TYT çalışmaya başlamak

Enver Paşa

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
8,555
En İyi Cevap
1
Reaksiyon skoru
13,226
12.sınıfa geçiyorum. Şu ana kadar hiç tyt çalışmadım. Bugün olduğumuz denemede 30 net Türkçe, 15 net Sosyal, 5 net Matematik, 8 nette Fen yaptım. 11'i sayısal okudum, bu sene eadayım. Sizce ne yapmalıyım?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hedef EA 10 K, bu netlerle zor ama hayırlısı
 
TYT matematik alışkanlıkla halloluyor hocam. Temel kavramlar için bir kaynaktan temizlemenizi öneririm yazın. Eksik olduğunuz noktada videolara başvurun, problemler ve geometri ise düzenli çözmeyle oturan kısım. Problem için de kolay-orta arası bir fasikül alarak başlayabilir bu yaz düzenli çözerek temizleyebilirsiniz. Geometri için maalesef pek bir önerim yok çok ekstra kasmadım ben geometriyi ancak üst netlere rahatlıkla çıktım. TYT fenlerde bir dershaneniz vs. varsa sene içinde zaten baştan alacaktır. Ancak hızlı yükselmek isterseniz kimyaya ve optik harici fizik konularına bakabilirsiniz.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,933
Mesajlar
11,082,617
Üyeler
198,219
Son üye
somonEmekcisi
Geri
Top