Valorant Haven: Killjoy Taret Bug'u

yigitrocks

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,993
Reaksiyon skoru
1,309
4-5 gündür aktif olan ve hâla fixlenmemiş bir bug. Videodaki gibi taretinizi yerleştirdiğinizde, mid ve C rush'u görebiliyor. Yapmanızı önermiyorum. ilgilendirme amaçlı paylaşma gereği duydum. Büyük ihtimal 1 hafta içinde fixlenir. Yakın zamanda Haven mapinde oynamanızı tavsiye etmem. Karşınıza böyle bir rakip gelirse deli olabilirsiniz :) Kullanırsanız ban yeme riskiniz var. Ben derecesiz maçta denedim gerçekten işe yarıyor. Kullanırsanız sorumluluk size aittir.
 
bıktım artık şu valorant açıklarından
 
4-5 gündür aktif olan ve hâla fixlenmemiş bir bug. Videodaki gibi taretinizi yerleştirdiğinizde, mid ve C rush'u görebiliyor. Yapmanızı önermiyorum. ilgilendirme amaçlı paylaşma gereği duydum. Büyük ihtimal 1 hafta içinde fixlenir. Yakın zamanda Haven mapinde oynamanızı tavsiye etmem. Karşınıza böyle bir rakip gelirse deli olabilirsiniz :) Kullanırsanız ban yeme riskiniz var. Ben derecesiz maçta denedim gerçekten işe yarıyor. Kullanırsanız sorumluluk size aittir.
Bu Yüzden Csgo :cool::cool:
 
R6 oynayana bne::cool:
(Cadılar bayramı güncellemesi geldi.oyun şakkabana döndü ya lan)
 
Valorant çok acele güncelleme getirdiği için böyle hataları var cs uzun süre test ediyor genellikle çünkü az güncelleme getiriyor
 
R6 oynayana bne::cool:
(Cadılar bayramı güncellemesi geldi.oyun şakkabana döndü ya lan)
Bir şey sormak istiyorum Deluxe Edition alacağım ama oyunanış videolarına baktığımda çok detaylı geldi sıkar diye korkmuyor değilim.
 
Bir şey sormak istiyorum Deluxe Edition alacağım ama oyunanış videolarına baktığımda çok detaylı geldi sıkar diye korkmuyor değilim.
Beni daha sıkmadı. Oynanış rahat zaten ama alışman lazım. Ve zaten aşırı detay olsa bile alıştığında iyi oynamaya başlarsan daha çok zevk verir.
Bence al ama
 
Bir şey sormak istiyorum Deluxe Edition alacağım ama oyunanış videolarına baktığımda çok detaylı geldi sıkar diye korkmuyor değilim.
Oyun zor knk. Benim 4500 saat CS:GO tecrübem olmasına rağmen zorlandım o oyunda. Bi kere 50lvl mi 100lvl mi tam hatırlamıyorum ama olmadan dereceli giremiyorsun. Derecesizdede çok fazla map olduğu için ezberleyemiyorsun. Ben hep mapten ve ince detaylardan kaybediyorum. Adamlar iğne deliğinden içimden geçiyor. Oyun baya tecrübe isteyen bir oyun. Ama alışırsan da baya güzel oyun.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Siri
Geri
Top