Xcharcer
80+
- Katılım
- 18 Mart 2023
- Mesajlar
- 95
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 23
- İsim
- Abdullah Sami Coruk
Selam dostlar.
Yakın zamanda Trendyol üzerinden Vatan Bilgisayar satıcısına güvenerek HyperX Cloud 3 Wireless kulaklık aldım ürünün kutusunu açtığımda bir de ne göreyim kablosuz versiyonunu aldığım kulaklığın kablolu versiyonunu göndermişler Trendyol'un canlı müşteri hizmetlerini bulamadım. Ürünün Vatan Bilgisayar'ın web sitesinde satışa açık olduğunu gördüm ve Trendyol üzerinden iletişime geçtiğimde direk adamlar bana ürünün stoklarında olmadığını belirtiyorlar ve sadece iade alınacağını söylüyorlar bunu CİMER'e vs iletip ürünün değişimini isteme gibi bir hakkım var mı?
Yakın zamanda Trendyol üzerinden Vatan Bilgisayar satıcısına güvenerek HyperX Cloud 3 Wireless kulaklık aldım ürünün kutusunu açtığımda bir de ne göreyim kablosuz versiyonunu aldığım kulaklığın kablolu versiyonunu göndermişler Trendyol'un canlı müşteri hizmetlerini bulamadım. Ürünün Vatan Bilgisayar'ın web sitesinde satışa açık olduğunu gördüm ve Trendyol üzerinden iletişime geçtiğimde direk adamlar bana ürünün stoklarında olmadığını belirtiyorlar ve sadece iade alınacağını söylüyorlar bunu CİMER'e vs iletip ürünün değişimini isteme gibi bir hakkım var mı?