Çözüldü✓ (Valorant) Değerler normal mi?

o yanlış değerler :D, doğrusunu da atmıştım biraz daha bakarsan görebilirsin açıklamıştım mesajımda da.
Şimdi gördüm, ekran kartı ayarlarını falan yaptın mı yoksa global ayarlarıyla mı aldın bu fpsleri ? Bende da sistem 3 aldım pzt gelicekte merak ediyorum 240hz monitör var karsılar diye düşünüyorumda o yüzden soruyorum.
 
Şimdi gördüm, ekran kartı ayarlarını falan yaptın mı yoksa global ayarlarıyla mı aldın bu fpsleri ? Bende da sistem 3 aldım pzt gelicekte merak ediyorum 240hz monitör var karsılar diye düşünüyorumda o yüzden soruyorum.
kendim OC yapmadım. 200e sabitler mis gibi oynarsın.
 
V-Sync oyundaki FPS değerinizi monitörünüzün çözünürlüğüne eşitlediği için düşük alıyorsun.
 
onlar yanlış değerler doğrularınıda atmıştım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

V-Sync oyundaki FPS değerinizi monitörünüzün çözünürlüğüne eşitlediği için düşük alıyorsun.
biliyorum, ısı ve kullanım gibi değerleri sormuştum fakat sonradan V-Sync kapalı değerlerinide paylaştım. Sağolsunlar yardım ettiler.
 
Geri
Top