Neler Yeni

Turknet arızayı gidermiyor!

TyphoS

80+
Katılım
26 Ekim 2020
Mesajlar
101
Dahası  
Reaksiyon skoru
44
Konum
İstanbul
İsim
Serhat Öner Özkul
Arkadaşlar merhaba,

Turknet Gigafiber kullanıcısının. Belki haberlerde görmüşsünüzdür dün(17.03.2023) İstanbul Bahçelievler'de bir binanın yanlış yıkılması sonucu yanındaki sağlam binaya da zarar verdi. Bizim burda fiber kablolar toprak altında değil binaların üzerinden çekilmiş durumda. Dolayısıyla bu kaza sonucu turknet altyapısı da zarar gördü ve internetim kesildi.

Dün(17.03.2023) sabah 11.30 da arıza kaydımı açtım. Sokağımdaki 8 abonenin sorunun yaşadığını hemen müdahale edeceklerini söylediler. Akşama kadar bir sonuç çıkmadı akşam dışarı çıkarken yerlerde kablolar falan gördüm dedim herhalde müdahale ettiler döndüğümde gelmiş olur. Tabi ki öyle olmadı geldiğimde hala internetim yoktu. Bu sabah(18.03.2023) yine iletişime geçtim telefonla ulaşıp diğer abonelerin sorunlarını çözdük gelip çözdük size uzaktan müdahale edemiyoruz tekrar ekip yolluycaz dediler. Taaa 24 saat önce yapmaları gereken şeyi yeni hayata geçirmişlerdi. Dedim herhalde gün içinde gelir hallederler ve tabi ki gelmediler. İş planları varmış cart curt. Böyle ekstrem durumların iş planı mı olur yok mu bir acil durum ekibiniz yazık! Sanki bizim işimiz yok 2 günümü kitkediler muhtemelen yarında pazar o yüzden gelmeyecekler. Pazartesi de mesai sonuna bırakırlar. Gerçekten lanet olsun 230 lira fatura ödediğimiz hizmeti alamıyoruz. Zam yapmaya gelince şaaaak diye zam yapıyorlar ama hizmet yok!

Millete muhtemelen en çok övdüğüm firma Turknetti bir sürü insanda benim sayemde Turknetli olmuştur muhtemelen ama lanet olsun. Ufak bir Türk Telekom oldular alternatifleri yok diye insanlarla açık açık dalga geçiyorlar. Umarım en kısa sürede bir alternatif firma çıkarda bunlar da belki işlerini düzgün yaparlar.
 

TeknoPiyon

80+ Gold
Katılım
23 Aralık 2020
Mesajlar
8,055
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,529
Konum
whoamı
İsim
ArtiAnius
Arkadaşlar merhaba,

Turknet Gigafiber kullanıcısının. Belki haberlerde görmüşsünüzdür dün(17.03.2023) İstanbul Bahçelievler'de bir binanın yanlış yıkılması sonucu yanındaki sağlam binaya da zarar verdi. Bizim burda fiber kablolar toprak altında değil binaların üzerinden çekilmiş durumda. Dolayısıyla bu kaza sonucu turknet altyapısı da zarar gördü ve internetim kesildi.

Dün(17.03.2023) sabah 11.30 da arıza kaydımı açtım. Sokağımdaki 8 abonenin sorunun yaşadığını hemen müdahale edeceklerini söylediler. Akşama kadar bir sonuç çıkmadı akşam dışarı çıkarken yerlerde kablolar falan gördüm dedim herhalde müdahale ettiler döndüğümde gelmiş olur. Tabi ki öyle olmadı geldiğimde hala internetim yoktu. Bu sabah(18.03.2023) yine iletişime geçtim telefonla ulaşıp diğer abonelerin sorunlarını çözdük size uzaktan müdahale edemiyoruz ekip yolluycaz dediler. Taaa 24 saat önce yapmaları gereken şeyi yeni hayata geçirmişlerdi. Dedim herhalde gün içinde gelir hallederler ve tabi ki gelmediler. İş planları varmış cart curt. Böyle ekstrem durumların iş planı mı olur yok mu bir acil durum ekibiniz yazık! Sanki bizim işimiz yok 2 günümü kitkediler muhtemelen yarında pazar o yüzden gelmeyecekler. Pazartesi de mesai sonuna bırakırlar. Gerçekten lanet olsun 230 lira fatura ödediğimiz hizmeti alamıyoruz. Zam yapmaya gelince şaaaak diye zam yapıyorlar ama hizmet yok!

Millete muhtemelen en çok övdüğüm firma Turknetti bir sürü insanda benim sayemde Turknetli olmuştur muhtemelen ama lanet olsun. Ufak bir Türk Telekom oldular alternatifleri yok diye insanlarla açık açık dalga geçiyorlar. Umarım en kısa sürede bir alternatif firma çıkarda bunlar da belki işlerini düzgün yaparlar.
dostum kullanamadığın 4 günün fiyattan düşülmesini talep edebilirsin ?
 

TyphoS

80+
Katılım
26 Ekim 2020
Mesajlar
101
Dahası  
Reaksiyon skoru
44
Konum
İstanbul
İsim
Serhat Öner Özkul
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
dostum kullanamadığın 4 günün fiyattan düşülmesini talep edebilirsin ?
Parası önemli değil ki kardeşim benim hizmete ihtiyacım var. Muhtemelen 15 20dk da halledilecek bir mevzuyu 4 gün beklemek değil, parasını verdiğim hizmeti almak istiyorum.
 

TeknoPiyon

80+ Gold
Katılım
23 Aralık 2020
Mesajlar
8,055
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,529
Konum
whoamı
İsim
ArtiAnius
Parası önemli değil ki kardeşim benim hizmete ihtiyacım var. Muhtemelen 15 20dk da halledilecek bir mevzuyu 4 gün beklemek değil, parasını verdiğim hizmeti almak istiyorum.
hocam anlatmak istediğim şeyi anlamıyorsunuz bu kadar laf ediyorsanız kullanmayın gigafiber türktelekoma geçin milleniye geçin. hani ben millenideyim ve tt ilgileniyor beklemekten başka bir çare geliyor mu elimizden hayır yani beklemek zorundayız yanlış bina yıkıldı gigafiber altyapısı bozuldu ve türknet taşeronla çalışıyor napsın adamlar ?
 

TyphoS

80+
Katılım
26 Ekim 2020
Mesajlar
101
Dahası  
Reaksiyon skoru
44
Konum
İstanbul
İsim
Serhat Öner Özkul
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
hocam anlatmak istediğim şeyi anlamıyorsunuz bu kadar laf ediyorsanız kullanmayın gigafiber türktelekoma geçin milleniye geçin. hani ben millenideyim ve tt ilgileniyor beklemekten başka bir çare geliyor mu elimizden hayır yani beklemek zorundayız yanlış bina yıkıldı gigafiber altyapısı bozuldu ve türknet taşeronla çalışıyor napsın adamlar ?
Konuşmak için konuşuyorsunuz ya sizin gibi insanlar çok garip. Özür dilerim hakkımı aradığım için ya kusura bakma
 

oguzhnsrmn

80+ Gold
Katılım
22 Eylül 2020
Mesajlar
8,816
En İyi Cevap
8
Konuşmak için konuşuyorsunuz ya sizin gibi insanlar çok garip. Özür dilerim hakkımı aradığım için ya kusura bakma
Sorun adamlardan'da kaynaklı değil ki yani? siz de aşırı tepki vermişsiniz. Geç kalmaları onların suçu tabi orası ayrı
 
Katılım
12 Aralık 2020
Mesajlar
84
Dahası  
Reaksiyon skoru
13
İsim
Aykut Ay
merhabalar öncelikle. Hatay'da yaşadığım zamanlarda türknet kullanmaktaydım. İnternetimden gayet memnundum. Hiçbir sıkıntı olmadan kullanmaktaydım ancak yaşanılan depremde kendimi ve ailemi zor kurtardım. Evimiz yıkıldı. Bu sene sınav öğrencisi olduğumdan dolayı geçici olarak bir eve taşındık ve bu eve hizmet nakil yapmak istedik. Türknet aciliyet belirtiyoruz diyip diyip beni oyaladı. yasal süre olarak 7 iş günü belirtildi. Beni oyaladıkları süre keşke 7 günle kalsaydı. 1 aya yakın süre oyaladılar. En son 31 mart dediler ve ben hizmetimi iptal ettim. Netspeede geçtim. 150tlye 35 mbps alıyorum kotasız ve tahüttsüz şekilde. Şu anlık memnunum. TÜRKNETİ ASLA KİMSEYE ÖNERMİYORUM! Sadece reklam yapmayı biliyolar. Müşteri memnuniyeti adına hiçbir bilgileri yok.
 

TyphoS

80+
Katılım
26 Ekim 2020
Mesajlar
101
Dahası  
Reaksiyon skoru
44
Konum
İstanbul
İsim
Serhat Öner Özkul
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Sorun adamlardan'da kaynaklı değil ki yani? siz de aşırı tepki vermişsiniz. Geç kalmaları onların suçu tabi orası ayrı
Hocam yaşanan problem onlarla kaynaklı diye bir şey demedim zaten. Adamlar gelip diğer 7 abonenin sorunun çözdüler benimkini düzgün kontrol etmeyip gittiler kendi söyledikleri şey bu. Sonrasında da bu durumu telafi etmek yerine hala bekletiyorlar. O 7 kişi aboneleri de ben değil miyim?
Mesaj otomatik birleştirildi:

merhabalar öncelikle. Hatay'da yaşadığım zamanlarda türknet kullanmaktaydım. İnternetimden gayet memnundum. Hiçbir sıkıntı olmadan kullanmaktaydım ancak yaşanılan depremde kendimi ve ailemi zor kurtardım. Evimiz yıkıldı. Bu sene sınav öğrencisi olduğumdan dolayı geçici olarak bir eve taşındık ve bu eve hizmet nakil yapmak istedik. Türknet aciliyet belirtiyoruz diyip diyip beni oyaladı. yasal süre olarak 7 iş günü belirtildi. Beni oyaladıkları süre keşke 7 günle kalsaydı. 1 aya yakın süre oyaladılar. En son 31 mart dediler ve ben hizmetimi iptal ettim. Netspeede geçtim. 150tlye 35 mbps alıyorum kotasız ve tahüttsüz şekilde. Şu anlık memnunum. TÜRKNETİ ASLA KİMSEYE ÖNERMİYORUM! Sadece reklam yapmayı biliyolar. Müşteri memnuniyeti adına hiçbir bilgileri yok.
Gigafiberi aktif ettirmek için 2 ay uğraştırmışlardı beni hadi o ilk kurulumdu falan da bu durum baya iş bilmezlik. Geçmiş olsun bu arada
 
Katılım
12 Aralık 2020
Mesajlar
84
Dahası  
Reaksiyon skoru
13
İsim
Aykut Ay
Hocam yaşanan problem onlarla kaynaklı diye bir şey demedim zaten. Adamlar gelip diğer 7 abonenin sorunun çözdüler benimkini düzgün kontrol etmeyip gittiler kendi söyledikleri şey bu. Sonrasında da bu durumu telafi etmek yerine hala bekletiyorlar. O 7 kişi aboneleri de ben değil miyim?
Mesaj otomatik birleştirildi:


Gigafiberi aktif ettirmek için 2 ay uğraştırmışlardı beni hadi o ilk kurulumdu falan da bu durum baya iş bilmezlik. Geçmiş olsun bu arada
Eyvallah teşekkür ederim.
 
Top Bottom