Arkadaşlar iyi günler başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum nasıl çözeceğimi bilmediğim için aynı durumu yaşayan varsa yardım edebilirse çok sevinirim.
İlk olarak ben 1 yıldır Türk Telekom kullanıyordum ve daha sonra başka bir tarifeye geçtim 1 hafta sonra Vodafone'da indirim olunca oraya geçecektim ve Türk Telekom müşteri hzmt.ni aradım cayma bedeli var mı diye 3 kere sorduğumda 19 TL'lik bir fiyat çıkar ve ne kadar kullandıysaniz o gelir dediler ben de Vodafonea geçtim daha sonra türk telekomdan bana gelen mesajda faturanın 667 TL olduğu yazıyordu aradığımda 200 TL kullanım kalanın cayma bedeli olduğu grnyordu ben de aradım TTyi kayıt açtılar sonra herhangi bir sorun yok dediler ben de 2-3 kere aradım sürekli kayıt açıp kapattılar ve bir sonuç çıkmadı bugünkü aradiklarinda ise (faturanızı yatirin amaçlı aradılar) ben yine onlara dedim 19 TL dediniz diye kayıtları dinlemek istiyorum dedim ama dinlenmiyormus kapattım sonuç olarak ne yapabilirim bilmiyorum daha da aramak istemiyorum okuduğunuz için teşekkürler
İlk olarak ben 1 yıldır Türk Telekom kullanıyordum ve daha sonra başka bir tarifeye geçtim 1 hafta sonra Vodafone'da indirim olunca oraya geçecektim ve Türk Telekom müşteri hzmt.ni aradım cayma bedeli var mı diye 3 kere sorduğumda 19 TL'lik bir fiyat çıkar ve ne kadar kullandıysaniz o gelir dediler ben de Vodafonea geçtim daha sonra türk telekomdan bana gelen mesajda faturanın 667 TL olduğu yazıyordu aradığımda 200 TL kullanım kalanın cayma bedeli olduğu grnyordu ben de aradım TTyi kayıt açtılar sonra herhangi bir sorun yok dediler ben de 2-3 kere aradım sürekli kayıt açıp kapattılar ve bir sonuç çıkmadı bugünkü aradiklarinda ise (faturanızı yatirin amaçlı aradılar) ben yine onlara dedim 19 TL dediniz diye kayıtları dinlemek istiyorum dedim ama dinlenmiyormus kapattım sonuç olarak ne yapabilirim bilmiyorum daha da aramak istemiyorum okuduğunuz için teşekkürler