Türk Telekom Tarifemin Altında Hız Veriyor

StereoB

80+
Katılım
8 Haziran 2024
Mesajlar
17
Reaksiyon skoru
1
Öncelikle iyi günler. Ben Türk Telekomun 20 mbps olan ev interneti paketini kullanıyorum ve evi taşıyana kadar herhangi bir sorun yoktu. Yakın bir zamanda evimi taşıdım. Evim Türk Telekom'un dağıtıcı kutusundan sadece 50 metre uzağında olmasına rağmen şu anda sadece 7 mbps internet alabiliyorum. Müşteri hizmetleri ile 2 defa konuştum, herhangi bir sorun görmediler, modemi güncellediler fakat sorunum da düzelmedi. Ev altyapım 50 mbps destekliyormuş, bunu da öğrendim tabii ki. Modemi kendim resetledim, bilgisayarıma bağlı olan kablolarını kontrol ettim fakat ne yaparsam yapayım sorunum hala aynı. Bu konuda ne yapmam lazım? Modem ara yüzünden yapabileceğim bir ayar vs. var mı?
 
Modem arayüzünden ss ekler misin?
Ve internete bağlı tüm cihazlardan interneti kapatıp Fast com'dan hız testi.
 
Modem arayüzünden ss ekler misin?
Ve internete bağlı tüm cihazlardan interneti kapatıp Fast com'dan hız testi.
Arayüzün hangi sayfasından ss atmalıyım?
Bahsettiğiniz sayfadan da hız testi yaptım ama durum hala aynı
Not: Şu an tekrar kontrol ettiğimde ulaşılabilir hız 45 mbps kadar iken sabit hızım 8mbps'de sabitlenmiş, sanırım port kaynaklı bir sorun.
 
Son düzenleme:
Arayüzün hangi sayfasından ss atmalıyım?
Bahsettiğiniz sayfadan da hız testi yaptım ama durum hala aynı
Not: Şu an tekrar kontrol ettiğimde ulaşılabilir hız 45 mbps kadar iken sabit hızım 8mbps'de sabitlenmiş, sanırım port kaynaklı bir sorun.
Ekran görüntüsü görmeden bişey söylemek zor.
Modem arayüzüne giriş yapıp anasayfadaki hız değerleri ve dediğim şekilde hız testi yapıp yükleyin.
 

Ekler

  • Screenshot_3.webp
    Screenshot_3.webp
    14.8 KB · Hit: 5
  • Screenshot_4.webp
    Screenshot_4.webp
    17 KB · Hit: 5
  • Screenshot_3.webp
    Screenshot_3.webp
    14.8 KB · Hit: 4
  • Screenshot_4.webp
    Screenshot_4.webp
    17 KB · Hit: 4
Telekomun verdiği intrrnet kullanıcı adı ve şifreni not al,
Ve modemini "sıfırla" fabrika ayarlarına al.
Kurulumunu yeniden yap.

Binadaki internet kutusundan gelen kablonda "ek" var mı? Yoksa tek parça halinde mi?
Eğer bunları yaptıysan, telekoma destek talebi oluştur. Modem arayüzündeki görseli talebe ekle, "Altyapımdaki hızı alamıyorum. Sorunun tespiti için network ekiplerinin hattımı incelemesini istiyorum eğer sorun bulunamazsa türk telekom saha ekiplerinin evime gelmesini, ve gerekli kontrollerin yapılıp sorunumun tespit edilmesini istiyorum." Yaz. Ve bekle.
Eğer hala sorunu çözmezlerse bana özel mesaj at nereye nasıl şikayet edeceğini anlatayım.
 
Telekomun verdiği intrrnet kullanıcı adı ve şifreni not al,
Ve modemini "sıfırla" fabrika ayarlarına al.
Kurulumunu yeniden yap.

Binadaki internet kutusundan gelen kablonda "ek" var mı? Yoksa tek parça halinde mi?
Eğer bunları yaptıysan, telekoma destek talebi oluştur. Modem arayüzündeki görseli talebe ekle, "Altyapımdaki hızı alamıyorum. Sorunun tespiti için network ekiplerinin hattımı incelemesini istiyorum eğer sorun bulunamazsa türk telekom saha ekiplerinin evime gelmesini, ve gerekli kontrollerin yapılıp sorunumun tespit edilmesini istiyorum." Yaz. Ve bekle.
Eğer hala sorunu çözmezlerse bana özel mesaj at nereye nasıl şikayet edeceğini anlatayım.
Cevaplarınız için teşekkür ederim. Müşteri hizmetleri ile tekrardan görüştüm ve arıza kaydı oluşturduklarını söylediler. Şu an test yaptım ve internetim düzelmiş 😊
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,101,158
Mesajlar
9,904,923
Üyeler
175,171
Son üye
SARI_BEY
Geri
Top