Çözüldü✓ (Valorant) Değerler normal mi?

Çok iyi değerler 5600xt ile daha az alıyorum :D
cevabın için sağol, belki ss aldığım an baktığım yerle alakalı olabilir bazen 350lere falan iniyor, 400lerde geziniyor, bazen 500 görünüyor. tabi mapden mape değişiyor.
 
Son düzenleme:
Screenshot_1.png

Oyun: Valorant
Grafikler: Her şey Ultra, V-sync KAPALI
Map: Ascent

Ben cezalı olduğum için içerisinde sadece benim bulunduğum özel maç açıp oradaki değerleri sizlere atmıştım, sonra online oynarken FPS'nin daha düşük olduğunu farkettim ve özel odaya bir daha girdiğimde fps yine size attığım gibiydi. Asıl değerler bu imiş. FPS yaklaşık 230-300 arası. Değerler hâlâ iyi mi?
@Violynn @Alperen00_ @Alper140 @Ferovz
 
Alıntıyı görüntüle
Oyun: Valorant
Grafikler: Her şey Ultra, V-sync KAPALI
Map: Ascent

Ben cezalı olduğum için içerisinde sadece benim bulunduğum özel maç açıp oradaki değerleri sizlere atmıştım, sonra online oynarken FPS'nin daha düşük olduğunu farkettim ve özel odaya bir daha girdiğimde fps yine size attığım gibiydi. Asıl değerler bu imiş. FPS yaklaşık 230-300 arası. Değerler hâlâ iyi mi?
@Violynn @Alperen00_ @Alper140 @Ferovz
Bende diyorum neden 5600xt ile dah az fps alıyorum diyodum özel oyunda açmışsın .D
 
Alıntıyı görüntüle
Oyun: Valorant
Grafikler: Her şey Ultra, V-sync KAPALI
Map: Ascent

Ben cezalı olduğum için içerisinde sadece benim bulunduğum özel maç açıp oradaki değerleri sizlere atmıştım, sonra online oynarken FPS'nin daha düşük olduğunu farkettim ve özel odaya bir daha girdiğimde fps yine size attığım gibiydi. Asıl değerler bu imiş. FPS yaklaşık 230-300 arası. Değerler hâlâ iyi mi?
@Violynn @Alperen00_ @Alper140 @Ferovz
Hala iyi.
 
Hala güzel değerler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ama başka oyunlarda da test edip buraya atmanızı öneririm
Screenshot_1.png

Oyun: Rocket League
Grafik: Her şey Full, V-Sync Kapalı (FPS sabitlemeyi kapatmayı bulamadığımda maksimum 250 ye sabitleyebildim)


FPS 200'ün altına çok inmiyor, 200'lerde geziniyor, maalesef 250 sabit olduğundan üstünü göremedim ama tahminen 300ü çok geçmiyordur.
 
V-sync niye acık bırakıyorsun ki ?
V-Sync kapalı değerleride paylaştım (son attığım), V-Sync açma sebebim ekran kartın daha fazla frame göstermeye çalışıp kendini yormasın (monitör nasıl olsa 60Hz) ve yırtılmalarının önüne geçsin diye.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,365
Mesajlar
11,076,461
Üyeler
198,114
Son üye
atd070707
Geri
Top