UPS kargomu başkasına teslim etmiş ve adres bilgimi bilmiyorlarmış (!)

furkangorur

80+ Silver
Katılım
20 Kasım 2022
Mesajlar
4,619
Reaksiyon skoru
2,087
Teknosa'dan sipariş çıkmıştım. 14 Mart'ta UPS Kargo'ya verildi. Bugün teslim edildiğine dair SMS ve mail geldi.

UPS Kargo takip kısmında baktığımda sadece alıcının adını görebiliyordum. Hemen Teknosa'yı aradım ve durumu anlattım. Ticket açtıklarını söylediler ve UPS'den kargo bilgi talebi beklediklerini söylediler. Daha sonra UPS firmasını aradım bana kargonun teslim edildiği ve gönderici firma (Teknosa) tarafından adres bilgisi verilmediği için hangi adrese teslim yaptıklarını bilmediklerini söylediler şaka gibi.

Ne yapmam gerekiyor?

Ek 1: Burada teslimatın yapıldığı yazıyor.
Ek 2: UPS'ye arama ve mail yoluyla ulaştıktan sonra bana gelen mail.

Ek olarak ben Hatay'da yaşıyorum. Fakat ürün Adana'da teslim edilmiş sanırım.

 

Ekler

  • 1.jpeg
    1.jpeg
    444.9 KB · Hit: 149
  • 2.JPEG
    2.JPEG
    236.4 KB · Hit: 140
UPS Türkiye twitter den iletişime geçtim. Gönderici sisteme bilgilerinizi entegre etmemiş diye gönderici ile iletişime geçin dedi.
 
Uygunsuz Dil
ben olsam giderim şubeye kurye kim ise öğrenir yapışırım yakasına derim düş lan önüme götür beni nereye bıraktıysan ever silah zoruyla a*k öyle ticket açarak sistemsel vs. şeylerle çözülecek iş değil bu.
 
Uygunsuz Dil
E adres yoksa neye göre teslim etmişler?
ben olsam giderim şubeye kurye kim ise öğrenir yapışırım yakasına derim düş lan önüme götür beni nereye bıraktıysan ever silah zoruyla a*k öyle ticket açarak sistemsel vs. şeylerle çözülecek iş değil bu.
Aynen kurye de onlarca paket içerisinden seninkini hatırlayacak bi de seni götürecek. Sistemsel olarak vs çözülemeyeceğini de hemen çözmüş armut.
 
Dünyanın en iyi kargosunu bile dandikleştirebilecek bir ülke düşünün, ups'in türkiye yöneticileri tam bir fiyasko
 
Uygunsuz davranış
E adres yoksa neye göre teslim etmişler?
Aynen kurye de onlarca paket içerisinden seninkini hatırlayacak bi de seni götürecek. Sistemsel olarak vs çözülemeyeceğini de hemen çözmüş armut.
adamın işi bu işi. aynısı başına gelse köpek gibi havlarsın burada ne yapayım ne yapayım diye bu yazımdan dolayı kısıtlama yiyeceğim ama hakediyorsun avel herif.
 
Uygunsuz davranış
adamın işi bu işi. aynısı başına gelse köpek gibi havlarsın burada ne yapayım ne yapayım diye bu yazımdan dolayı kısıtlama yiyeceğim ama hakediyorsun
Ancak senin gibileri havlar bu durumda. Sorununiu dile getirirsin sonra da süreci beklersin. Yok kargpcuyu alcakmış önüne de falan da filan. Adam ne görürse ne denilirse onu yapıyor. Şu yazdıklarında en ufak bi mantık kırıntısı yok. Oturacaksın sürecin sonuçlanmasını bekleyeceksin. Her türlü ürünün eline gelir zaten.
 
Hocam, ben de Hatay'da yaşıyorum. Bazı kargo firmaları şu an Hatay'a teslimat yapmıyor. Bununla ilgili bir sorun olabilir.

Ayrıca, E-Devletten Tüketici Hakem Heyetine başvurun.
hatay reyhanlı da şuan tüm kargolar aktif. Kısaca istanbulda bir ürün kargoya verilirse 2.gün elimde oluyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

UPS Türkiye twitter den iletişime geçtim. Gönderici sisteme bilgilerinizi entegre etmemiş diye gönderici ile iletişime geçin dedi.

Hocam, ben de Hatay'da yaşıyorum. Bazı kargo firmaları şu an Hatay'a teslimat yapmıyor. Bununla ilgili bir sorun olabilir.

Ayrıca, E-Devletten Tüketici Hakem Heyetine başvurun.

ben olsam giderim şubeye kurye kim ise öğrenir yapışırım yakasına derim düş lan önüme götür beni nereye bıraktıysan ever silah zoruyla a*k öyle ticket açarak sistemsel vs. şeylerle çözülecek iş değil bu.

E adres yoksa neye göre teslim etmişler?
Aynen kurye de onlarca paket içerisinden seninkini hatırlayacak bi de seni götürecek. Sistemsel olarak vs çözülemeyeceğini de hemen çözmüş armut.

Dünyanın en iyi kargosunu bile dandikleştirebilecek bir ülke düşünün, ups'in türkiye yöneticileri tam bir fiyasko

adamın işi bu işi. aynısı başına gelse köpek gibi havlarsın burada ne yapayım ne yapayım diye bu yazımdan dolayı kısıtlama yiyeceğim ama hakediyorsun avel herif.

Ancak senin gibileri havlar bu durumda. Sorununiu dile getirirsin sonra da süreci beklersin. Yok kargpcuyu alcakmış önüne de falan da filan. Adam ne görürse ne denilirse onu yapıyor. Şu yazdıklarında en ufak bi mantık kırıntısı yok. Oturacaksın sürecin sonuçlanmasını bekleyeceksin. Her türlü ürünün eline gelir zaten.


Arkadaşlar TEKNOSA beni aradı bugün. UPS kargo adresi bilmediği için UPS Deposuna teslim edilmiş o yüzden teslim alanın ismi yazıyordu. Teknosa aradı beni ürünü farklı adrese gönderelim mi diye kabul etmedim iade istedim ya da farklı kargo firması ile gönderin dedim. Farklı kargo firması ile teslimat yapamıyoruz dedi o zaman iade ile israr edince, başka bir kargo firması ile teslim yapabilir miyiz bir bakalım dedi size geri dönüş sağlayacağım dedi.
 
hatay reyhanlı da şuan tüm kargolar aktif. Kısaca istanbulda bir ürün kargoya verilirse 2.gün elimde oluyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
















Arkadaşlar TEKNOSA beni aradı bugün. UPS kargo adresi bilmediği için UPS Deposuna teslim edilmiş o yüzden teslim alanın ismi yazıyordu. Teknosa aradı beni ürünü farklı adrese gönderelim mi diye kabul etmedim iade istedim ya da farklı kargo firması ile gönderin dedim. Farklı kargo firması ile teslimat yapamıyoruz dedi o zaman iade ile israr edince, başka bir kargo firması ile teslim yapabilir miyiz bir bakalım dedi size geri dönüş sağlayacağım dedi.
Şuan aynı sorunu bende yaşıyorum herhangi bir sorun olmuyor değilmi?
 
Şuan aynı sorunu bende yaşıyorum herhangi bir sorun olmuyor değilmi?
yok hocam. Adres bulunamadığı için başkasına teslim olarak göstermişler yani kendi çalışanları teslim almış. Ulaştıgımda iadesi teknosaya yapıldı.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,161,684
Mesajlar
10,470,713
Üyeler
184,477
Son üye
ferhat8634
Geri
Top