usb çoklayıcı önerisi

Kendi kullandığım Baseus Roundbox'ı öneririm. Ben de Type-C ve Type-A uçlusu var. Altında bulunan beyaz ışık (W-LED mi RGB mi bilmiyorum artık) ile şık duruyor.
kanka o kadar vermek istemiyorum 50 TL'ye falan yok mu
 
kanka o kadar vermek istemiyorum 50 TL'ye falan yok mu
1 sene önce falan ucuza bir çoklayıcı almıştım. 1 hafta içinde sorunlarını göstermeye başladı. Bazen bazı girişleri çalışmıyor, temassızlık yapıyor vs. Gerçekten ihtiyacın varsa ve uzun süre kullanmak istiyorsan öyle dandik şeylere para harcama.
 
1 sene önce falan ucuza bir çoklayıcı almıştım. 1 hafta içinde sorunlarını göstermeye başladı. Bazen bazı girişleri çalışmıyor, temassızlık yapıyor vs. Gerçekten ihtiyacın varsa ve uzun süre kullanmak istiyorsan öyle dandik şeylere para harcama.
hemen bozulur mu ya vatanda falan görüyom hep 50 60a
 
usbyi jak girişine dönüştürücü alsam nasıl olur
dediğim gibi hocam pek bilgi sahibi değilim. Konuda neden istediğinizi ne için kullanacağınızı vs. detaylı şekilde yazarsanız size yardımcı olacaklardır.
 
Geri
Top