Neler Yeni

VALORANT Tarihinin En Uzun Yama Notu - 3.0 Yama Notları

leroxy

80+ Platinum
Katılım
18 Haziran 2020
Mesajlar
13,336
En İyi Cevap
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,919
İsim
Alp
İlgilendiği Kategoriler
İnternet Hizmetleri - Yayın Servisleri - Riot Games
Daha dinamik bir serbest oyun alanı oluşturmak için yetenek bedellerinin yanı sıra tüm ajanlar için bekleme sürelerini ve ulti bedellerini de değiştirdik. Genel itibarıyla, bazı ajanların pek fazla bedel ödemeden yetenekleriyle çok büyük etkiler bırakabildiğini fark ettik. Buradaki hedefimiz, tur boyunca yeteneklerin daha sağlıklı bir tempoda kullanılmasını sağlamak ve satın alım kararlarınızın üstünde daha fazla düşünmenize teşvik etmek.

TÜM AJANLAR​

  • İmza yeteneklerde artık her turda minimum bir yetenek yükünüz olacak; eskiden her turda gelen yükler birikiyordu.
    • Mesela bir turda iki tane imza yetenek yükünüz varsa ve turun sonunda yüklerden sadece bir tane kaldıysa, bir sonraki turda yük kazanmayacaksınız.
  • Bekleme süresinden kazanılan yükler artık her zaman geçici olacak.
  • Tüm kör edici bombaların geçme aşamasında herkes görüşünü daha hızlı geri kazanacak.

ASTRA​

Nova Darbesi (Q)
  • Bekleme süresi arttı: 12 >>> 25
Çekim Alanı (C)
  • Bekleme süresi arttı: 12 >>> 25

Yıldızlar/Astral Yolcu (X)
  • Yıldızlar artık satın alma evresinde yerleştirildiğinde etkinleşmeden duracak.
    • Bariyerler kalktıktan 1,4 saniye sonra yıldızlar etkinleşecek ve kullanılabilir hale gelecek.
  • Saldıranlar tarafındayken Astra Astral Yolcu halindeyse artık Spike'ın yerini görebilecek.
    • Bu animasyon şeklinde olmadığı için Spike'ın durumuyla ilgili ek bilgi vermeyecek.
  • Geri almanın bekleme süresi arttı: 8 >>> 15
  • İmza yeteneğine verilen yük sayısı azaldı: 2 >>> 1
  • Yıldızların bedeli azaldı: 200 >>> 150

BREACH​

Göz Kamaştıran (Q)
  • Toplam yük sayısı azaldı: 3 >>> 2
  • Bedeli arttı: 200 >>> 250
  • Atış hızı azaldı: 2500 >>> 2000
Fay Hattı (E)
  • Tam yüklenme süresi azaldı: 1,5 >>> 1 saniye
  • Genişliği arttı: 600 >>> 750
  • Yeteneğin hazırlanma süresi azaldı: 1,3 >>> 1
  • Sarsılmanın etki süresi arttı: 3 >>> 3,5
  • Yeteneği kullandıktan sonra bırakma süresi azaldı: 1 >>> 0,7
  • Bekleme süresi arttı: 35 >>> 40
Artçı Sarsıntı (C)
  • Artık üç kere patlıyor ve her patlama sabit şekilde 60 hasar veriyor. Patlamaların arasında 0,6 saniye zaman bulunuyor.
  • Patlama çapı arttı: 260 >>> 300
  • Yeteneği kullandıktan sonra bırakma süresi azaldı: 1,1 >>> 0,9 saniye
  • Bedeli arttı: 100 >>> 200
Zelzele (X)
  • Tüm patlamaların genişliği 2300 oldu. Eskiden sadece son patlamanın genişliği 2300'dü.

BRIMSTONE​

Yakıcı (Q)
  • Bedeli arttı: 200 >>> 250

CYPHER​

Nöron Hırsızı (X)
  • Gereken ulti puanı azaldı: 7 >>> 6

JETT​

Hafifle (Q)
  • Bedeli arttı: 100 >>> 150
Rüzgâr Gibi (E)
  • Artık Cypher'ın Bubi Tuzaklarını kırmıyor.
Duman Bulutu (C)
  • Bedeli arttı: 100 >>> 200
Keskin Fırtına (X)
  • Gereken ulti puanı arttı: 6 >>> 7

KILLJOY​

Alarm botu (Q)
  • Yerden aldıktan sonraki bekleme süresi arttı: 7 >>> 20
Taret (E)
  • Yerden aldıktan sonraki bekleme süresi arttı: 10 >>> 20

OMEN​

Paranoya (Q)
  • Bedeli azaldı: 400 >>> 300
Karanlık Örtü (E)
  • Verilen imza yeteneği yükü azaldı: 2 >>> 1
  • Omen artık ikinci dumanını 100 kredi karşılığında satın almak zorunda.
  • Bekleme süresi arttı: 35 >>> 40
Gizli Adım (C)
  • Bedeli arttı: 100 >>> 150

PHOENIX​

Falso (Q)
  • Bedeli arttı: 200 >>> 250

RAZE​

Model Güncellemesi
  • Model üzerinde ince düzenlemeler yapıldı.
Bombot (C)
  • Bedeli arttı: 200 >>> 400
Nefes Kesen (X)
  • Gereken ulti puanı arttı: 7 >>> 8

REYNA​

Kem Göz (C)
  • Bedeli arttı 200 >>> 250

SAGE​

Yavaşlatan Küre (Q)
  • Bedeli arttı 100 >>> 200
Bariyer Küresi (C)
  • Bedeli arttı 300 >>> 400
Diriliş (X)
  • Gereken ulti puanı arttı 7 >>> 8

SKYE​

Av Peşinde (Q)
  • Görüş çapı arttı: 1750 >>> 2250
  • Maksimum sarsılma süresi arttı: 3 >>> 4
  • Bedeli arttı: 200 >>> 250
Kılavuz Işık (E)
  • Yük sayısı azaldı: 3 >>> 2
  • Artık yükler 40 saniyelik bekleme süresi dolunca yenilenecek.
  • Skye'ın artık kör etmek için yeteneği tekrar kuşanması gerekmeyecek.
  • Kılavuz Işık'ın kuşu artık serbest uçuştayken daha dar köşelerden geçebilecek ve yönlendirmeye karşı daha iyi tepki verecek.
  • Kullanıldığında ses zayıflatma oranı azaldı: 3250 >>> 1250
  • Yük bedeli arttı: 100 >>> 250

SOVA​

Şok Oku (Q)
  • Bedeli arttı 100 >>> 150
Keşif Oku (E)
  • Bekleme süresi arttı: 35 >>> 40
Baykuş Dron (C)
  • Bedeli Arttı 300 >>> 400
Avcı'nın Hiddeti (X)
  • Gereken ulti puanı arttı: 7 >>> 8

VIPER​

Asit Havuzu (C)
  • Etki süresi azaldı: 8 >>> 6.5
  • Viper'ın Asit Havuzu'nun dış hattı daha hızlı oluşarak etki süresi boyunca havuzun içinde duran düşmanlar için öldürücü olacağını garantileyecek.
  • Bedeli arttı 100 >>> 200
    • Özellikle rakipleri yavaşlatma ve Spike'ın imha edilmesini engelleme alanlarında Viper'ın popülerliğinin ve gücünün muazzam miktarda arttığını fark ettik. Bu düzenlemelerle Viper'ın önüne geçilemeyen gücünü biraz dizginlemek istiyoruz.

YORU​

Kör Nokta (Q)
  • Bedeli arttı 200 >>> 250
Çatkapı (E)
  • Bekleme süresi arttı 35 >>> 40

SİLAH GÜNCELLEMELERİ​

Oyun ilk çıktığı zamandan beri koşarak ateş etme konusu gündemden düşmedi. Belli durumlarda, hareket ederken koşmanın güçlü olması gerektiğine inanıyoruz fakat şu anki haliyle biraz fazla güçlü duruyor. Bu yama, bulmacanın daha önce dokunmadığımız parçası olan "vurulma etkisi isabetliliğine" odaklanıyor.

Bir oyuncu hiç yavaşlamadan koşarken size ateş etmeye başladığında siz ateş edip o oyuncuya isabet ettirirseniz karşıdaki oyuncuya vurulma etkisi uygulanır ve oyuncu yavaşlar. İşte biz bu olaya kendi içimizde "vurulma etkisi isabetliliği" ismini taktık. Bu durum, koşan oyuncunun durmaya çalışmadığında bile yavaşlayarak ister istemez daha isabetli atışlar yapmasını sağlıyor. Bu davranış, gördüğümüz koşarak ateş etme videolarının pek çoğunun kaynağını oluşturuyor. Bu yamada yaptığımız değişiklikler bu durumun etkisini özellikle de daha uzun mesafelerde dengelemeli. Nihayetinde, hedefimiz önceden düşünülmüş ve kesin hareketleri daha iyi ödüllendirmek.

Vurulma etkisini azalttık, ölü alanları daralttık ve genel itibarıyla hareketliyken daha az isabetli olunduğundan emin olduk. Amacımız, sezgileri ve kas hafızasını mümkün olduğunca ön plana çıkarırken çatışmaları da daha çekişmeli hale getirmek.

Yürüyerek ateş etmek (koşarak ateş etmekle karışmasın) VALORANT'ta makul ölçüde isabetliydi ve oyuncuların orta menzilden bile yarı isabetli atışlar yapmasına imkân tanıyordu. Yürüyerek ateş etme isabetliliğine yönelik düzenlemelerimizden sonra yürürken ateş etmek orta menzilde bariz şekilde daha az etkili olmalı ve ateş etmeden önce bilinçli bir şekilde duran oyuncuları ödüllendirmeli.

Ayrıca, beylik silahların ve hafif makinelilerin koşarkenki isabetliliklerini de azalttık. Bunu yaparken amacımız, yakın menzilde bir nebze isabetli ateş edeceklerini garantileyerek silahların hareket halinde kullanılabilme özelliğini korurken, bir yandan da bu silahlarla girilen çatışmaları kızıştırmaktı.


TÜM SİLAHLAR​

  • Mermilerin sebep olduğu vurulma etkisi değişti: %75 yavaşlık >>> %72,5 yavaşlık
    • "Vurulma etkisi", mermi isabet ettiğinde hissettiğiniz yavaşlama etkisidir.
  • Silahların ölü alanları değişti: %30 >>> %27,5
    • "Ölü alan", VALORANT'ta oyuncunun isabetliliğini kaybettiği hareket hızını ifade eder.

TÜM TÜFEKLER​

  • Yürüme isabetsizliği değişti: 1,3 >>> 2,0
  • Koşma için bu değer hâlâ 5

TÜM AĞIR SİLAHLAR​

  • Yürüme isabetsizliği değişti: 0,5 >>> 2,4
  • Koşma için bu değer hâlâ 6.

TÜM HAFİF MAKİNELİLER​

  • Koşma isabetsizliği değişti: 2,0 >>> 2,5
  • Yürüme isabetsizliği değişti: 0,3 >>> 1,0

CLASSIC​

  • Yürüme isabetsizliği değişti: 0,25 >>> 0,84
  • Koşma isabetsizliği değişti: 1,5 >>> 2,1

FRENZY​

  • Bedeli azaldı: 500 >>> 450
  • Yürüme isabetsizliği değişti: 0,25 >>> 0,8
  • Koşma isabetsizliği değişti: 1,0 >>> 2,0

GHOST​

  • Yürüme isabetsizliği değişti: 0,25 >>> 0,92
  • Koşma isabetsizliği değişti: 1,85 >>> 2,3

SHERIFF​

  • Yürüme isabetsizliği değişti: 0,25 >>> 1,2
  • Koşma isabetsizliği değişti: 2,0 >>> 3,0

JUDGE​

  • Bedeli arttı: 1600 >>> 1850
  • 10 metredeki hasar azalması değişti: saçma başına 13 >>> saçma başına 10
  • 15 metredeki hasar azalması değişti: saçma başına 10 >>> saçma başına 7
    • Judge'ın mahvedici, çok can alan ve yakın menzilde kullanılan bir seçenek olmasını istiyoruz. Şimdiye kadar bizim düşündüğümüzden çok daha iyi performans gösterdiğine inanıyoruz. Ayrıca uzun menzilde beklenenden çok daha iyi olduğu için gücünü biraz azaltıyoruz.

BULLDOG​

  • Yakınlaştırarak nişan alınmadığı durumdaki (tam otomatik mod) atış hızı arttı: saniye başına 9,15 mermi >>> saniye başına 9,5 mermi
  • Bedeli azaldı: 2100 >>> 2050
    • Bulldog'un yakın/orta menzilde yakınlaştırarak nişan alınmadığı durumlarda biraz fazla güçlü olduğunu düşünüyoruz. Bu düzenlemeyle birlikte atış hızını arttırıp satın alma bedelini azaltarak satın alınabilecek çok daha ilgi çekici bir silah haline gelmesini amaçladık.

SHORTY​

  • Bedeli azaldı: 200 >>> 150

STINGER​

  • Bedeli azaldı: 1100 >>> 950

BUCKY​

  • Bedeli azaldı 900 >>> 850

MARSHAL​

  • Bedeli azaldı 1000 >>> 950

ARES​

  • Bedeli azaldı 1600 >>> 1550

OPERATOR​

  • Bedeli azaldı 5000 >>> 4700

REKABET GÜNCELLEMELERİ

3. Bölüm'de derecelide öncelikli odağımız eşleştirme isabetliliği ve adalet oldu. Sistemimizi tekrar gözden geçirerek farklı beceri kademelerindeki oyuncular için bu kilit noktaları iyileştirecek bazı önemli düzenlemeler yaptık. Gizli tarifimizi tam olarak açıklamayacağız ama 3. Bölüm'de göreceğiniz şeylerle ilgili bazı bilgileri paylaşacağız.

Öncelikli oyuncu deneyimi hedeflerimiz şunlar:

  • Tüm beceri düzeylerinde karşılaşma kazanmanın en önemli şey olmasını istiyoruz.
  • Bireysel performans değerlendirmesini geliştirmek istiyoruz çünkü bunun daha adil ve dengeli karşılaşmalar bulmamıza yardımcı olacağını düşünüyoruz.
  • Beceri kademelerinin mevcut beceri düzeyinizi doğru şekilde yansıttığını görmenizi istiyoruz.
  • Farklı hesaplarda oynama motivasyonunuzun daha az ve doğru beceri kademesine ulaşma hızınızın daha yüksek olmasını istiyoruz.
Yaptığımız değişikliklerden şunları bekleyebilirsiniz:
  • Eski hesaplarda "çakılıp kalma" hissini yaşama olasılığı azalacak. Becerileriniz geliştiği takdirde, hesabınızın ne kadar eski olduğu fark etmeksizin beceri kademeniz bu gelişmeyi doğru şekilde yansıtacak.
  • Eşleştirme sisteminin isabetliliği, tüm beceri kademelerinde iyileşecek. Bu sayede, bir kademede bir aşağı bir yukarı mekik dokumak yerine beceri kademelerini daha akıcı bir şekilde tırmanabileceksiniz.
  • Karşılaşmaları kazanmak hâlâ en önemli faktör olsa da, Ölümsüzlük ve üstü kademelerde eşleştirmeyi geliştirmek adına bireysel performans da hesaba katılacak.
    • Bu da yüksek kademelerde daha iyi karşılaşmalar ortaya koyacak.
  • Skorların birbirine yakın olduğu karşılaşmalarda kademe puanı kazanma/kaybetme oranı daha az olacak.
  • Kademe puanı eğrilerimizi düzenlediğimiz için kademeleri tırmanmak (veya düşmek) çok daha tutarlı olacak.
  • Kademe dağılımı düzenlendi.
  • Yerleştirmeler Elmas 1'e kadar çıkarıldı.
    • Bu, üst düzey oyuncuların oyundaki kasma miktarını azaltacak
Planımız bu değişiklikler hayata geçtikten sonra hepsini yakından takip etmek. Gerektiğinde başka düzenlemeler yapmaya devam edeceğimizden emin olabilirsiniz. Bu değişiklikleri size sunmayı iple çekiyoruz. Lütfen 3. Bölüm'de de deneyimlerinize yönelik geribildirimlerinizi eksik etmeyin!

PERFORMANS GÜNCELLEMELERİ​

3.0'da devasa geliştirmeler sunmanın heyecanını yaşıyoruz! Bu düzenlemeler, geçtiğimiz birkaç ay içinde bu iş üzerinde birlikte dirsek çürüten ve muazzam çaba harcayan birçok VALORANT Ekibi'nin ürünü. Performans, ufak farklarla kazanılan bir savaş. Genellikle küçük ama kademeli olarak artan düzenlemeler yapabildik. Fakat bu sefer, bir sürü küçük düzenleme aynı anda oyuna eklendi.

Orta ve yüksek özellikli donanımlara (işlemci yükü ağırlıklı sistemlere) sahip oyuncular yaptığımız şu düzenlemeler sayesinde %6'ya varan bir performans iyileşmesiyle karşılaşabilir:
  • Çoklu iş parçacığı sağlama (multithreading) düzenlemeleri sayesinde yüzeylerden geçme hesaplamaları geliştirildi.
  • Dağıtılmış görevler için farklı çekirdeklerin iş parçacığı kullanımı performansı iyileştirildi.
  • Kamera hesaplamaları iyileştirildi.
  • Tüm haritalardaki ortam sesleri iyileştirildi.
  • Tüm yetenek animasyonlarında genel iyileştirmeler yapıldı.

SOSYAL GÜNCELLEMELER​

  • Sosyal panelin üstüne imleçle gelindiğinde büyüyen bilgilendirme kartları eklendi.
    • İmlecinizi arkadaş listenizdeki kişilerin üstünden geçirdiğinizde, eklediğiniz oyuncularla ilgili daha fazla bilgi edinebileceksiniz. Beceri kademesi, hesap seviyesi, Riot Hesap Adı, arkadaş notu, unvan, oyuncu kartı ve daha fazlası görebilecekleriniz arasında!
  • Artık özel karşılaşmalarda Riot Hesap Adı'yla grubunuza oyuncu davet edebileceksiniz.

OYNANIŞ TEKNOLOJİSİ​

Ölüm Bildirimleri​

6_22_2021Patch30Article_Me_Border.png

  • Skorlarınız ölüm bildirimleri ekranında farklı bir çerçeveyle görünerek daha ön planda olacak.
6_22_2021Patch30Article_MultipleAssiters.png

  • Skor asistleri de ölüm bildirimlerinin sol tarafında görünecek.
6_22_2021Patch30Article_Me_Assist.png

  • Ölüm bildirimlerinde kendi yaptığınız asistleri de farklı bir çerçeveyle göreceksiniz.
6_22_2021Patch30Article_TeamRes.png

6_22_2021Patch30Article_EnemyInSecondLifeUlt.png

  • İki takımdaki oyuncular ikinci hayatlarını kullanırken veya dirildikten sonra öldürüldüklerinde, ölüm bildirimlerinde ilgili ulti yetenekleri de görünecek.
    • Örneğin: Sage'in oyuncu diriltme yeteneği veya Phoenix'in Yakardöner yeteneği sırasında şeklinde.
6_22_2021Patch30Article_SameTeamBackers.png

  • Skorların yan yana aynı takım rengini göstermesi ihtimaline karşın ölüm bildirimlerine farklı renkler eklendi.

Turnuva Modundaki Özel Oyunlar İçin "Turu Geri Sar" Özelliği​

  • Bu özellik oyunu önceki bir turun başına geri döndürerek turu o andan itibaren tekrar oynamanızı sağlar.
  • Özeliği açmak için özel oyun kurduğunuz sırada "Ayarlar" sekmesine gidip turnuva modu ayarını "Açık" yapmalısınız.
    • Moderatörler turu geri alma özelliğini kullanabilir.
    • Özel oyun ayarlarında "Hileler" açıksa, tüm oyuncular turu geri sarma özelliğini kullanabilir.
  • Dış nişangâh çizgilerini açma ve kapatma ayarı eklendi!
  • Yetenek aracılığıyla alınan asistler için asist zamanlamaları ve eşikleri düzenlenerek farklı ajan yetenekleri arasında tutarlılık sağlandı.

İLERLEME GÜNCELLEMELERİ​

  • Doğum günün kutlu olsun VALORANT! Bunu kutlamak için 1. Yıl Etkinlik Bileti'ni getirdik. Bu bilet, normal bir Savaş Bileti'ne benzese de tamamen ücretsiz ve harika içerikler barındırıyor.
    • 3.0 Yaması'yla birlikte oyuna eklenecek ve 3.01 Yaması gelene kadar oyunda kalacak. O yüzden, parti bitmeden hediyelerinizi kapmayı ihmal etmeyin.
  • Arkadaşsız parti olur mu hiç? Tam da bu sebepten grup takviyesi ekledik. Hazır bir grupla oynadığınızda ekstra XP kazanacaksınız.
    • İki kişilik hazır grupta +%8, üç kişilikte +%12, dört kişilikte +%16 ve beş kişilik tam bir hazır grupta +%20 ilave XP alacaksınız.
    • Bu özellik 3.0 boyunca oyunda kalacak.
  • Ayrıca hesap seviyesini kalıcı olarak oyuna ekliyoruz. Bu, tüm VALORANT modlarında oynamaya ayırdığınız zamanı takdir etmenin ve bunun için sizi ödüllendirmenin yeni bir yolu.

HATALAR​

Ajanlar​

  • Dirildiği sırada Sage'in Bariyer Küresi tarafından engellenen oyuncular artık harita öğelerinin içine geçmemek adına duvarı kıracak.
  • Skye'ın İzsürenler'inin düşmana görünmediği halde mini haritada görünür olmasına sebep olan sorun çözüldü.
  • Viper'ın İni oyunda olduğu halde Viper'ın ultisinin takım arayüzünde etkin görünmemesine sebep olan sorun çözüldü.
  • Cypher'ın Gizli Kamera yeteneğinin Icebox Orta'da haritanın içine doğru yerleştirilmesine izin veren hata giderildi.
  • Aynı satın alma evresi sırasında, satın alma menüsü açılıp kapatıldığında Reyna'nın Azlet yeteneğini tekrar satın almasını engelleyen hata giderildi.
  • Sova'nın Avcı'nın Hiddeti yeteneğiyle oku atmaya hazırlanırken bu eylemi iptal etmenin, elinize bir silah, yetenek veya Spike alırken yeteneği bırakma animasyonunu oynatmamasına sebep olan hata giderildi.
  • Satın alma evresinde Cypher'ın Bubi Tuzağı/Siber Kafes yeteneği ya da Killjoy'un Nanosürü'sü alındığında ikinci yükün satın alınmasına engel olan hata giderildi.

Rekabet Modu​

  • Yakın zamanda dereceli oyunların karşılaşma geçmişinde kademe puanı güncellemelerinin geç yüklenmesine sebep olan hata giderildi.
  • Ölümsüzlük'ten düşen oyunculara kariyer ekranında görünen görsel hata giderildi.
  • Arkadaşınızın kariyer sayfasının sonsuza dek yükleniyormuş gibi görünmesine sebep olan hata giderildi.

Sosyal​

Arkadaşlarınızla etkileşim kurduğunuzda sosyal paneldeki arkadaş isimlerinin birbirine girmesine sebep olan hata giderildi. Artık harf çorbası görmeyeceksiniz!

İçerik Destek​

  • Koleksiyonda kaplamalara bakarken oyunun kasmasına sebep olan sorun çözüldü.

Oynanış Teknolojisi​

  • Nişangâh noktasını açma kapatma özelliğinin çalışmamasına sebep olan hata giderildi.
  • Düşman zayıflatan bir etkinin altındayken alan etkili yeteneklerin uygun karakterleri ödüllendirmesine engel olan hata giderildi.
  • Spike simgesinin görsel animasyonuyla bipleme sesinin senkronize olmamasına sebep olan hata giderildi.
  • Takım arkadaşının imha etme ilerlemesini gösteren çubuğun bazen görünmemesine sebep olan hata giderildi.
  • Gözlemcilerin ölüm bildirimi ekranında takımlara özel renklerin görünmemesine sebep olan hata giderildi.
  • Bir önceki yamada düzelttiğimiz "kıvrılan kollar" düzeltmesini geri aldık çünkü animasyonların ciddi anlamda birbirine girmesine sebep oluyordu.

Sadece kopyala yapıştır yapmam bile yarım saatimi aldı. VALORANT Tarihinin en uzun yama notu olsa gerek.
 

Faveouls

80+ Bronze
Katılım
2 Haziran 2020
Mesajlar
1,900
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,126
İsim
Emre
Hepsinin dışında artık bi optimize ve atış düzenliliği getirsinlerde gerisini istemez kimse zaten.
 

DJ. Mic Check

80+ Platinum
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
10,316
En İyi Cevap
3
Güzel bir savaş bileti, güzel bir yeni ajan ve de güzel yeni silah fiyatlandırması. Üstüne de performans artışı olacakmış.
Bence güzel bir güncelleme olmuş, yeteneklerin daha az kullanılacağı ve daha çok aim'e dayalı olan bir yeni sezon göreceğiz, umarım güzel bir sezon olur.
 

mutlu pide

80+ Platinum
Katılım
29 Temmuz 2020
Mesajlar
12,845
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
13,737
Konum
mutlu pide
İsim
mutlu pide
İlgilendiği Kategoriler
mutlu pide
Okumaya üşendim hepsini çok uzunmuş. Yalnız zaten hiç kullanmayan Astra'ya neden nerf geliyor?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Oyun çöpe dönmüş cidden. Ajanları özellikle de Jett'i çöp etmişler.
İyi olmuş belki 3 kill zor alan 7 yaşlar direk kilitlemekten vazgeçer.
 

MrBeast

80+ Gold
Katılım
11 Ocak 2021
Mesajlar
6,176
En İyi Cevap
1
Güzel bir savaş bileti, güzel bir yeni ajan ve de güzel yeni silah fiyatlandırması. Üstüne de performans artışı olacakmış.
Bence güzel bir güncelleme olmuş, yeteneklerin daha az kullanılacağı ve daha çok aim'e dayalı olan bir yeni sezon göreceğiz, umarım güzel bir sezon olur.
performans artışı %1 olucak :D :D 50 fps alan adam yine 50 alıyor :D
 

DJ. Mic Check

80+ Platinum
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
10,316
En İyi Cevap
3

Toxpox

80+ Gold
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
6,811
En İyi Cevap
32
Dahası  
Reaksiyon skoru
12,766
İsim
Toxpox
Knk şunu bi tık fazla yazmışsın gibi.
1624373097336.png

REKABET GÜNCELLEMELERİ
REKABET GÜNCELLEMELERİ
REKABET GÜNCELLEMELERİ
 

leroxy

80+ Platinum
Katılım
18 Haziran 2020
Mesajlar
13,336
En İyi Cevap
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,919
İsim
Alp
İlgilendiği Kategoriler
İnternet Hizmetleri - Yayın Servisleri - Riot Games

Nvidia Mx130

80+ Silver
Katılım
5 Kasım 2020
Mesajlar
3,418
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,838
İsim
Erdem
İlgilendiği Kategoriler
Futbol
Battle Pass güzel. Yeni ajandan hiç bir şey anlamadım. Koşarak vurma düzeltildi diyorlar en çok ona sevindim :giggle:. Jett'e çok nerf gelmiş(n)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,017,634
Mesajlar
9,189,130
Üyeler
161,317
Son üye
CarlssBerk
Top Bottom