Neler Yeni

TürkNet pişmanlık mıdır?

Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
494
Dahası  
Reaksiyon skoru
189
İsim
Carl Johnson
Arkadaşlar mevcut ISS'm deli etti beni bugün iptal ettireceğim ama şöyle bir sorrum var:
TürkNet alırsam ne gibi pişmanlıklar yaşarım biliyorum çok iyi bilinmiyor gerek müşteri temsilcileri gerek bazı çalışan politikaları. Ama şans verebilir miyi zaten taahhütsüz paketleri iptal edersem ne gibi sorunlarla karşılaşırım?
Lütfen kulaktan dolma bilgilerle fikirlerinizi belirtmeyin.
(Evimiz 60mbps TT altyapısını destekliyor)
 

Birol Azak

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,903
Dahası  
Reaksiyon skoru
986
İsim
Birol azak
Arkadaşlar mevcut ISS'm deli etti beni bugün iptal ettireceğim ama şöyle bir sorrum var:
TürkNet alırsam ne gibi pişmanlıklar yaşarım biliyorum çok iyi bilinmiyor gerek müşteri temsilcileri gerek bazı çalışan politikaları. Ama şans verebilir miyi zaten taahhütsüz paketleri iptal edersem ne gibi sorunlarla karşılaşırım?
Lütfen kulaktan dolma bilgilerle fikirlerinizi belirtmeyin.
(Evimiz 60mbps TT altyapısını destekliyor)
evinde altyapı varsa çoğu firma iyidir.Türknetin tek sıkıntısı var müşteri hizmetleri biraz aksi olabiliyo
 

Beyfendiiii6

80+ Titanium
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
22,190
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,512
İsim
Batuhan ege
Altyapın varsa güzel ama müşteri hizmetleri kötü diyorlar ama araştırma yapıp karar verebilirsin
 

Sovereignty

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,253
Dahası  
Reaksiyon skoru
693
İsim
Ömer
Altyapı varsa çek direk ama yinede iyice araştır.
 

Waxen

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,456
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,143
Konum
İstanbul/Fatih
İsim
Hüseyin Levent
Twitter
None
Facebook
None
Kablonete bakmanızı öneririm.
 
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
494
Dahası  
Reaksiyon skoru
189
İsim
Carl Johnson
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Müşteri temsilcileri ne gibi sıkıntılar çıkartabilir ki ondan endişe ediyorum
 

Köl Tigin

80+ Bronze
Katılım
28 Mart 2020
Mesajlar
969
Dahası  
Reaksiyon skoru
744
İsim
Hakan Yöyen
Neredeyse 2 yıldır kullanıyorum. Şu an 75 mbps paketinde 60 mbps hız alıyorum. Aylık 86 lira. Bence diğerlerine göre gayet uygun ve ben çok memnunum şu ana kadar. Taahhüt de yok, istediğim zaman bırakabilirim zaten.

Müşteri hizmetlerine gelince; bizim milletimiz maalesef çok sabırsız ve karşısında canlı kanlı bir muhatap bulmak istiyor. Sorunu anında çözülsün istiyor. Herkes müşteri hizmetleri kötü yazmış. Kaç kişi kullandı burada Turknet'i? Kaç kişinin tecrübesi var? Arkadaş tecrübesi olan yazsın, kulaktan dolma bilgilerle gelmeyin demiş.

Turknet'te bugüne kadar 2-3 sorun yaşadım. Mobil uygulamadan arıza kaydı oluşturdum, ertesi gününe hemen çözüldü. Müşteri hizmetleri odaklı bakmamak lazım. Sorunu çözüyorlar mı ona bakıyorum ben. Bu konuda da şu ana kadar gayet iyiler. Ben kesinlikle tavsiye ederim. İsterseniz kod da verebilirim, bir ay bedava kullanırsınız.
 
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
494
Dahası  
Reaksiyon skoru
189
İsim
Carl Johnson
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Neredeyse 2 yıldır kullanıyorum. Şu an 75 mbps paketinde 60 mbps hız alıyorum. Aylık 86 lira. Bence diğerlerine göre gayet uygun ve ben çok memnunum şu ana kadar. Taahhüt de yok, istediğim zaman bırakabilirim zaten.

Müşteri hizmetlerine gelince; bizim milletimiz maalesef çok sabırsız ve karşısında canlı kanlı bir muhatap bulmak istiyor. Sorunu anında çözülsün istiyor. Bugüne kadar 2-3 sorun yaşadım. Mobil uygulamadan arıza kaydı oluşturdum, ertesi gününe hemen çözüldü. Müşteri hizmetleri odaklı bakmamak lazım. Sorunu çözüyorlar mı ona bakıyorum ben. Bu konuda da şu ana kadar gayet iyiler.
Teşekkür ediyorum yardımcı oldun ;)
 
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
494
Dahası  
Reaksiyon skoru
189
İsim
Carl Johnson
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Neredeyse 2 yıldır kullanıyorum. Şu an 75 mbps paketinde 60 mbps hız alıyorum. Aylık 86 lira. Bence diğerlerine göre gayet uygun ve ben çok memnunum şu ana kadar. Taahhüt de yok, istediğim zaman bırakabilirim zaten.

Müşteri hizmetlerine gelince; bizim milletimiz maalesef çok sabırsız ve karşısında canlı kanlı bir muhatap bulmak istiyor. Sorunu anında çözülsün istiyor. Herkes müşteri hizmetleri kötü yazmış. Kaç kişi kullandı burada Turknet'i? Kaç kişinin tecrübesi var? Arkadaş tecrübesi olan yazsın, kulaktan dolma bilgilerle gelmeyin demiş.

Turknet'te bugüne kadar 2-3 sorun yaşadım. Mobil uygulamadan arıza kaydı oluşturdum, ertesi gününe hemen çözüldü. Müşteri hizmetleri odaklı bakmamak lazım. Sorunu çözüyorlar mı ona bakıyorum ben. Bu konuda da şu ana kadar gayet iyiler. Ben kesinlikle tavsiye ederim. İsterseniz kod da verebilirim, bir ay bedava kullanırsınız.
Alırım kodununu hem siz kazanın hem ben
 

Senatör

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
50
Dahası  
Reaksiyon skoru
26
Konum
İstanbul
İsim
Cihan Dikkaya
Twitter
cihandikkaya
Facebook
cihandikkaya
Neredeyse 2 yıldır kullanıyorum. Şu an 75 mbps paketinde 60 mbps hız alıyorum. Aylık 86 lira. Bence diğerlerine göre gayet uygun ve ben çok memnunum şu ana kadar. Taahhüt de yok, istediğim zaman bırakabilirim zaten.

Müşteri hizmetlerine gelince; bizim milletimiz maalesef çok sabırsız ve karşısında canlı kanlı bir muhatap bulmak istiyor. Sorunu anında çözülsün istiyor. Herkes müşteri hizmetleri kötü yazmış. Kaç kişi kullandı burada Turknet'i? Kaç kişinin tecrübesi var? Arkadaş tecrübesi olan yazsın, kulaktan dolma bilgilerle gelmeyin demiş.

Turknet'te bugüne kadar 2-3 sorun yaşadım. Mobil uygulamadan arıza kaydı oluşturdum, ertesi gününe hemen çözüldü. Müşteri hizmetleri odaklı bakmamak lazım. Sorunu çözüyorlar mı ona bakıyorum ben. Bu konuda da şu ana kadar gayet iyiler. Ben kesinlikle tavsiye ederim. İsterseniz kod da verebilirim, bir ay bedava kullanırsınız.
Dediklerinde 1.paragrafta hiçbir problem yok bende 100 mbps kapsamında 50 mbps alıyorum.Fatura sabit Tahhüt yok.
Fakat 1 haftadır internetim yok.Dsl ışığı yanmıyor.Arıza olduğu gün kayıt açtım hala ilgilenen yok bugün 6.gün sorun da bu işte tek sıkıntısı arıza yokken çok iyi olduğunda ise böyle sıkıntılar oluyor.Ulaşamama sıkıntı direk ulaşabileceğin numara yok.
Evden çalışan biri olarak çok zorlanıyorum.
 

Köl Tigin

80+ Bronze
Katılım
28 Mart 2020
Mesajlar
969
Dahası  
Reaksiyon skoru
744
İsim
Hakan Yöyen
Dediklerinde 1.paragrafta hiçbir problem yok bende 100 mbps kapsamında 50 mbps alıyorum.Fatura sabit Tahhüt yok.
Fakat 1 haftadır internetim yok.Dsl ışığı yanmıyor.Arıza olduğu gün kayıt açtım hala ilgilenen yok bugün 6.gün sorun da bu işte tek sıkıntısı arıza yokken çok iyi olduğunda ise böyle sıkıntılar oluyor.Ulaşamama sıkıntı direk ulaşabileceğin numara yok.
Evden çalışan biri olarak çok zorlanıyorum.
Çok geçmiş olsun, haklısınız. Dediğim gibi benim sorunlarım hemen çözüldü. Kendi özelimde yazdım zaten. Ama şöyle de bir durum var, müşteri temsilcisi olsa, arayıp sorunu anlatsanız, hemen çözüleceğine inanıyor musunuz?

Ben şahsen inanmıyorum ve böyle olmayacağını biliyorum da. Ailemin evinde şu an Türk Telekom var. Bir sorun olduğunda müşteri hizmetlerine ulaşmak ve sorunumu çözmek için en az kırk takla atıp günlerce sorunumun çözülmediğini de biliyorum. Önceki internetim de Millenicom'du. İnternet nakli için 10 gün beklemiştim. O nakli de yarım yamalak yapmışlardı, sinir etmişlerdi beni. Ayrıca o 10 günün parasını da almışlardı benden. Turknet'e geçtikten sonra da evim değişti, 2 gün içinde nakil işlemlerim bitti ve interneti kullanmaya başladım. Bu iki günü de internet kullanamadım diye faturama yansıtmamışlardı sağ olsunlar.

Burada eleştiri yapacaksak sorun çözmeye odaklı olup olmadığını eleştirmemiz lazım. "Müşteri hizmetleri yok ya, kötü" diyerek kestirip atmamak lazım. Müşteri hizmetleri olan firmaları da görüyoruz.
 
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
494
Dahası  
Reaksiyon skoru
189
İsim
Carl Johnson
Çok geçmiş olsun, haklısınız. Dediğim gibi benim sorunlarım hemen çözüldü. Kendi özelimde yazdım zaten. Ama şöyle de bir durum var, müşteri temsilcisi olsa, arayıp sorunu anlatsanız, hemen çözüleceğine inanıyor musunuz?

Ben şahsen inanmıyorum ve böyle olmayacağını biliyorum da. Ailemin evinde şu an Türk Telekom var. Bir sorun olduğunda müşteri hizmetlerine ulaşmak ve sorunumu çözmek için en az kırk takla atıp günlerce sorunumun çözülmediğini de biliyorum. Önceki internetim de Millenicom'du. İnternet nakli için 10 gün beklemiştim. O nakli de yarım yamalak yapmışlardı, sinir etmişlerdi beni. Ayrıca o 10 günün parasını da almışlardı benden. Turknet'e geçtikten sonra da evim değişti, 2 gün içinde nakil işlemlerim bitti ve interneti kullanmaya başladım. Bu iki günü de internet kullanamadım diye faturama yansıtmamışlardı sağ olsunlar.

Burada eleştiri yapacaksak sorun çözmeye odaklı olup olmadığını eleştirmemiz lazım. "Müşteri hizmetleri yok ya, kötü" diyerek kestirip atmamak lazım. Müşteri hizmetleri olan firmaları da görüyoruz.
haklı sitem
 

Uğur Altun

80+ Bronze
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
698
Dahası  
Reaksiyon skoru
354
Yaş
26
Konum
Istanbul
İsim
Uğur Altun
Instagram
uguraltunn_
TürkNet'i kesinlikle tavsiye ediyorum. 3 yılı aşkın kullanıyordum değiştirdim pişman oldum. Şuan nakil işlemi için bekliyorum. Beklememin sebebi şuan da ortalığın karışık olması ve bütün İSS firmalarında yoğunluk olduğu için her bir talebe yetişemiyorlar haliyle. Bu konuda biraz empati kurmak lazım herkesle. Yığın olunca işler karışabilir. Neyse konuyu dağıtmadan, TürkNet kullanabilirsin. Müşteri hizmetleri yok ama destek kayıtlarıma ortalama 48 saat içinde dönüş sağlıyorlardı. Ortalık sakinleyince düzeleceğine eminim. Fakat bir konuda dikkat etmenizi tavsiye ederim. TürkNet'in YAPA altyapısı diye bir şey var. Bulunduğun lokasyon YAPA altyapısındaysa bulunmaz bir nimet olur. Ama YAPA santraline olan uzaklığın çoksa hızından verim alamazsın. VAE yani Türk Telekom altyapısı üzerinden TürkNet'i kullanabilirsin. Bu konuyu onlarla görüşmen gerekiyor. Varsa sorunuz alabilirim.
 
Top Bottom