❌İndirim Bitti! (Türkiye'ye Satış Durduruldu !) EPOMAKER DynaTab 75X 32 Dolar

Bence alakası yok gümrükte sorun çıkarmaları normal kaç yüz dolarlık ürünler 10 dolar diye geçiriliyordu
Epomaker o maili attıktan sonra kaç tane yanwen ile kargom geldi declare edilmiş 100 200 dolardan hiçbir sorun yaşamadım gaming gene ürünler gelince mi farkettiler gümrük sorununu
 
Epomaker o maili attıktan sonra kaç tane yanwen ile kargom geldi declare edilmiş 100 200 dolardan hiçbir sorun yaşamadım gaming gene ürünler gelince mi farkettiler gümrük sorununu
Adamlar neden yalan söylesin ki ? Distribütör sorunu olsaydı söylemekten cekineceklerini dusunmuyorum. Ve marka bazında bir mobbing vardır çok fazla aynı dynatab kargosu geçti gümrükten
 
Adamlar neden yalan söylesin ki ? Distribütör sorunu olsaydı söylemekten cekineceklerini dusunmuyorum. Ve marka bazında bir mobbing vardır çok fazla aynı dynatab kargosu geçti gümrükten
Şimdi kıymetli mübarek, adamlar zaten bozuk ürünleri tane tane alana yolluyor. Bu ürünlerde insanlara gidince zaten 2-3 sefer iade etmek istiyor, para iadesi istiyor bu sefer millet ki haklılar kaşmerler bozuk ürün yolluyor. Buna masraf yapmaktansa adamlar gaming'e toptan ürün verdi ve ne gümrük sorunları ile ne kişilerin masrafları ile uğraşmamış oldu. Sana ürünleri yollarken onlarda bozuk olduğunu biliyordu, adamlar her alana bozuk ürün yolladı sağlam olmadığını bile bile burada dürüst davranmadılar şimdi neden doğruyu söylediklerini düşündün? Sana ürün yollamaya uğraşmak isteseler zaten diğer firmalardan devam ederlerdi. Gümrüğün kafasına göre ürünlere vs el koymasıda cabası diğer firmalarda da olsa. E adamlar uğraşmıyor toptan Türkiye'ye gaming gen sayesinde satmış oluyor.
 
Şimdi kıymetli mübarek, adamlar zaten bozuk ürünleri tane tane alana yolluyor. Bu ürünlerde insanlara gidince zaten 2-3 sefer iade etmek istiyor, para iadesi istiyor bu sefer millet ki haklılar kaşmerler bozuk ürün yolluyor. Buna masraf yapmaktansa adamlar gaming'e toptan ürün verdi ve ne gümrük sorunları ile ne kişilerin masrafları ile uğraşmamış oldu. Sana ürünleri yollarken onlarda bozuk olduğunu biliyordu, adamlar her alana bozuk ürün yolladı sağlam olmadığını bile bile burada dürüst davranmadılar şimdi neden doğruyu söylediklerini düşündün? Sana ürün yollamaya uğraşmak isteseler zaten diğer firmalardan devam ederlerdi. Gümrüğün kafasına göre ürünlere vs el koymasıda cabası diğer firmalarda da olsa. E adamlar uğraşmıyor toptan Türkiye'ye gaming gen sayesinde satmış oluyor.
Bozuk olduğunu bile bile yolladiklarini nereden biliyorsun ki kalite kontrol aşamasında sorun olduğu aşikar ben firmayı savunmuyorum ama Çin'den 1 kglik klavyeleri kaç kez ücretsiz telafi etmek için yeniden yolladılar en sonda da para iadesi yaptılar elinden çıkan bir şey yok . Adamlar oldukça çözüm odaklı davrandı. Amaçları bozuk klavyeyi kitlemek olsaydı sana iade bile vermezlerdi.
 
Bozuk olduğunu bile bile yolladiklarini nereden biliyorsun ki kalite kontrol aşamasında sorun olduğu aşikar ben firmayı savunmuyorum ama Çin'den 1 kglik klavyeleri kaç kez ücretsiz telafi etmek için yeniden yolladılar en sonda da para iadesi yaptılar elinden çıkan bir şey yok . Adamlar oldukça çözüm odaklı davrandı. Amaçları bozuk klavyeyi kitlemek olsaydı sana iade bile vermezlerdi.
Orasını Allah bilir, alanlarda bunu bilerek alıp bu şekilde iade yapa yapa kâr etmek için alıyor zaten bozuk olduğunu bile bile. Kim kime kitliyor orasını biz bilemeyiz ama birşeyler döndüğü kesin. Bu arada bozuk olduğunu bilerek yolluyorlar 1 müşteride değil 2000 müşteride aynı durumun olduğunu bile bile yapıyorlar.
 
Orasını Allah bilir, alanlarda bunu bilerek alıp bu şekilde iade yapa yapa kâr etmek için alıyor zaten bozuk olduğunu bile bile. Kim kime kitliyor orasını biz bilemeyiz ama birşeyler döndüğü kesin. Bu arada bozuk olduğunu bilerek yolluyorlar 1 müşteride değil 2000 müşteride aynı durumun olduğunu bile bile yapıyorlar.
Kazançları yok ki paso zarar 1 klavye maliyeti 400 TL desek 1 tane senin aldığın 1 tane telafi klavyesi ve tam para iadesi veya 40 dolar iade her türlü zarardalar
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Kasıtlı yapmak için hiçbir sebepleri yok
 
Kazançları yok ki paso zarar 1 klavye maliyeti 400 TL desek 1 tane senin aldığın 1 tane telafi klavyesi ve tam para iadesi veya 40 dolar iade her türlü zarardalar
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Kasıtlı yapmak için hiçbir sebepleri yok
İşte söylüyorum ya neden yaptıklarını kimse bilemez ama bunu bilerek yapıyorlar. Seninde dediğin gibi kâr etmedikleri halde bunu bi çıkarları olmasa neden yapsınlar? Kendin cevabı veriyorsun, bilerek zarar ettirirler mi?
 
İşte söylüyorum ya neden yaptıklarını kimse bilemez ama bunu bilerek yapıyorlar. Seninde dediğin gibi kâr etmedikleri halde bunu bi çıkarları olmasa neden yapsınlar? Kendin cevabı veriyorsun, bilerek zarar ettirirler mi?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

İşte söylüyorum ya neden yaptıklarını kimse bilemez ama bunu bilerek yapıyorlar. Seninde dediğin gibi kâr etmedikleri halde bunu bi çıkarları olmasa neden yapsınlar? Kendin cevabı veriyorsun, bilerek zarar ettirirler mi?
Haklısın
 
Yav bunlar ürünü imha edin gönderelim dediler. Şimdi göndermeyiz diyorlar. Ben boşuna mu duvara fitlattim klavyeyi?

Hi,

Thank you for your reply. As it is currently the weekend, our response may be slightly delayed.

However, according to the feedback we recently have currently received from the staff of relevant departments and logistics companies, Turkish customs has extremely strict inspections on packages from China, resulting in a large proportion of the packages we sent being detained by the customs. The customs requires the provision of various payment vouchers and a $30 certification fee, and even after completing the certification, it is impossible to confirm whether the customs will release the package or if additional customs duties will be required. To avoid your package being exposed to such risks, it has been verified by relevant departments and logistics companies that currently, the three logistics companies we cooperate with—YunExpress, Yanwen, and 4PX—are all temporarily unable to ship to Turkey. In response to this situation, we provide you with the following two solutions:

1. Store credit refund: We will refund you $32 in store credits, and as an apology, we will additionally compensate you with $8 in store credits, totaling $40 in store credits to be refunded to your account. These credits are valid for a long time when unused and can be directly used to deduct cash for your next purchase.

2. Refund: We will refund the amount directly to the account you used for payment, ensuring the safe arrival of your funds.

Once again, we sincerely apologize for the unpleasant experience caused by this.

Wish you a wonderful day!

Çevirisi;
Merhaba,
Yanıtınız için teşekkür ederiz. Şu anda hafta sonu olduğu için cevabımızda bir miktar gecikme olabilir.

Ancak, ilgili departman çalışanları ve lojistik şirketlerinden yakın zamanda aldığımız geri bildirimlere göre, Türk gümrüğü Çin'den gelen paketler üzerinde son derece sıkı denetimler uygulamakta. Bu da gönderdiğimiz paketlerin büyük bir kısmının gümrükte alıkonulmasına neden olmaktadır. Gümrük, çeşitli ödeme makbuzları ve 30 dolarlık bir sertifika ücreti talep etmektedir. Ancak sertifikasyon işlemi tamamlansa bile, paketin gümrükten geçip geçmeyeceği ya da ek gümrük vergilerinin gerekip gerekmeyeceği kesin olarak bilinmemektedir.

Paketinizin bu tür risklere maruz kalmaması adına, ilgili departmanlar ve lojistik şirketleri tarafından yapılan doğrulamalar sonucunda, şu anda birlikte çalıştığımız üç lojistik şirketi — YunExpress, Yanwen ve 4PX — Türkiye'ye gönderim yapamamaktadır.

Bu durum karşısında sizlere iki çözüm seçeneği sunuyoruz:
1. Mağaza kredisi iadesi: Size 32 dolarlık mağaza kredisi iadesi yapacağız ve yaşanan durum için özür olarak ek 8 dolarlık mağaza kredisi daha tanımlayacağız. Toplamda hesabınıza 40 dolarlık mağaza kredisi yüklenecek. Bu krediler uzun süre geçerlidir ve bir sonraki alışverişinizde doğrudan nakit indirimi olarak kullanılabilir.
2. Para iadesi: Ödemeyi yaptığınız hesaba doğrudan para iadesi gerçekleştireceğiz ve paranızın güvenli bir şekilde size ulaşmasını sağlayacağız.

Bu yaşanan olumsuz deneyim için içtenlikle özür dileriz.
Size harika bir gün dileriz!
 
Kaçırdığıma üzülmediğim tek büyük indirim bu. Kullanan 2 kişi de bozuk olduğunu söyledi. Yazılımsal sandık değilmiş
 
Yav bunlar ürünü imha edin gönderelim dediler. Şimdi göndermeyiz diyorlar. Ben boşuna mu duvara fitlattim klavyeyi?

Hi,

Thank you for your reply. As it is currently the weekend, our response may be slightly delayed.

However, according to the feedback we recently have currently received from the staff of relevant departments and logistics companies, Turkish customs has extremely strict inspections on packages from China, resulting in a large proportion of the packages we sent being detained by the customs. The customs requires the provision of various payment vouchers and a $30 certification fee, and even after completing the certification, it is impossible to confirm whether the customs will release the package or if additional customs duties will be required. To avoid your package being exposed to such risks, it has been verified by relevant departments and logistics companies that currently, the three logistics companies we cooperate with—YunExpress, Yanwen, and 4PX—are all temporarily unable to ship to Turkey. In response to this situation, we provide you with the following two solutions:

1. Store credit refund: We will refund you $32 in store credits, and as an apology, we will additionally compensate you with $8 in store credits, totaling $40 in store credits to be refunded to your account. These credits are valid for a long time when unused and can be directly used to deduct cash for your next purchase.

2. Refund: We will refund the amount directly to the account you used for payment, ensuring the safe arrival of your funds.

Once again, we sincerely apologize for the unpleasant experience caused by this.

Wish you a wonderful day!

Çevirisi;
Merhaba,
Yanıtınız için teşekkür ederiz. Şu anda hafta sonu olduğu için cevabımızda bir miktar gecikme olabilir.

Ancak, ilgili departman çalışanları ve lojistik şirketlerinden yakın zamanda aldığımız geri bildirimlere göre, Türk gümrüğü Çin'den gelen paketler üzerinde son derece sıkı denetimler uygulamakta. Bu da gönderdiğimiz paketlerin büyük bir kısmının gümrükte alıkonulmasına neden olmaktadır. Gümrük, çeşitli ödeme makbuzları ve 30 dolarlık bir sertifika ücreti talep etmektedir. Ancak sertifikasyon işlemi tamamlansa bile, paketin gümrükten geçip geçmeyeceği ya da ek gümrük vergilerinin gerekip gerekmeyeceği kesin olarak bilinmemektedir.

Paketinizin bu tür risklere maruz kalmaması adına, ilgili departmanlar ve lojistik şirketleri tarafından yapılan doğrulamalar sonucunda, şu anda birlikte çalıştığımız üç lojistik şirketi — YunExpress, Yanwen ve 4PX — Türkiye'ye gönderim yapamamaktadır.

Bu durum karşısında sizlere iki çözüm seçeneği sunuyoruz:
1. Mağaza kredisi iadesi: Size 32 dolarlık mağaza kredisi iadesi yapacağız ve yaşanan durum için özür olarak ek 8 dolarlık mağaza kredisi daha tanımlayacağız. Toplamda hesabınıza 40 dolarlık mağaza kredisi yüklenecek. Bu krediler uzun süre geçerlidir ve bir sonraki alışverişinizde doğrudan nakit indirimi olarak kullanılabilir.
2. Para iadesi: Ödemeyi yaptığınız hesaba doğrudan para iadesi gerçekleştireceğiz ve paranızın güvenli bir şekilde size ulaşmasını sağlayacağız.

Bu yaşanan olumsuz deneyim için içtenlikle özür dileriz.
Size harika bir gün dileriz!
Sadece bu firma değil hepsi için aynısı geçerli kafalarına göre el koyuyorlar ürünlerin. İnsanları bezdirmek ve bunaltmak için. her şey doğru ve prosedür çerçevesinde olsada.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

Forum istatistikleri

Konular
1,162,979
Mesajlar
10,481,974
Üyeler
184,710
Son üye
1Luger1
Geri
Top