Neler Yeni

TTNET Hız Yükseltmesi Sonrası Yaşanan Sorun Hakkında

Xpertronic

80+ Bronze
Katılım
15 Haziran 2020
Mesajlar
1,859
Dahası  
Reaksiyon skoru
801
İsim
İlker Palalı
Arkadaşlar dün 16 mbps olan internetimi 35 e yükselttim adsl'den vdsl'e geçmiş oldum lakin müşteri hizmetleri adsl'den vdsl'e geçiş süreci olacağı için 2 ile 14 gün arasında kesinti yaşarsın falan dedi ben dün akşam internetimi sıkıntısız bir şekilde kullandım sadece 1 kez internet gidip geldi şu an sürekli internet gidip geliyor arıza kaydı oluşturdum 48 saat içinde çözüleceğini söylediler (pek emin değilim ama inşallah) demek istediğim bu durumu benim gibi yaşayan var mı varsa nasıl çözüme ulaştırdı anlatabilir mi ?
 

leroxy

80+ Platinum
Katılım
18 Haziran 2020
Mesajlar
13,336
En İyi Cevap
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,921
İsim
Alp
İlgilendiği Kategoriler
İnternet Hizmetleri - Yayın Servisleri - Riot Games
Arkadaşlar dün 16 mbps olan internetimi 35 e yükselttim adsl'den vdsl'e geçmiş oldum lakin müşteri hizmetleri adsl'den vdsl'e geçiş süreci olacağı için 2 ile 14 gün arasında kesinti yaşarsın falan dedi ben dün akşam internetimi sıkıntısız bir şekilde kullandım sadece 1 kez internet gidip geldi şu an sürekli internet gidip geliyor arıza kaydı oluşturdum 48 saat içinde çözüleceğini söylediler (pek emin değilim ama inşallah) demek istediğim bu durumu benim gibi yaşayan var mı varsa nasıl çözüme ulaştırdı anlatabilir mi ?
iyi de ilk böyle başlarda kesinti yaşanabilir demişler zaten söylemişler bunu.
 

Xpertronic

80+ Bronze
Katılım
15 Haziran 2020
Mesajlar
1,859
Dahası  
Reaksiyon skoru
801
İsim
İlker Palalı
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
iyi de ilk böyle başlarda kesinti yaşanabilir demişler zaten söylemişler bunu.
söylediklerini biliyorum kardeşim ama ne alaka yani orasını anlamadım temsilciye sordum tam bilgide vermedi
 

leroxy

80+ Platinum
Katılım
18 Haziran 2020
Mesajlar
13,336
En İyi Cevap
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,921
İsim
Alp
İlgilendiği Kategoriler
İnternet Hizmetleri - Yayın Servisleri - Riot Games
söylediklerini biliyorum kardeşim ama ne alaka yani orasını anlamadım
birincisi sizin mevcut hattınız adsl olarak alıştığından yani uzun süre adsl kullanımında olduğundan yükseltince böyle olması normal.
ikincisi eğer siz yalın internet alıyorsanız bağlı olduğunuz saha dolabına atanmış bir telefon numarası vardır. bu telefon numarası da eğer bağlantınız adsl dolaptan yakınındaki bir başka vdsl dolaba geçirildiyse yalın internet telefon numaranız da değişir. değişeceği için bu da zaman alır. yani işte adsl/vdsl dolapları farklıysa o geçiş sürecinde her dolapta farklı tel no olduğundan şey olur işte geçiş süreci işte ya. geçiş yapıyorsun tabii ki olur. mobil hattını başka operatöre taşıyınca aktivasyon için bekliyorsun mesela. bu da onun gibi.
Mesaj otomatik birleştirildi:

temsilciye sordum tam bilgide vermedi
temsilciye sorsan tabii ki sana tam bilgi vermez. tam bilgi için ilçe genel müdürlüğe gitmen lazım ama zaten internet açılacak demişler düzelecek demişler o yüzden pek gitmeye de gerek yok.
 

Xpertronic

80+ Bronze
Katılım
15 Haziran 2020
Mesajlar
1,859
Dahası  
Reaksiyon skoru
801
İsim
İlker Palalı
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
birincisi sizin mevcut hattınız adsl olarak alıştığından yani uzun süre adsl kullanımında olduğundan yükseltince böyle olması normal.
ikincisi eğer siz yalın internet alıyorsanız bağlı olduğunuz saha dolabına atanmış bir telefon numarası vardır. bu telefon numarası da eğer bağlantınız adsl dolaptan yakınındaki bir başka vdsl dolaba geçirildiyse yalın internet telefon numaranız da değişir. değişeceği için bu da zaman alır. yani işte adsl/vdsl dolapları farklıysa o geçiş sürecinde her dolapta farklı tel no olduğundan şey olur işte geçiş süreci işte ya. geçiş yapıyorsun tabii ki olur. mobil hattını başka operatöre taşıyınca aktivasyon için bekliyorsun mesela. bu da onun gibi.
Mesaj otomatik birleştirildi:


temsilciye sorsan tabii ki sana tam bilgi vermez. tam bilgi için ilçe genel müdürlüğe gitmen lazım ama zaten internet açılacak demişler düzelecek demişler o yüzden pek gitmeye de gerek yok.
anladım peki bana 2 - 14 gün arası dediler ya şimdi kardeşim falan online eğitime falan giriyor da onlar için önemli şu an zaten. Bende arıza kaydı oluşturdum sence bir sonuç alabilir miyim 48 saat içinde çözülecektir diyor ya sence erkenden hallolur mu ?
Mesaj otomatik birleştirildi:

birincisi sizin mevcut hattınız adsl olarak alıştığından yani uzun süre adsl kullanımında olduğundan yükseltince böyle olması normal.
ikincisi eğer siz yalın internet alıyorsanız bağlı olduğunuz saha dolabına atanmış bir telefon numarası vardır. bu telefon numarası da eğer bağlantınız adsl dolaptan yakınındaki bir başka vdsl dolaba geçirildiyse yalın internet telefon numaranız da değişir. değişeceği için bu da zaman alır. yani işte adsl/vdsl dolapları farklıysa o geçiş sürecinde her dolapta farklı tel no olduğundan şey olur işte geçiş süreci işte ya. geçiş yapıyorsun tabii ki olur. mobil hattını başka operatöre taşıyınca aktivasyon için bekliyorsun mesela. bu da onun gibi.
Mesaj otomatik birleştirildi:


temsilciye sorsan tabii ki sana tam bilgi vermez. tam bilgi için ilçe genel müdürlüğe gitmen lazım ama zaten internet açılacak demişler düzelecek demişler o yüzden pek gitmeye de gerek yok.
anladım peki bana 2 - 14 gün arası dediler ya şimdi kardeşim falan online eğitime falan giriyor da onlar için önemli şu an zaten. Bende arıza kaydı oluşturdum sence bir sonuç alabilir miyim 48 saat içinde çözülecektir diyor ya sence erkenden hallolur mu ?
 

leroxy

80+ Platinum
Katılım
18 Haziran 2020
Mesajlar
13,336
En İyi Cevap
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,921
İsim
Alp
İlgilendiği Kategoriler
İnternet Hizmetleri - Yayın Servisleri - Riot Games
anladım peki bana 2 - 14 gün arası dediler ya şimdi kardeşim falan online eğitime falan giriyor da onlar için önemli şu an zaten. Bende arıza kaydı oluşturdum sence bir sonuç alabilir miyim 48 saat içinde çözülecektir diyor ya sence erkenden hallolur mu ?
Mesaj otomatik birleştirildi:


anladım peki bana 2 - 14 gün arası dediler ya şimdi kardeşim falan online eğitime falan giriyor da onlar için önemli şu an zaten. Bende arıza kaydı oluşturdum sence bir sonuç alabilir miyim 48 saat içinde çözülecektir diyor ya sence erkenden hallolur mu ?
orası bilinmez.😕
 

Xpertronic

80+ Bronze
Katılım
15 Haziran 2020
Mesajlar
1,859
Dahası  
Reaksiyon skoru
801
İsim
İlker Palalı
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,051,790
Mesajlar
9,461,963
Üyeler
167,000
Son üye
Ukaix
Top Bottom