knkm benim gezgin hizmetim bulunduğum yerde ancak gezgin hizmetim 1mbps evim ise uzak olduğu için gidip hız testi yapamıyorum asıl hizmetimde ne yapacağımı bilmiyorum hakkım vardı ancak şu anda hakkımda tükendi ama hizmetimi aktif edemedim
Çoğunluktan bahsediyorum. Böyle saçmalık mı olur. Telekom zaten altyapısını verdiği diğerlerinden çatır çatır parasını kazanıyor. Altyapısına da bakması lazım.
Yani alternatif pek yok burası köy yeri milleni de vardı ama onlarda böyle bir sorun varsa biz de bir şey yapamayız telekom düzeltecek düzeltirse dedi geçti umursamadılar pek taahhütsüz net başka da yok telekoma mecbur geçeceğiz gibi hem pahalı hem taahhütlü
Var ama bizim köyde 5 tane hizmet veren şirket var. Türknet, turkcell,vodafone,milleni,telekom diğerlerinden zaten hepsine altyapı sorgusu yapmıştım ama hiçbirinde çıkmadı.
Var ama bizim köyde 5 tane hizmet veren şirket var. Türknet, turkcell,vodafone,milleni,telekom diğerlerinden zaten hepsine altyapı sorgusu yapmıştım ama hiçbirinde çıkmadı.
Umarım sorunun düzelir hocam eğerki cidden firmalık değil altyapısal demekte isen hangi firma geç aynı sorunu yaşarsın. Belki geçtiğin firma tt daha cok iletişimi hızlı ise belki sorunun düzelebilir.
Ama firmalık ise sorun belki gine değişim işine yarar.
Bayramdan önce yani yaklaşık 1 ay önce aniden modem DSL ve ETHERNET ışığı sönmüş saatlerce gelmemişti. Geldikten sonra da 80 mbps netim 1-2 mbps hızlarına düştü. Anında destek kaydı oluşturdum 1 hafta sonra (araya bayram girdi) telekom geldi. Önce portta sorun var dedi portu değiştirdi. Sonra çatıdaki bağlantıya baktı vs. telekom evdeyken 1 dakikalığına falan netim de hızım da düzeldi. Daha telekom evin bahçesinden çıkmadan net DSL ve ETHERNET ışığı yine gitti. Geri geldiğin de de tahmin edileceği üzere 1-2 mbps hız vardı. Türknet ücretli özel ekip evime geldi. Tesisatıma baktı ve hiçbir sorun bulamadı. Modeme gelen hız değerleri hatta süper. 80 mbps hız geldiği gözüküyor fakat çıkışta 1-2 mbps. 3 tane farklı modemle test ettim. Birisi 0 modemdi. Farklı cihazla test ettim. DSL ve LAN kablolarımı değiştirdim. (WiFide de aynı sorun var) Her neyse türknet 1 aydır benden 15'er dakika ara ile SS, modem üretici firma ile iletişim vs. vs. istedi durdu. Üzerime düşen her şeyi yaptırdım ve yaptım. Fakat sonuç ne oldu ? Modeme gelen hızda sorun yok maalesef yapacak bir şey yoka bağlandı konu. Ha bu arada hemen hemen hergün sürecin başa sardığını SS gönder bekle cevap gelsin network ekibine iletilsin network sorun yok desin tekrar SS at vs. vs. olduğundan bahsetmiyorum bile. Sene 2023 bir arıza resmen çözümlenemedi. Telekom da altyapıda sorun yok diyor. Nerde bu sorun ? Tesisatta değil, modemde değil, cihazda değil ? Geriye ne kalıyor tabii ki altyapı. Ama telekomun umursamazlığı mı diyim türknetin yeterince telekoma laf geçiremediği mi desem ne desem bilmiyorum. Şehirde de kullandım ben türknet hiç sorun yaşamadım. Ama kırsalda bir daha türknet mi ? Asla. Belki sizin de bir çözüm yolunuz vardır bekliyorum. Şu rezaleti bir okuyun.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Günlerce ortak ekip çalışması ortak ekip çalışması denildi, yani telekom ve tesisata bakan ekip aynı anda gelecekmiş de sorunu çözmeden gitmeyecekmiş. Telekom sistemden baktık sorun yok dedi gelmedi.
Türknet kendi altyapısını kullanmadığı yerlerde çaresiz kalıyor ama kendi altyapısı olan yerlerde her türlü hizmeti sağlıyor burda hem türknetin altyapı sağlayıcısı olan türktelekomla iletişimsizliği hemde türktelekomun rezilliğine uğramışsın umarım düzelir.