Türk Telekom cayma bedeli hakkında yardım

Efe0101

80+
Katılım
25 Şubat 2025
Mesajlar
144
Reaksiyon skoru
29
Arkadaşlar iyi günler başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum nasıl çözeceğimi bilmediğim için aynı durumu yaşayan varsa yardım edebilirse çok sevinirim.
İlk olarak ben 1 yıldır Türk Telekom kullanıyordum ve daha sonra başka bir tarifeye geçtim 1 hafta sonra Vodafone'da indirim olunca oraya geçecektim ve Türk Telekom müşteri hzmt.ni aradım cayma bedeli var mı diye 3 kere sorduğumda 19 TL'lik bir fiyat çıkar ve ne kadar kullandıysaniz o gelir dediler ben de Vodafonea geçtim daha sonra türk telekomdan bana gelen mesajda faturanın 667 TL olduğu yazıyordu aradığımda 200 TL kullanım kalanın cayma bedeli olduğu grnyordu ben de aradım TTyi kayıt açtılar sonra herhangi bir sorun yok dediler ben de 2-3 kere aradım sürekli kayıt açıp kapattılar ve bir sonuç çıkmadı bugünkü aradiklarinda ise (faturanızı yatirin amaçlı aradılar) ben yine onlara dedim 19 TL dediniz diye kayıtları dinlemek istiyorum dedim ama dinlenmiyormus kapattım sonuç olarak ne yapabilirim bilmiyorum daha da aramak istemiyorum okuduğunuz için teşekkürler
 
Arkadaşlar iyi günler başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum nasıl çözeceğimi bilmediğim için aynı durumu yaşayan varsa yardım edebilirse çok sevinirim.
İlk olarak ben 1 yıldır Türk Telekom kullanıyordum ve daha sonra başka bir tarifeye geçtim 1 hafta sonra Vodafone'da indirim olunca oraya geçecektim ve Türk Telekom müşteri hzmt.ni aradım cayma bedeli var mı diye 3 kere sorduğumda 19 TL'lik bir fiyat çıkar ve ne kadar kullandıysaniz o gelir dediler ben de Vodafonea geçtim daha sonra türk telekomdan bana gelen mesajda faturanın 667 TL olduğu yazıyordu aradığımda 200 TL kullanım kalanın cayma bedeli olduğu grnyordu ben de aradım TTyi kayıt açtılar sonra herhangi bir sorun yok dediler ben de 2-3 kere aradım sürekli kayıt açıp kapattılar ve bir sonuç çıkmadı bugünkü aradiklarinda ise (faturanızı yatirin amaçlı aradılar) ben yine onlara dedim 19 TL dediniz diye kayıtları dinlemek istiyorum dedim ama dinlenmiyormus kapattım sonuç olarak ne yapabilirim bilmiyorum daha da aramak istemiyorum okuduğunuz için teşekkürler
turk telekom uygulamasında yazmıyor mu cayma bedeliniz 19 tl filan çıkması saçma zaten hiç çıkmaması daha saçma türk telekom il,ilçe müdürlüğüne en son çözüm yolu olarak yada en yakın türk telekom bayisine gidebilirsiniz sorununuzu çözüceklerdir
vodofoneden türk telekoma geçicektim geçersem sorun yaşar mıyım diye aklıma şüphe düştü şimdi sen neden vodofoneye geçmiştin
 
turk telekom uygulamasında yazmıyor mu cayma bedeliniz 19 tl filan çıkması saçma zaten hiç çıkmaması daha saçma türk telekom il,ilçe müdürlüğüne en son çözüm yolu olarak yada en yakın türk telekom bayisine gidebilirsiniz sorununuzu çözüceklerdir
İlk 1 ay olmadan değiştirdiğim için düşük bir miktar çıkıyor zaten arkadaşım da 19 TL ödedi cayma bedeli için bana niye fazla diyorlar anlamadım belki bayiye giderim bilmiyorum
 
İlk 1 ay olmadan değiştirdiğim için düşük bir miktar çıkıyor zaten arkadaşım da 19 TL ödedi cayma bedeli için bana niye fazla diyorlar anlamadım belki bayiye giderim bilmiyorum
bayiler sorunu çözücektir illaki sorun çıkartırlarsa ilçe il müdürlüğüne git çıkan para katlanarak artmasın dikkat et
 
Arkadaşlar iyi günler başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum nasıl çözeceğimi bilmediğim için aynı durumu yaşayan varsa yardım edebilirse çok sevinirim.
İlk olarak ben 1 yıldır Türk Telekom kullanıyordum ve daha sonra başka bir tarifeye geçtim 1 hafta sonra Vodafone'da indirim olunca oraya geçecektim ve Türk Telekom müşteri hzmt.ni aradım cayma bedeli var mı diye 3 kere sorduğumda 19 TL'lik bir fiyat çıkar ve ne kadar kullandıysaniz o gelir dediler ben de Vodafonea geçtim daha sonra türk telekomdan bana gelen mesajda faturanın 667 TL olduğu yazıyordu aradığımda 200 TL kullanım kalanın cayma bedeli olduğu grnyordu ben de aradım TTyi kayıt açtılar sonra herhangi bir sorun yok dediler ben de 2-3 kere aradım sürekli kayıt açıp kapattılar ve bir sonuç çıkmadı bugünkü aradiklarinda ise (faturanızı yatirin amaçlı aradılar) ben yine onlara dedim 19 TL dediniz diye kayıtları dinlemek istiyorum dedim ama dinlenmiyormus kapattım sonuç olarak ne yapabilirim bilmiyorum daha da aramak istemiyorum okuduğunuz için teşekkürler
Taahhüt,Cayma Bedeli,Operatör değişimi gibi konularda sorun yaşamayan duymadım.İyice haddini aşmaya başladı bu operatörler,benzer bir olay benimde Pttcell operatörü adına başıma geldi sonra Vodafone geçip sorunu çözdük.Şuan yapman gereken en mantıklı şey şubeye gidip yetkililerle konuşmak,sorunu çözeceklerdir.
 
bayiler sorunu çözücektir illaki sorun çıkartırlarsa ilçe il müdürlüğüne git çıkan para katlanarak artmasın dikkat et
Teşekkürler
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Taahhüt,Cayma Bedeli,Operatör değişimi gibi konularda sorun yaşamayan duymadım.İyice haddini aşmaya başladı bu operatörler,benzer bir olay benimde Pttcell operatörü adına başıma geldi sonra Vodafone geçip sorunu çözdük.Şuan yapman gereken en mantıklı şey şubeye gidip yetkililerle konuşmak,sorunu çözeceklerdir.
Öyle yapacağım
 
Geri
Top