sendegitunutbeni
80+ Bronze
- Katılım
- 9 Haziran 2025
- Mesajlar
- 1,814
- Reaksiyon skoru
- 579
yok be oyle degilAgalar zaten bu site farketmeksizin indirimde olan ürünler genelde iade ya da ikinci kalite oluyor.
yok be oyle degilAgalar zaten bu site farketmeksizin indirimde olan ürünler genelde iade ya da ikinci kalite oluyor.
Hepsi öyle olmasa da genellikle öyle.yok be oyle degil
bende bisi yok 17 dolara dynatab aldim saglamHepsi öyle olmasa da genellikle öyle.
Zaten bozuk satıyorlar demedik aga sıkıntı yok devam.bende bisi yok 17 dolara dynatab aldim saglam
oorasi oyle benim whatgeek hala kargolanmadi .d kaldik oyle yazicam yarinZaten bozuk satıyorlar demedik aga sıkıntı yok devam.
Ben yazdım mail bana dedikleri şey 27 sine kadar bekleyin bekliyoz bakalım sonra ne diyecekler.oorasi oyle benim whatgeek hala kargolanmadi .d kaldik oyle yazicam yarin
hayırlısı yaBen yazdım mail bana dedikleri şey 27 sine kadar bekleyin bekliyoz bakalım sonra ne diyecekler.
Herkese aynı cevabı veriyolarKlavye 2'sinden beri gümrükte olduğu için mail attım böyle döndüler
"
Merhaba,
Paketinizin gümrük işlemleriyle ilgili yaşadığınız hayal kırıklığını anlıyor ve sabrınız için teşekkür ediyoruz.
Açıkça belirtmek gerekirse, paketinizin Türkiye'deki gümrük işlemlerindeki gecikme, yerel gümrük prosedürleri ve ilgili düzenlemelerden kaynaklanmaktadır ve bu, satıcı olarak faaliyetlerimizden kaynaklanan bir sorun değildir. Gümrük işlemlerini biz yürütmüyoruz; ancak, ilgili taraflarla iletişime geçerek süreci hızlandırmaya yardımcı olabiliriz.
Gümrük işlemlerinin ilerleyişini izlemeye devam edecek ve herhangi bir güncelleme olması durumunda sizi derhal bilgilendireceğiz. Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı içtenlikle özür diler, anlayışınız ve iş birliğiniz için teşekkür ederiz."
27 sine kadar bekleyin deniyor.Ürünlük bir problem yok ben 2 temmuzda sipariş verdim yanwen ile 10 günde geldi.Klavye 2'sinden beri gümrükte olduğu için mail attım böyle döndüler
"
Merhaba,
Paketinizin gümrük işlemleriyle ilgili yaşadığınız hayal kırıklığını anlıyor ve sabrınız için teşekkür ediyoruz.
Açıkça belirtmek gerekirse, paketinizin Türkiye'deki gümrük işlemlerindeki gecikme, yerel gümrük prosedürleri ve ilgili düzenlemelerden kaynaklanmaktadır ve bu, satıcı olarak faaliyetlerimizden kaynaklanan bir sorun değildir. Gümrük işlemlerini biz yürütmüyoruz; ancak, ilgili taraflarla iletişime geçerek süreci hızlandırmaya yardımcı olabiliriz.
Gümrük işlemlerinin ilerleyişini izlemeye devam edecek ve herhangi bir güncelleme olması durumunda sizi derhal bilgilendireceğiz. Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı içtenlikle özür diler, anlayışınız ve iş birliğiniz için teşekkür ederiz."
Hocam yanwen ile alanlarinki sorunsuz gelecek değil mihayırlısı ya