Üniversiteye devam edebilir miyim?

Alihann

80+
Katılım
30 Aralık 2020
Mesajlar
83
Reaksiyon skoru
9
arkadaşlar 2 yıllık bir bölüm kazanmıştım birinci sınıfı bitirdim her şey yolunda geçti ama 2. sene sakatlandım ve gidemedim bu sene de ameliyat olmam gerektiği için yine ertelemem gerekti şimdi toplamda 3 senem gitmiş oldu 4. sene okumaya devam edebilir miyim?
 
arkadaşlar 2 yıllık bir bölüm kazanmıştım birinci sınıfı bitirdim her şey yolunda geçti ama 2. sene sakatlandım ve gidemedim bu sene de ameliyat olmam gerektiği için yine ertelemem gerekti şimdi toplamda 3 senem gitmiş oldu 4. sene okumaya devam edebilir miyim?
Evet devam edebilirsin ama sanırım son sene.
 
Geri
Top