Reaper
80+ Bronze
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 784
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 305
- İsim
- Celal Can
Merhabalar,
Türknete geçmek için iletişim hattından abonelik oluşturmuştum. Kimliğimin önlü arkalı fotoğrafını da yolladım. Dün de kuruluma geldiler ancak bina içi kablolama olmadığı için kurulum gerçekleşmedi ve bu nedenle ben de şu anki internet sağlayıcımla (kablonet) devam etme kararı aldım. Turknet'in istemiş olduğu Abonelik Sözleşmesi'ni doldurup verebileceğimi söylediler ancak gerekli olursa tekrar sizi çağırırım ve o zaman sözleşmeyi veririm dedim. Şimdi de tekrardan randevu talebiniz oluşturuldu gibisinden mesajlar geliyor. Online işlemlerde de paket aktif yazıyor. Bunun herhangi bir faturalandırması olabilir mi? Dediğim gibi sözleşme ne imzaladım ne de verdim. Müşteri hizmetlerini defalarca aramama rağmen de operatöre bağlanamadım. Direkt banttan beni atıyor. Yapmam gereken bir işlem varsa yardımcı olabilir misiniz?
Türknete geçmek için iletişim hattından abonelik oluşturmuştum. Kimliğimin önlü arkalı fotoğrafını da yolladım. Dün de kuruluma geldiler ancak bina içi kablolama olmadığı için kurulum gerçekleşmedi ve bu nedenle ben de şu anki internet sağlayıcımla (kablonet) devam etme kararı aldım. Turknet'in istemiş olduğu Abonelik Sözleşmesi'ni doldurup verebileceğimi söylediler ancak gerekli olursa tekrar sizi çağırırım ve o zaman sözleşmeyi veririm dedim. Şimdi de tekrardan randevu talebiniz oluşturuldu gibisinden mesajlar geliyor. Online işlemlerde de paket aktif yazıyor. Bunun herhangi bir faturalandırması olabilir mi? Dediğim gibi sözleşme ne imzaladım ne de verdim. Müşteri hizmetlerini defalarca aramama rağmen de operatöre bağlanamadım. Direkt banttan beni atıyor. Yapmam gereken bir işlem varsa yardımcı olabilir misiniz?