4rael
80+
- Katılım
- 1 Eylül 2020
- Mesajlar
- 31
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 12
- İsim
- Ömer Orman
10 Haziran'da Xbox garantisine göndermek için UPS kurye geldi kargoyu verdim takip kodu falan da verilmedi ve 17 gündür kargodan haber alamıyorum ******* numarasıyla talebin oluşturuldu mesajı var sadece o da kurye çağır yapınca otomatik gelen kod ve o numarayla da kargoyu takip edemiyorum UPS ana sitesine atıyor kargo takipte de yazınca bir şey yok diyor. Müşteri temsilcisi arıyor açıyorum hep aynı cevaplar, Instagram'daki UPS desteğe yazıyorum sürekli artık bıktılar herhalde cevap vermemeye başladılar. Microsoft'tan açtığım garanti talebinin bitmesine de 12 gün var 9 Haziran'da açmıştım onu da. 4 gün hafta sonu desek 8 gün içinde kargomun bulunup garantiye gidip gerekli kontrollerin yapılıp bana dönmesi gerekiyor ki bu da bugün falan bulunursa yani imkansız. Ne yapacağım hiç bilmiyorum şikayetvara da bakmıyorlar anladığım kadarıyla geçen yıl MediaMarkt'tan 3100 TL verdim cihaza ve sanki şu an çöpe gitmiş gibi hissediyorum ne yapmam lazım arkadaşlar Xbox'u aramadım onlarla ilgili bir durum değil diye ama yine de fikrinizi istiyorum.