaksiyon skoru
649
İsim
Emrah
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Dip ses sorunu vs karıştırmadan direk cayma hakkını kullanarak iade edeceksin.

Ama kulaklık hijyen kategorisinde olduğu için satıcı insiyatifinde oluyor ve genellikle iade almıyorlar. Trendyolada bildirsen sonuç alamayabilirsin

Eğer problem belirtirsen satıcı aradan çıkar servis ile görüş der. Servis gerekli görürse tamir yada değişim yapar
Hocam servise yollayacağım amazon dışında alışveriş yapmam daha
 
Top Bottom