MelihBey 80+ Katılım 2 Ocak 2021 Mesajlar 65 Reaksiyon skoru 19 17 Aralık 2022 #1 Abiler benim format belleğim vardı içinede dosya atmam gerekti cmd ile sıfırlayayım dedim diskpart fln yaptım işte sonra usb gitti tıklayınca içine disk yerleştirin diyo neden böyle oldu anlamadım ben
Abiler benim format belleğim vardı içinede dosya atmam gerekti cmd ile sıfırlayayım dedim diskpart fln yaptım işte sonra usb gitti tıklayınca içine disk yerleştirin diyo neden böyle oldu anlamadım ben