Üniversiteye devam edebilir miyim?

Alihann

80+
Katılım
30 Aralık 2020
Mesajlar
83
Reaksiyon skoru
9
arkadaşlar 2 yıllık bir bölüm kazanmıştım birinci sınıfı bitirdim her şey yolunda geçti ama 2. sene sakatlandım ve gidemedim bu sene de ameliyat olmam gerektiği için yine ertelemem gerekti şimdi toplamda 3 senem gitmiş oldu 4. sene okumaya devam edebilir miyim?
 
arkadaşlar 2 yıllık bir bölüm kazanmıştım birinci sınıfı bitirdim her şey yolunda geçti ama 2. sene sakatlandım ve gidemedim bu sene de ameliyat olmam gerektiği için yine ertelemem gerekti şimdi toplamda 3 senem gitmiş oldu 4. sene okumaya devam edebilir miyim?
Evet devam edebilirsin ama sanırım son sene.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,933
Mesajlar
11,082,608
Üyeler
198,219
Son üye
somonEmekcisi
Geri
Top